تاریخ انتشار
جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۵۷۶۸۲

استاد «زیر تیغ قلم»

۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛امید کشاورز

دیروز» پیرو حزب باد‌ها اگر دویده‌ام
امروز «آرام در سوگ قلم نشسته‌ام.
بیش از یک ماه از (نه) تاریخی، کوبنده و سرنوشت ساز مردم فهیم دهدشت» دیار گم شده در جغرافیای ایران و بلادشاپور گم شده در تاریخ وطن به منتخبان دوره چهارم یا‌‌ همان ویرانگران چهار که اگر بخواهم نام شورا را برآنان بگذارم در حق واژه اهانت کرده‌ام می‌گزرد.
هر چند حکایت منتخبان دوره چهارم حکایت سوختن شایستگان اقلیت به پای منفعت طلبان اکثریت بود لیکن هیچ چیزی از زدوبند‌ها و گیرودار‌ها و میراث شوم چهار ساله دوره چهارم از مردم مخفی نماند.
قطعآ «بزرگ‌ترین درس انتخابات شورای شهر ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برای عوام و خواص چیزی جز این نبود. که هرکسی و در هر جایگاهی هم که باشی و به هرکسی و هر قدرتی هم که وابسته باشی، اگر در راستای جلب رضایت مردم و عمران و آبادانی برای مردم قدم برنداری و در بین مردم جایگاهت را از دست بدهی یقین داشته باش که با دست همین مردم به زمین سفت خواهی خورد.
حکایت نوشته مزبور حکایت نقد‌ها و شکایات بی‌سابقه این روز‌ها و هفته‌های اهل قلم در فضای رسانه و فضاهای مجازی از اسوه اخلاق و ساده زیستی استاد محمود منطقیان است که حقیقتآ در طول سه دهه اخیر سابقه نداشته است.
مردی که زندگی خود را صادقانه و خالصانه برای به وجود آوردن یک جامعه مدنی در کهگیلویه بزرگ علی الخصوص دهدشت در کف دست گذاشت و لیکن چند صباحی نگذشت که در دام احساسات اسیر شد و بی‌اطلاع از پشت پرده‌ها و اتاق فکرهای ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌های زمان و فرشهای پر از تزویر و ریایی که زیر پای این شخصیت ممتاز پهن کردند، او را سکوی پرتاب و اعتماد به هر انسان ناشایست و منفعت طلبی کردند.
که به قول دوست عزیز اهل قلم آقای کاظمی: آخرین گل سرسبد آقای منطقیان سکوت اسفندماه ۱۳۹۴ به نفع جریان رقیب بود و پیروزی جریان رقیب با رآی خالص اصلاحات و اصلاح طلبانی که همه با هم کلاه برسر خود گذاشتند.
فی الحال جناب آقای منطقیان. چشم و گوشتان را باز بکنید و صدای ناطق قلمهای جوانان داغ بر دل نشسته کهگیلویه‌ای را که از ته دل می‌نویسند نه که از سر دل، ببینید و بشنوید. بیش از این اسیر احساسات ناسیونالیستی و سیاسی نشوید و اگر قدمی بر می‌دارید برای مردم بردارید که اگر غیر ازین باشد قدمهای مردم و خصوصآ نسل روشنفکر امروز توانایی برچیدن و له کردن هر چیزی و هرکسی را دارد.
آنچنان که منتخبان دوره چهارم را یکجا خانه نشین کرد ند.
و صمیمانه از جنابعالی انسان والامقام و بدون شک مخلص و ارجمند تقاضامندیم که آب در هاونگ نکوبید و بیش از این با فرستادن وکیل و وصی برای کار نشد ذهن منتخبان مردم را مغدوش و پریشان نکنید.
با تشکر از عزیزانی که درسایت کبنا نیوز تقبل زحمت می‌کنند و با امید به روزی که همه ما در مقابل قلم‌هایمان متعهد باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما جناب کشاورز..........‌
سعادت
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزه امواتتو امیدجان . گپلته باید با طلا بنویسن مهندس جان .
همی آقایون مانع از پیشرفت اصلاحات در کهگیلویه شدند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام . واقعا حرف حق زدی آقای کشاورز ولی نمیدونم این اقایون واقعا این مطالب رو میخونن یانه ؟ نظر مردم براشون مهمه اصلا یانه . ازبس احساس غرور و خودبزرگ بینی می کنند و جواب سلام مردم رو هم بزور میدن
پیروز
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز بیا به فکر رویش اصلاحات باش بیا به جوانان و نخبگان اعتماد کن بیا به فکر آینده اصلاحات باش افکار قدیمی را رها کن حاشیه ها را به شهرداری تحمیل نکن که از ماست که برماست.........این همه انسان بالغ و نخبه وجود دارد چرا بهشون ارزش نمیگذارید .....چرا دنبال کسی هستین که سراپا حاشیه است و حتی مدرک تحصیلی اش هیچ ربطی به شهرداری نداره ........
سوختگان
Iran, Islamic Republic of
تبارک الله بر سید اهل قلم . ما میگیم خودشو نمیخوایم میخواد شهردارو عوض کنه اونوقت
سوختگان
Iran, Islamic Republic of
تبارک الله بر سید اهل قلم . ما میگیم خودشو نمیخوایم میخواد شهردارو عوض کنه اونوقت
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز خواهش میکنم دست از تک روی و قوم گرایی بردارید به جوانان اعتماد کن و به فکر آینده دهدشت باش.........
Iran, Islamic Republic of
به شتر گفتن گردنت خمه نگاهی کرد و آهی گشید گفت کجام راسته که میخوای گردنم راست باشه .....ح
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1