تاریخ انتشار
جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۲۵۷۸۲۹

پیام تسلیت مسئولان کشوری و استانی به پرفسور ملک‌حسینی

۲
۰
کبنا ؛مسئولان و شخصیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال‌های پیام‌های جداگانه درگذشت فرزند پرفسور ملک‌حسینی پدر کبد ایران را تسلیت گفتند.
به گزارش کبنا، مسئولان و شخصیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه درگذشت دکتر امیرحسین ملک‌حسینی فرزند پرفسور ملک‌حسینی که به علت سکته قلبی دارفانی را وداع کفت، تسلیت گفتند، این پیام‌ها به شرح زیر می‌باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی عروج ملکوتی فرزند ارشد پدر پیوند کبد ایران و خواهر زاده نماینده ولی فقیه در استان را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت سید موسی خادمی خطاب به خانواده ملک حسینی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معظم و مکرم ملک حسینی
سلام علیکم
با نهایت تاثر و تاسف با خبر شدیم تنها یک روز پس از پایان یافتن ماه میهمانی خدا، ماه مبارک رمضان فرزندی از خانواده بزرگ و شریف ملک حسینی ( سید امیر حسین ملک حسینی) فرزند ارشد سید علی ملک حسینی، پزشک چیره دست هم استانی و پدر پیوند کبد ایران و خواهر زاده آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری پس از تحمل ماه ها رنج و بیماری دار فانی را وداع گفته و به دیدار حق شتافت.
ضایعه جانگداز این جوان رعنا یقینا برای خانواده و دوستان بسیار سخت و گران است اما چه می‌توان کرد که باید به تقدیر الهی گردن نهاد و به رحمتش امیدوار بود و در مقابل حکم ایزد بی همتا سر تعظیم فرود آورد.
اینجانب این اتفاق ناگوار و جانسوز و درگذشت فرزند رشید را به خانواده ملک حسینی، مخصوصا جناب آقای دکتر ملک حسینی چهره ماندگار در علوم پزشکی کشور و پدر پیوند کبد ایران و آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و بیت مکرم ملک حسینی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از پیشگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران خواستارم.
از خداوند بزرگ و بلند مرتبه میخواهم که آن جوان سفر کرده به دیار حق را بر سر سفره اهل بیت (ع) میهمان گرداند و با حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش محشور نماید.
انشالله
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد

شهردار یاسوج با صدور پیامی درگذشت دکتر امیر حسین ملک حسینی فرزند دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران را تسلیت گفت.
محمد علی جاوید همچنین این ضایعه را به آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده مرحوم تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
حضرت آیت الله ملک حسینی
نماینده معظم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
برادر ارزشمندم جناب دکتر ملک حسینی
پدر پیوند کبد ایران
ضایعه درگذشت فرزند دلبندتان دکتر سید امیر حسین ملک حسینی موجب اندوه فراوان شد.
این ضایعه چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
اینجانب این واقعه دردناک را به نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و پدر بزرگوارش دکتر ملک حسینی و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.
برای شما و خانواده محترمتان صبوری و شکیبایی و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم خداوند قرین رحمتش فرماید.
محمد علی جاوید
شهردار یاسوج
 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بِن استان چهارمحال و بختیارى
بسم الله الرحمن الرحیم
"الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله وانا الیه راجعون "
جناب آقاى دکتر سید على ملک حسینى پدر پیوند کبد ایران ؛
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت فرزند دلبندتان مرحوم " سید امیرحسین ملک حسینى " را خدمت حضرتعالى ، بیت محترم آن مرحوم و خانواده معزز ملک حسینى و جمیع منسوبین تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
محمدرضا سیاهپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بِن استان چهارمحال و بختیارى
 

سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
 
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
سرور گرانقدر جناب آقای دکتر سید علی ملک حسینی
سلام علیکم
با نهایت تأثر و تأسف شدید، از استماع خبر در گذشت فرزند برومندتان زنده یاد آسید امیر حسین ملک حسینی(رحمت الله علیه)اطلاع یافتیم، به حدی متألم شدیم که زبان یارای تقریر و قلم قوت تحریر نداشت.
چه توان کرد، مرگ شربتی است چشیدنی در این عالم کسی را قرار ابدی نیست . پس، از آه و ناله جز خرابی بنیان سلامت نتیجه حاصل نشود و بر جَزَع و فَزَع فایده ای مترتب نگردد، همانا چاره صبر و تحمل و توکل و رضای بقضاست.
باری مصیبت وارده به شما سخت تر از آنست که بتوانیم مایه تسلیت شویم بلکه غرض از عرض این عریضه اظهار همدردی و شرکت در تألمات و تأثرات شما و سایر بستگان است .
امیدواریم خداوند متعال روح آن عزیز سفره کرده را مورد رحمت و رضوان خویش قرار داده و با اجداد طاهرینش محشور گرداند و جنابعالی و سایر بازماندگان آن سلسله جلیله را پاینده و مستدام بدارد.
از طرف
مدیریت و کارکنان  سازمان جهاد کشاورزی
استان کهگیلویه و بویراحمد
 

پیام تسلیت محمدعلی وکیلی نماینده تهران
 
انالله و انا‌الیه راجعون
خبر درگذشت مرحوم دکتر «سید امیرحسین ملک‌حسینی» فرزند برومند پروفسور «سیدعلی ملک‌حسینی» موجب تالم و تاثر شدید گردید، آن‌مرحوم فرزند ارشد یکی از مفاخر علمی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد و ایران، هم‌چنین از خانواده‌ای بزرگ و با ایمان بود، ضمن عرض تسلیت این ضایعه اسفناک به بیت آیت‌الله ملک‌حسینی، امیدوارم خداوند منان توان تحمل به بازماندگان عنایت کرده و آن‌مرحوم را با اجداد طاهرینش محشور گرداند.
محمدعلی وکیلی
 

پیام دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید علی ملک حسینی
خبر جانگداز درگذشت فرزند برومندتان دکتر امیرحسین ملک حسینی موجب تالم و تاثر فراوان شد.
ضمن عرض تسلیت این ضایعه اسفبار، امیدوارم خداوند منان و مهربان، توان تحمل داغی چنین جانسوز را به جنابعالی، خانواده محترم و تمامی بازماندگان عنایت فرماید و آن مرحوم را مشمول و قرین رحمت واسعه خویش قرار داده، با اجداد طاهرینش محشور گرداند.
دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پیام تسلیت معاون اجتماعی وزیر بهداشت
در پیام سید محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت، خطاب به دکتر ملک‌حسینی آمده است:
و یبقی وجه ذوالجلال و الاکرام
گران‌مایه استاد، جناب آقای دکتر سید علی ملک‌حسینی “دامه عزه”
داغ جان‌کاه دل‌بند ارجمندتان، دکتر سید امیرحسین ملک‌حسینی را به جناب‌عالی و خانواده بزرگوار تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند، بردباری و شکیبایی خواستارم.
باشد که در جوار رحمت حق بیارامد که همگی تسلیم حکمت و مطمئن به رحمت بی‌پایان او هستیم.
سید محمدهادی ایازی
معاون اجتماعی وزیر بهداشت

پیام تسلیت خداداد غریب پور؛ رئیس گروه توسعه ملی ایران
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و دکتر سید علی ملک حسینی
خبر جانسوز درگذشت “دکتر امیرحسین ملک حسینی” موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
اینجانب این واقعه ناگوار را به پروفسور ملک حسینی چهره ارزشمند پزشکی و پدر پیوند کبد ایران و آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی؛ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و از مفاخر دینی و فرهنگی کشور و سایر بازماندگان تسلیت عرض میکنم.
از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
خداداد غریب پور؛ رئیس گروه توسعه ملی ایران

پیام تسلیت دکتر ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم
انا لله و انا الیه راجعون
استاد ارجمند و فرهیخته جناب آقاى دکتر سید على ملک حسینى
با نهایت تالم و تاثر در گذشت فرزند فقیدتان را تسلیت می گویم و برای جنابعالى و خانواده محترم صبر و اجر مسئلت نموده، شادى روح و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه الهی طلب می کنم.
سید ضیاء هاشمى-معاون فرهنگى وزارت علوم

پیام تسلیت سید کامل تقوی نژاد؛ رئیس سازمان امور مالیاتی کشور
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
آنان که در راه خدای بزرگ و برای رضای او به مردم خدمت می کنند قطعا در دل و اندیشه ها، مانا خواهند بود و آخرتی آباد را برای خود ساخته اند.
با نهایت تاثر و تاسف با خبر شدیم فرزند ارشد سید علی ملک حسینی، پزشک چیره دست هم استانی و پدر پیوند کبد ایران و خواهر زاده آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان ، دکتر «سید امیرحسین ملک‌حسینی» ، دار فانی را وداع گفته و به دیدار حق شتافت.
این فقدان جانسوز و مصیبت عظما را به خاندان اصیل و خوشنام ملک حسینی بویژه حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و دکتر ملک حسینی تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید آرزوی هم نشینی با اهل بیت علیهم السلام و برای بازماندگان صبر مسالت می‌نمایم.

پیام تسلیت محمد علی افشانی؛ استاندار فارس
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
استاد عزیز، جناب آقای دکتر سید علی ملک حسینی
خبر جانگداز درگذشت فرزند دلبندتان دکتر سید امیرحسین ملک حسینی موحب اندوه فراوان اینجانب و تمامی دوستارانتان گردید.
این ضایعه جانکاه را خدمت جنابعالی و تمام بازماندگان محترم به ویژه مادرمهربان و بیت شریف حضرت آیت الله العظمی ملک حسینی تسلیت عرض می نمایم.
از خداوند رحمان برای همه بازماندگان محترم خصوصا جنابعالی که باورمند عمیق تقدیر الهی و درمانگر درد انسانهای پرشمار هستید صبر و شکیبایی و برای آن جوان به خدا پیوسته رحمت واسعه الهی و محشور شدن با اجداد طاهرینش را مسئلت دارم.
سید محمدعلی افشانی
استاندار فارس

پیام تسلیت داریوش دیودیده؛
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت خواهر زاده حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و فرزند دکتر سید علی ملک حسینی را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
خبر جانسوز درگذشت دکتر امیرحسین ملک حسینی موجب تألم و تأثر فراوان گردید. اینجانب این واقعه ناگوار را به محضر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پروفسور ملک حسینی چهره ارزشمند و ماندگار پزشکی و پدر پیوند کبد ایران و سایر بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
از درگاه احدیت برای آن فقید سعید علو درجات و برای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.
داریوش دیودیده
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت فیض الله پاسره؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد
«إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»
خبر اندوهبار درگذشت ناگهانی پزشک وارسته و گرانقدر؛ دکتر امیر حسین ملک حسینی باعث تألم و تأثر فراوان گردید.
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده ارزشمند ملک حسینی به ویژه آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و پروفسور سید علی ملک حسینی، و مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد، برای بازماندگان آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح والای آنمرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی را از درگاه احدیت خواستارم.
فیض الله پاسره؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان

پیام تسلیت دکتر نجیب زاده رئیس پیام نور مرکز تهران جنوب
خبر درگذشت “دکتر امیر حسین ملک حسینی” فرزند رشید و برومند استاد نام آشنای پزشکی ایران و جهان، جناب آقای دکتر علی ملک حسینی و خواهر زاده آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی باعث تاسف و تاثر فراوان شده است.
اینجانب این ماتم جانگداز را به این بزرگان و بیت ملک حسینی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان آرزوی صبر و استقامت و برای آن مرحوم رحمت واسعه و محشور شدن با اجداد طاهرنشینش را دارم.
عنایت الله نجیب زاده
رئیس پیام نور مرکز تهران جنوب

وحید محمدی تبار
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
" آنان که برای رضایت پرودگار ، عمر و زندگی خود را وقف سلامتی و درمان جامعه می کنند، قطعا در دل مردم ماندگار خواهند بود و آخرتی ارزشمند را برای خویش ساخته اند."
مرگ ؛ مشیت الهی و حکم ابدی هر انسانی است برای تکمیل چرخه آفرینش ... و هیچ مخلوقی را گریز از این حکم پرودگار نیست، حتی پیامبران عظیم شان ، امامان معصوم و علما...
و رسمی است که همه باید به این حکمت و حکم خداوند گردن نهند....
و خوشا بحال آنان که قبل از فرا رسیدن این حکم ابدی، با اندوخته ای معنوی و سرمایه الهی و انسانی آنهم خدمت پاک و بی منت در عرصه سلامت جامعه ، طی طریق رستگاری کرده باشند.
استاد فرهیخته جناب آقای پرفسور سید علی ملک حسینی
و
برادر ارجمند حضرت آقای سید شرف الدین ملک حسینی
بدین وسیله درگذشت نابهنگام و دردناک گلبرگ باغ علم و دانش مرحوم دکتر سید امیر حسین ملک حسینی را صمیمانه خدمت شما سروران گرانسنگ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان ، برای آن فقید سعید طلب مغفرت و برای شما اساتید - عرصه دین ، علم و دانش- و همچنین بیت معزز مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) صبر و شکیبایی مسالت دارم.
ارادتمند
وحید محمدی تبار

پیام تسلیت سیدسجاد سجادى رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ ﴿۱۵۵﴾ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ﴿۱۵۶﴾ أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَهٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ ﴿۱۵۷﴾
استاد بزرگوار، جناب آقاى دکتر سیدعلى ملک حسینى
خبر درگذشت فرزند برومندتان دکتر سیدامیرحسین ملک حسینى موجب حزن و اندوه فراوان در میان مردم نوع دوست استان کهگیلویه و بویراحمد گردید.
اینجانب با نهایت تاسف و تاثر این ضایعه جانسوز را محضر حضرتعالى و بیت مکرم و معزز حضرت آیت الله ملک حسینى تسلیت و تعزیت عرض مى کنم و از خداوند منان براى آن مرحوم رحمت و مغفرت الهى و براى بازمامدگان صبر و شکیبایى مسئلت دارم.
سیدسجاد سجادى
رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید علی ملک حسینی
درگذشت فرزند برومندتان دکتر امیرحسین ملک‌حسینی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، اما در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
این ماتم جانگداز را به حضرتعالی و خانواده محترم‌تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را طلب می‌کنیم.
محمود باقری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

محمودرضا رحیمی رییس دانشگاه یاسوج
کل شی یرجع الی اصله
خبر جانسوز درگذشت فرزند گرامی جناب آقای دکتر علی ملک حسینی، پدر پیوند کبد ایران و خواهرزاده فقید حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی،نماینده محترم مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری همه ما را متاثر و متالم نمود.بنده این ضایعه اسفناک را به بیت مکرم و معزز ملک حسینی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند عز و جل برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل آرزومندم.

هادی زارع پور  مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

بسم الله الرحمن الرحیم
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
محضر نماینده محترم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی
و پدر پیوند کبد ایران، مایه ی فخر جامعه پزشکی ایران جناب دکتر سید علی ملک حسینی
مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک انسانی والد و خدوم را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه ی آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
خبر درگذشت حجت الاسلام سید امیر حسین ملک حسینی که به تبعیت از مرام خانواده بزرگ و روحانی اش مسیر خدمت به ترویج دین را پیش گرفته و از خدمتگذاران خالص این عرصه بود ، چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند. ولی تقدیر حضرت پروردگار و تسلیم مقدرات زندگی هستیم. با اظهار تاسف و تاثر شدید ، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم و بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر عظیم و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی را خواهانیم .
هادی زارع پور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد
بسمه تعالی
" انا لله و انا الیه راجعون"
برادر گرانقدر جناب آقای دکتر علی ملک حسینی
خبر جانسوز و اندوهبار درگذشت فرزند برومندتان " دکتر امیرحسین ملک حسینی" موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
اینجانب این مصیبت عظما را به جنابعالی، بیت مکرم و معزز ملک حسینی بویژه حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تسلیت و تعزیت عرض می نمایم؛ صبر و شکیبایی، طول عمر باعزت و سرافرازی برای جنابعالی و سایر بازماندگان و آمرزش و شادی روح آن عزیز سفر کرده را از خداوند منان مسئلت دارم.
 
ابراهیم کشاورز
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد

نام شما

آدرس ايميل شما

بويراحمدى
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه و عرض تسلیت به دکتر ملک حسینى
درود بر جناب سیاهپور دادستان مردمى و جوان آینده دار بویراحمدى
كيهان
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و تسلیت خدمت دکتر ملک حسینی
انشالا که خدا بهتون صبر بده و داغ اخرتون باشه ??
چقدر شخصیت محبوب و محترمی هستین شما و تمامی اعضای خانوادتون
از طرف خودم از تمامی عزیزانی که تسلیت گفتن ممنون و سپاس گذارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1