تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۲۵۳۱۳۷

توضیحات «تامین اجتماعی» در خصوص حق و حقوق کارگران حادثه فولاد یاسوج

۱
۰
کبنا ؛



 مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، احکام مستمری ۲ نفر از جان باختگان حادثه مجتمع تولید فولاد بویراحمد در سریع ترین زمان و بدون مراجعه خانواده های آنان صادر شد.
 
به گزارش کبنا، هفته گذشته بر اثر انفجار در یکی از کوره‌های ذوب مجتمع فولاد بویراحمد ۹ نفر از کارگران شاغل در این کارگاه مصدوم شدند.
سه نفر از مصدومان به‌طور سرپایی درمان و ۶ نفر نیز که از ۵۰ تا ۸۰ درصد دچار سوختگی شده بودند، به مراکز درمانی شیراز و اصفهان اعزام شدند که تاکنون سه نفر به دلیل شدت جراحات فوت کرده‌اند.
عباس نور محمدی در این باره گفت: با برنامه ریزی های انجام شده برای سومین جان باخته این حادثه نیز پیگیری های لازم برای اقدام مشابه در حال انجام است.
وی گفت: مستمری این افراد بدون سپری شدن مراحل معمول اداری صادر و خانواده و بازماندگان در ردیف مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند.
وی بیان کرد: اصلی ترین وظیفه سازمان تامین اجتماعی، حمایت از نیروهای مولد و کارگران شاغل در بخش های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور است.
نورمحمدی افزود: مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض به خانواده های آنها پرداخت شد.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای دیگر مصدومان به تناسب درصد از کارافتادگی مشمول دریافت غرامت ایام بیماری یا نقض عضو و مستمری ازکارافتادگی جزئی و کلی خواهند شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار به همراه مدیران کل تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل جان باختگان این حادثه، ضمن دلجویی و ابراز همدردی، پیام تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به آنان ابلاغ کردند.





نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تامین اجتماعی ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1