تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۲۵۸۳۶۳

سارقان بین‌المللی در یاسوج دستگیر شدند / از دزدی در منازل یاسوج تا سرقت در هندوستان (+عکس)

۵
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری چهار عضو باند سارقان حرفه ای منازل در یاسوج خبر داد، و گفت: متهمان تاکنون به ۲۹ فقره سرقت در استان‌های دیگر و همچنین در کشورهای عراق و هند اعتراف کردند.
سردار مهدی انصاری در این باره گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه‌های مشابه در مناطقی از شهر یاسوج، ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی استان تحقیقات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه‌ها و زمان وقوع و استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، به این نتیجه رسیدند که عمده سرقت‌ها با یک شیوه و توسط چند نفر انجام و بلافاصله از استان خارج می‌شدند.
انصاری در ادامه بیان داشت: چند شب قبل با توجه وقوع دو فقره سرقت منزل و اعلام به پلیس، بلافاصله چند تیم از ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند و با اقدامات پلیسی و بررسی نامحسوس، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارتباطی یاسوج به اصفهان، به یک دستگاه خودروی پژو پارس به رانندگی یک مرد و سرنشینی دو زن و مرد مشکوک شدند و به راننده آن دستور توقف دادند.
این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد: همزمان با توقف خودرو یکی از سرنشینان اقدام به پرتاب بسته ای مشکوک به بیرون از خودرو کرد که پس از دستگیری هر سه سرنشین، پس از پیدا شدن بسته؛ مشخص شد حاوی مقادیری طلا، جواهرات و پول است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهمان در بازجوئی‌های اولیه اظهار داشتند این مقدار طلا را در یکی از پارک‌های شهر یاسوج پیدا کرده‌اند، گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های خود، به ۲۹ فقره سرقت منزل در شهر یاسوج اعتراف کردند.
انصاری خاطر نشان کرد: متهمان همچنین به سرقت‌هایی در شهرکرد، اصفهان، خوزستان و حتی کشورهای هندوستان و عراق اعتراف کردند و در ادامه ماموران، زن همدست این باند را شناسایی و دستگیر و تلاش برای دستگیری دو متهم مرد دیگر این پرونده ادامه دارد.
رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اموال مکشوفه شامل ۴۵۵ گرم طلا و ۴۲۵ گرم بدلجات مبلغ ۸۲ میلیون ریال وجه نقد و ۳۹۲ دلار و ۳۷۰ روپیه می‌باشد بیان داشت: پس از بازسازی صحنه‌های سرقت و تحویل به مراجع قضائی، متهمان روانه زندان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Iran, Islamic Republic of
این هم خ..
علیپور
Iran, Islamic Republic of
اینا که همه اش صد میلیون نمیشه پس تازه کار بودن
دنا
Iran, Islamic Republic of
فک ایکنوم قبل از چاپ این گزارش ..نه !!!!
علت تداوم ای کارل هم..
هدهد
Iran, Islamic Republic of
سپاس از تلاش های کارکنان و فرماندهی نیروی محترم انتظامی استان
دست شما ها را می بوسیم و به شما ها افتخار می کنیم
جم)جواذ
United States
دستتون درد نکنه این همه زحمت میکشین ولی فردا یه وکیل میگیرن همشون ازاد میشن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1