تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۲۵۵۸۴۰

با تشکل‌های مجهول‌الحال که به نعل و به میخ می‌زنند، برخورد شود

۴
۰
کبنا ؛امین تیربند*
چگونه از وحدت ملی حرف میزنید وقتی که حامیان رسانه ای شما همان داعش نیوز ها و سعودی نیوز ها مدام تخم فتنه میپاشند و بجای محکوم کردن داعش حکومت و نظام را محکوم میکنند
مگر شما نبودید که آرامش و امنیت  موجود که با زحمت  نیرو های امنیتی ,سپاه پاسدارن و بسیج و... حاصل شده بود  را به کام جریان و جناح خود  برای جلب رای مردم مصادره کرده بودیدو جای جلاد و شهید را عوض کردید  ,حال که مردم از شما مطالبه ی بلف هایتان را میکنند  توپ را جای دیگری پاس میدهید.
چگونه است که کوتاهی و غفلت را از خودتان نمی بینید و مثل همیشه برای  فرافکنی  و فرار به جلو دستگاه های نظامی و امنیتی را محکوم میکنید..
شما ها همان کسانی هستید که در فتنه  ۸۸ به خیابان ها ریختید وداعشی وار در صدد بودید  مملکت را به ویرانی بکشاندید و خسارت ها و زخم های آن سال تا سالیان طولانی بر تن کشور و ملت خواهد بود وچنانچه  مردم به صحنه نمی آمدند و تو دهنی محکمی به شما نمی زدند وضع کنونی  کشور از اوضاع کنونی سوریه بدتر می شد. شما ها در آن آشوب ها  گفتید نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران  راستی شما در حمله تروریستی مجلس کجا بودید که نیامدید  جانتان را فدای ایران کنید.
این شما ها بودید که  امنیت را جناحی کردید تا به اهداف پلید خود برسید.
گفتید مدافعان حرم برای پول به عراق سوریه میروند و در ادامه کارشان را بیهوده خواندید و راه مذاکره با داعشیان را پیشنهاد دادید... اگر همین مدافعین حرم نبودن  امروز شما در سوراخهایتان خزیده بودید و به راستی چرا در حمله تروریستی  مجلس نیامدید که با آنها مذاکره کنید.
برای سوت و کف ضد انقلاب با بلدزر از روی  ارکان جمهوری اسلامی ایران رد شدید و به سپاه و بسیج  که خاری  در چشم ضد انقلاب و داعشی هاست تاختید.
چگونه مدعی هستید که دست داعشیان را اگر دست درازی کنند قطع خواهید کرد مگر چاقو دسته خودش را میبرد.
و اما ذکر چند نکته حائز اهمیت هست:
۱- مجمع تشکل های دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویر احمد،  کدام تشکل ها هستند؟
۲- با خانواده های قربانیان اظهار همدردی می نمایید و به روی مدافعان امنیت رنگ جفا و به  زخم خانواده های انها نمک می پاشید. مشخص کنید شما با عاملانید یا با مدافعان؟
۳- این  بیانیه تنها بیانیه ایست  که در کل کشور نیروهای امنیتی را در این برهه حساس ناجوانمردانه به مسلخ برده است، این وجیزه شماست که کاملا  جنبه مجرمانه دارد ،که دستگاه های متولی باید پی گیری نمایند.
۴- شما با این اقداماتتان برای جریانی که خود را وابسته به آن می دانید اصلاح طلبی و یا اعتدال نیز مایه شرمساری شده اید ،زیرا هیچکدام چنین مواضع سخیفی نداشته اند.
در اخر انتظار از مجموعه مدیریتی دانشگاه از جمله حراست دانشگاه  این است که تشکل های  مجهول الحال را مشخص نمایند  و با جماعتی که یکی به نعل و یکی به میخ می کوبد و از طرفی  تروریسم را محکوم می کنند  و همزمان از زبان آنها در ضعیف دانستن نیروهای امنیتی صحبت می کنند بر خورد نمایند.
 

*فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

انقلابی
Iran, Islamic Republic of
سلام برشما دانشجو بسیجی فعال خداحافظ نگهدارتان باشد.
Iran, Islamic Republic of
مجهول الحال هستن دیگه چیکارشون میشه کرد
معصومه بوذرجمهری
Romania
احسنت این حرف دل ماهم هست
معصومه بوذرجمهری
Romania
احسنت بر بسیجی دلاور
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1