تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۲۵۴۳۹۶

حضور «محصص» و «معینی» در باشگاه نفت و گاز گچساران

۵
۰
کبنا ؛ حضور محصص و معینی در باشگاه نفت و گاز گچساران

رئیس ورزش قهرمانی باشگاه نفت و گاز گچساران از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی از کارشناسان برجسته فوتبال و مدرسان فیفا در این باشگاه خبر داد.


ابوالحسن غلامی با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری جشنواره استعدادیابی فوتبال باشگاه نفت و گاز گچساران و توجه ویژه به رده های پایه فوتبال از دو کارشناس و مدرس برجسته فوتبال دعوت کردیم تا پیش از آغاز جشنواره در خصوص راهکارهای تاثیر گذار برای بهره برداری موثرتر از این جشنواره با مربیان و مسئولان باشگاه جلساتی داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: این دو عزیز پس از دعوت باشگاه و همکاری هیئت فوتبال گچساران و استان،آمادگی خود را برای حضور در باشگاه نفت و گاز گچساران و ارائه راهکار برای رشد و توسعه فوتبال در این منطقه اعلام کرده اند.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه زمان دقیقی برای حضور این دو کارشناس برجسته فوتبال تعیین نشده اما پیرو درخواست این اساتید پس از ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز جشنواره استعدادیابی فوتبال جلساتی با مربیان و مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران خواهند داشت.

وی افزود: در صورت موافقت هیئت فوتبال استان و شهرستان باشگاه نفت و گاز گچساران آمادگی آن را دارد تا میزبان سایر مربیان شهرستان و استان برای برگزاری یک دوره دانش افزایی در مدت حضور این اساتید در گچساران باشد.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران تاکید کرد: براساس سیاست های شورای ورزش وزارت نفت اولویت ورزش در صنعت نفت به کارکنان اختصاص دارد و در کنارمسئولیت اجتماعی وظیفه باشگاه های ورزشی زیر مجموعه وزارت نفت بومی پروری و ایجاد روح نشاط در میان مردم مناطق محروم است.

این مسئول در پایان از همه مسئولان ورزش استان وشهرستان درخواست کرد باشگاه نفت و گاز گچساران را با قدمتی ۵۰ ساله که همواره در خط مقدم ورزش استان و شهرستان درخشیده تنها نگذارند و در جهت حمایت از طرح های استعدادیابی همراه مجریان این طراح باشند.

نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
به جای این همه هزینه برای این تیم که آخرشم درجا میزنه این پول را صرف کارهای خیر کنین مثلا زندانیهای جرایم غیرعمدی،زنان بی سرپرست که برای ده هزارتومن تن فروشی میکنن.واقعیت جامعه این است.
ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای .. لطفا" دست از سر فوتبال گچساران بردارید. تا امثال تو برای ورزش این شرکت تصمیم می گیرد فوتبال روز به روز نابود تر می شود .زیرا برای اینکه توفقط پ..ی ظاهر خودرا ..ی مردم .. تو را نمی خورند
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
اقایان غلامی وحبیبی بااین کارهانه مردم را. دهیدنه خودتون تیمهای پایه وقتی که بازیکنان نوجوان بعدازاتمام بازیهارهامی شوندورده های جوانان وامیدتیمی نداریدواکثریت بازیکنان بزرگسال ازشهرهای دیگه گرفته میشودوجوداین شخصیتهافقط مانوربرای شماست بفکرتیم واصل پایه ان باشید
Iran, Islamic Republic of
حرکت بسیار زیباییست هم جشنواره استعداد یابی و هم حضور چهره های مطرح که باعث رسمیت بخشیدن به این کار میشه کاش با صدا و سیمای استان هم هماهنگی میکردید که این جشنواره ها پوشش خبری و زنده بشه که دیگه عالی باشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
حرکت خیلی خوب اساس وپیشرفت هر فوتبال در تیم های پایه شکل میگرید باید با برنامه ریزی بلندمدت وقرداد های بلندمدت با بازیکنان نخبه آینده فوتبالتیم نفت وگاز تضمین وتامین کرد
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
1