تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۵۳۷۲۹

حکم جالب دستگاه قضا برای یک شکارچکی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکارچی ۳ قطعه کبک دنا توسط دستگاه قضایی به ۱۲۰ روز پاکسازی پارک جنگلی یاسوج و منع حمل سلاح به مدت دو سال محکوم شد.
سید اسدالله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شکارچی سابقه دار کبک در شهرستان بویراحمد با حکم قابل تقدیر دادرس شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ یاسوج به ۱۲۰ روز پاکسازی پارک جنگلی یاسوج و منع حمل سلاح به مدت دوسال محکوم شد.
وی عنوان کرد: این شکارچی در گذشته نیز سابقه شکار و دستگیری داشته ولی متاسفانه اصلاح نشد تا اینکه با این حکم دستگاه قضایی روبه‌رو شد.
هاشمی با تشریح چگونگی شکار کبک توسط این شکارچی افزود: شکارچی هنگام مشاهده ماموران محیط زیست فرار کرده و سه قطعه کبک شکار شده را به بیرون از خودرو پرتاب کرد ولی حین فرار توسط محیط‌بانان دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد.
اداره محیط زیست در زمینه اجرای پتروشیمی سقاوه مطابق قانون از هیچ همکاری دریغ نمی‌کند
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این اداره مخالف توسعه صنعت در استان نیست، گفت: البته برای محیط زیست استان پروژه‌های زیست محیطی اولویت است.
سید اسدالله هاشمی اظهار داشت: پتروشیمی سقاوه یکی از پروژه‌های اولویت دار استان بوده و اداره محیط زیست در زمینه اجرای این طرح مطابق قانون از هیچ همکاری دریغ نمی‌کند.
وی با تاکید بر اینکه برای محیط زیست استان پروژه‌های زیست محیطی اولویت است عنوان کرد: صنایع ضمن داشتن پیوست زیست محیطی باید مطابق طرح آمایش سرزمین در استان مستقر شوند.
هاشمی ابراز کرد: در ابتدای راه شروع فعالیت صنعتی در استان هستیم و محیط‌زیست مخالف احداث هیچ‌گونه صنعتی نیست چراکه همه ما در سطح کلان دنبال اشتغال برای استان هستیم اما از وظایف زیست‌محیطی خود تخطی نمی‌کنیم.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تمام صنایع باید ضمن حفظ محیط زیست در راستای تعریف توسعه پایدار استقرار یابند و در این زمینه محیط زیستی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
هاشمی تصریح کرد: محیط زیست در صورت انجام مسائل زیست محیطی پتروشیمی سقاوه آماده هرگونه همکاری برای اجرای این طرح بزرگ و اشتغالزا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
با سلام به جای این جریمه باید بگفتن ۱۲۰کبک خریداری و در طبیعت آزاد می‌کرد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1