تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۲۵۶۲۳۳

چرام آمادگی مقابله با حادثه‌ها را ندارد / زیرساخت‌ها قابل اعتماد نیست

۰
کبنا ؛سرپرست فرمانداری چرام گفت:در کمیته برنامه‌ریزی سعی و تلاش ما بر این خواهد بود که مشکلات موجود در حوزه پدافند غیرعامل را با توجه به اعتباری که تخصیص داده می‌شود، در حوزه آتش سوزی های شهرستان چرام رفع کنیم.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، داریوش پاداش ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان چرام که با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: از شروع انقلاب تاکنون، ایادی غرب از هیچ تلاش و کوششی در راستای ضربه زدن به این ملت کوتاهی نکردند اما انقلاب اسلامی به پاس خون شهدا آبیاری شده و روز به روز مجکمتر باقی مانده و خواهد ماند.

سرپرست فرمانداری شهرستان چرام با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران ایران اسلامی در پاسخ به حادثه تروریستی تهران، عنوان کرد: طی این اقدام شایسته به همه دنیا ثابت شد که ایران نه تنها در حرف و شعار و ماکت سازی که در عمل نیز این توانایی را دارد که در هر گوشه‌ای از دنیا اگر کسی بخواهد به این نظام و مردم آسیبی برساند واکنش ما قوی‌تر، محکم‌تر و با پشتوانه‌تر خواهد بود.

وی در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به موضوع جلسه و با تاکید بر اینکه مدیران باید با اطلاعات بیشتری در جلسات حضور پیدا کنند، تصریح کرد: خروجی جلسات باید قابل لمس باشد بنابراین اطلاعات و آگاهی مدیران در خصوص موضوع نشست و ارائه راهکار و مسائل و مشکلات ضروری است.

پاداش به دغدغه‌های شهرستان چرام در حوزه پدافند غیرعامل اشاره داشت و گفت: اگر حادثه‌ای در این شهرستان پیش بیاید، آمادگی لازم جهت مقابله و واکنش با آن حادثه را ندارد چرا که شهرستان چرام تازه تاسیس بوده و زیرساخت‌ها قابل اعتماد نیست.

این مسؤول اضافه کرد: در کمیته برنامه‌ریزی سعی و تلاش ما بر این خواهد بود که مشکلات موجود در حوزه پدافند غیرعامل را با توجه به اعتباری که تخصیص داده می‌شود، رفع کنیم و این قول را می‌دهیم که در سال ۹۷ دیگر دغدغه خاموش کردن آتش با برگ کنار و .. را نداشته باشیم بلکه با تمام اختیارات و در حد توان  مبلغی را به عنوان حوزه بحران پیش‌بینی می‌کنیم.

وی بیان کرد:پل القچین سفلی در مسیر جاده اصلی دهدشت و چرام در حال لایه روبی و مقاوم سازی است،همچنین می بایست جاده تمبی و سربردیان به عنوان یک جاده مهم برای مواقع بحرانی در جاده اصلی چرام به دهدشت و همچنین سرفاریاب به دهدشت به آن توجه ویژه ای شود تا مورد استفاده قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری چرام با اشاره به  ساختمان فرمانداری چرام و نوسازی آن گفت: این پروژه به زودی به یک پیمانکار که توان مالی مناسبی دارد واگذار می شود.
وی، همچنان ادامه داد: ساختمان و محلی را جهت حوادث غیرمترقبه در نظر گرفته و امکاناتی را در آنجا قرار می‌دهیم که اگر بحرانی پیش آمد توانایی مقابله را داشته باشیم.

پاداش با تقدیر از عملکرد حوزه راهداری و راه شهرسازی گفت:این ادارات در خصوص ایمن سازی جاده سادات به سرفاریاب اقدامات خوبی انجام دادند و عملکرد خوبی داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1