تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۲۵۲۹۱۱

مدیریت‌های «خاله خرزویی» در هیأت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛یکی از اصلی‌ترین دلایل رکود در ورزش کهگیلویه و بویراحمد بخشیدن مدیریت هیأت‌های ورزشی به افراد ضعیف و غیر متخصص است.
به گزارش کبنااسپورت؛ استان کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم این که در بحث نیروی انسانی کارآمد یکی از توانمندترین استان‌ها در نوع خود به شمار می‌رود اما هیچگاه از این افراد مستعد و قوی به درستی در مدیریت‌ها استفاه نشده است.
چه بسا افرادی که توانمندی زیادی در مدیریت‌ها داشته‌اند و هیچگاه موفق به کسب صندلی مدیریت‌ها برای خدمت به مردم و هم استانی‌های خود نشده‌اند.
در همه عرصه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و البته ورزشی اوضاع به همین منوال بوده است.
در ورزش این خلا بیشتر نمود پیدا می‌کند و افرادی برای مدیریت در هیأت‌های ورزشی در نظر گرفته شده‌اند که اصولا رمقی برای تلاش در عرصه ورزش ندارند و از همان ابتدای مدیریت تسلیم و دست بسته بوده‌اند.
و شاهدی برای این مدعا تعطیلی اکثر رشته‌های ورزشی در استان است که تنها نامی از رشته‌ها باقی مانده و عملا هیچ حرکت و تحرکی وجود ندارد.
در همین خصوص رضا ربانی یکی از علاقه‌مندان و افراد پیگیر ورزش در استان به خبرنگار ما گفت: به جرأت می‌گویم که ۸۰ درصد ظرفیت ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد راکد و فاقد تحرک است و آن ۲۰ درصد باقی مانده نیز با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت می‌کند.
این دانش آموخته رشته تربیت بدنی افزود: رشته‌های اصلی که در دید عموم قرار دارند نیز فعالیتی کند و کم رمق دارند و متولیان ورزش در استان نیز هیچ اقدامی برای نجات ورزش استان نمی‌کنند.
در همین خصوص عباس مبشری از دیگر دانش آموختگان رشته تربیت بدنی یکی از دلایل ضعف در ورزش استان را سپردن هیأت‌ها به افراد غیر متخصص و بی‌انگیزه می‌داند و می‌گوید که اگر وضعیت به همین منوال پیش برود ورزش استان طی دو تا سه سال آینده به غیر از پوسته‌‌ای میان تهی هیچ گونه ثمره و میوه‌ای نخواهد داشت و باید فاتحه ورزش را با روال ناکارآمد کنونی خواند.
این گونه که معلوم است مدیریت بسیاری از هیأت‌های ورزشی در استان نه بر اساس معیارهای ورزشی بلکه بر اساس ارتباطات سیاسی و غیره به افراد بخشیده شده و در همین خصوص با برگزاری آزمونی از بسیاری از رؤسا و دبیران هیأت‌ها و معاونین آن‌ها در خواهیم یافت که اطلاع چندانی از رشته ورزشی تحت مدیریت خود ندارند.
در حال حاضر تنها چند رشته ورزشی آن هم در حوزه رشته‌های انفرادی فعالیت نسبتا متوسطی دارند و بقیه رشته‌ها یا تعطیل بوده و یا با ظرفیت زیر ۵۰ درصد و حتی کمتر از آن فعالیت می‌کنند.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1