تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۲۵۷۴۳۶

پیام «استاندار کهگیلویه و بویراحمد» به مناسبت عیدسعیدفطر

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان در ماه پر فیض و برکت رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم متدین استان تبریک گفت.
در پیام تبریک عید فطر از سوی سید موسی خادمی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا.
ماه پر فیض و برکت و سراسر تعبد، بندگی و بخشندگی رمضان، ماه رحمت، مغفرت و ضیافت الهی به پایان رسید و مشتاقان این ماه با عظمت به اندازه توان و ظرفیت خود توشه ای از معرفت، عبودیت و راز و نیاز اندوختند.
عید سعید فطر، عید توفیق و عبادت است که با تهذیب نفس و بهره مندی از فیوضات و برکات معنوی فرا رسید و دل‌های مشتاق را که در زیباترین و دلنشین ترین ضیافت معبود با سرافرازی گذر کردند شادمان کرده است.
این عید در حقیقت جشن شادی و سربلند بیرون آمدن از یک ماه اخلاص و روزه داری مسلمانان و سربلندی آنان در آزمون بزرگ الهی است و باید آن را بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین ایام ستایش حضرت احدیت نامید.
اینک انسان‌های متدین و با اخلاص به پاس شکرانه سی روز جلوس بر سر سفره پر فیض رمضان و نعمت‌های فراوان الهی و درک روزها و شب‌های با عظمت این ماه، با حضور در نماز عید سعید فطر، نهایت تقدیر و سپاس خود را از خداوند بلند مرتبه به نمایش خواهند گذاشت.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم قدرشناس و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان، عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف این استان تبریک عرض می‌کنم.
در پایان عزت، پیروزی و سربلندی ایران اسلامی و اتحاد ملت‌های مسلمان و همچنین توفیق روز افزون شما مردم فهیم و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد را از حضرت حق خواستارم
سید موسی خادمی _ استاندار
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1