تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۲۵۷۲۴۴

بازدید فرماندار چرام از پروژه‌های عمرانی شهرداری/ تکمیل ورودی‌ها و آسفالت مسکن مهر و معابر چرام (+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان چرام با همراهی تیموری فر شهردار چرام از پروژه های عمران شهری بازدید و ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته خواهان تسریع در عملیات عمرانی این پروژه ها جهت رفاه حال شهروندان شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام،ظهر امروز فرماندار چرام همراه با تیموری فر شهردار و افسردیر بخشدار مرکزی چرام از پروژه های عمرانی شهرداری چرام بازدید کردند.
داریوش پاداش در این بازدید ضمن تقدیر از کارکنان خدوم شهرداری چرام و همچنین عملکرد خوب شهردار بخصوص در تکمیل ورودی های شهر چرام گفت:ورودی شهرها در استان ما یکی از دغدغه های مسئولان است و با توجه تاثیرگذاری که این ورودی ها در سلامت جسمانی و روانی مردم و گردشگران دارد خواستار تسریع در اتمام این پروژه چرام شد.
وی بیان کرد: توسعه ورودی های شهر و کمربندی شهر چرام  نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی و کاهش تصادفات وسائل نقلیه دارد.
فرماندار چرام با اشاره به اختصاص ۵۰۰تن سهمیه قیر رایگان به شهرداری چرام که جز شهرهای زیر ۲۰هزار نفر است بیان کرد:این قیر برای آسفالت معابر و خیابان های مسکن مهر و همچنین شهر چرام می باشد.
وی تصریح کرد:توسعه و آبادانی شهر چرام با مشارکت همه شهروندان،عملکرد مناسب شورای شهر و شهرداری و سایر مسئولان امکان پذیر است و مجموعه فرمانداری چرام  با تمام توان از توسعه و آبادانی شهر چرام حمایت می کند.
آغاز عملیات بهسازی و آسفالت پروژه ورودی چرام از سمت کره شهبازی/ آسفالت مسکن مهر و معابر چرام
همچنین در این بازدید تیموری فر شهردار چرام با اشاره به پروژه‌های در دست کار شهرداری چرام از آغاز عملیات پروژه ورودی شهر چرام و آسفالت آن از سمت کره شهبازی که در حوزه اداره راه و شهرسازی بوده را بر عهده گرفته که در حال حاضر بهسازی آن توسط شهرداری انجام گرفته است.

وی، افزود: طول پروژه یک کیلومتر بوده که تاکنون اعتبار آن از منابع داخلی تامین شده و در حال آماده سازی برای بیس است.

تیموری‌فر از خرید تجهیزاتی همچون تابلوهایی راهنمایی، تمثال شهدا، وسایل بازی کودکان و روشنایی خبر داد و عنوان داشت: تندیس‌ها و وسایل تزیینات شهری نیز از دیگر تجهیزات خریداری شده با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان در شهر چرام است که پس از اصلاح معابر و آمادگی زیرساخت، نصب آن انجام خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به آسفالت معابر چرام، خاطرنشان کرد: مقدار ۵۳۵ تن قیر رایگان به شهرستان چرام اختصاص یافته که به زودی عملیات آسفالت مسکن مهر و سطح شهر نیز انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه کمربندی چرام نیز در حال اجرا است از نصب تندیس کشاورز در محدوده این کمربندی خبر داد و تصریح کرد: جدول گذاری این پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان انجام گرفته و بهسازی آن نیز در حال آماده سازی است.

شهردار چرام با بیان اینکه بیس و آسفالت پروژه کمربندی چرام طی هفته‌های آتی نیز آغاز خواهد شد به مزایای این کمربندی اشاره داشت و گفت: با توجه به اینکه شهر چرام از نظر بافت شهری نقاط پرترافیکی دارد با آماده‌سازی این کمربندی علاوه بر جمع‌آوری فاضلاب شهری، بار ترافیکی نیز کاهش خواهد یافت.

پارک ولایت، بوستان شهدا و پروژه ورودی چرام از سمت دانشکده صنعت و معدن از دیگر پروژه‌هایی در دست کار چرام است که شهردار چرام به آن اشاره داشت.

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Romania
آقای .. خودتو اصلاح کن از نظر اخلاقی
شمشیری ازیاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این فرماندار
جسین
Romania
باسلام و تشکر از شهردار مجترم لطفا خیابان امامزاده امیرولی را به احترام امامزاده اسفالت کنید واقعا مردم دیگه کلافه شدند
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
ایشان سرپرست فرمانداری هستن نه فرماندار.فرماندار باحکم وزیرکشور منصوب می شود.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1