تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۵۵۳۰۴

برخی انفال عمومی را مصادره میکنند

۰
کبنا ؛

شورای عشایر شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست فرماندار بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری تشکیل جلسه داد.
فرماندار بویراحمد ضمن آرزوی قبولی عبادات حاظران وعرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) در خصوص نقش عشایر در جامعه گفت: عشایر با کمترین امکانات همیشه نقش مولد وسازنده ای از خود نشان دادند.
سید محمد کاظم نظری گفت: در طول دوران انقلاب عشایر با کمترین انتظارات، بهترین وبیشترین کمک را به این انقلاب وکشور داده اند.
فرماندار بویراحمد با اذعان اینکه عشایر، همیشه در صحنه های انقلاب حضور فعال داشته ودارند، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی تحول بزرگی در خدمات دهی به عشایر صورت گرفت که این کافی نیست وهنوز عشایر با برخی مشکلات دست وپنجه نرم میکنند.
رئیس شورای عشایر شهرستان با اشاره به نامگذاری سال بعنوان تولید واشتغال گفت: حوزه ی عشایر مصداق ونمونه عملیاتی برای ما محسوب میشود وبا حمایت این قشر از جامعه که بدون هیچگونه سرمایه گذاری دولتی هم در تولید وهم در اشتغال و درآمدزایی تلاش میکنند، میتوانیم گامهای مثمر ثمری در تحقق شعار سال برداریم.
فرماندار بویراحمد یکی از راههای جلوگیری از مهاجرت عشایر و روستائیان به شهرها را ارائه خدمات زیرساختی به آنان دانست وگفت: متاسفانه حاشیه نشینی یکی از معظلات شهرهای بزرگ وبخصوص مرکز استان تبدیل شده است که برای برون رفت از این معظل، ارائه ی خدمات مطلوب وحمایت از تولید واشتغال عشایر وروستائیان راهکار مناسبی است.
رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد گریزی هم به تب کریمه کنگو زد وگفت: خوشبختانه تا کنون گزارشی مبنی بر وجود این بیماری در سطح شهرستان ارائه نشده، ولی عشایر ودامداران از این مسئله دچار آسیب شده اند.
وی تصریح کرد: از آنجائیکه مهمترین سرمایه عشایر دام آنهاست وفروش محصولات دامی زندگی عشایر را تامین میکند ضروری است شورای عشایر نسبت به رفع مشکلات آنها از قبیل تامین داروی دامها، آب آشامیدنی و تامین امنیت ایل راههای عشایری اقدام مناسب را داشته باشند.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان بویراحمد در ادامه افزود: افرادی هستند که از راههای مختلف اداری اقدام به ساخت مراتع و باغهای تفریحی میکنند ویا اینکه چشمه هایی که بعنوان انفال عمومی بوده وعشایر زیادی از این چشمه ها استفاده میکردند به نام خود مصادره واستفاده اختصاصی میکنند که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1