تاریخ انتشار
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۲۵۲۸۸۲

محمدی: برخی مفاد سند ۲۰۳۰ مغایر با قوانین نظام اسلامی است

۱۳
۰
کبنا ؛معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: از مفاد این سند آگاهی دقیق و کافی ندارم اما از مسوولان کشوری شنیدم که جمهوری اسلامی چنین سندی را امضا نکرده چرا که برخی از بندهای سند مغایر با قوانین نظام است.

به گزارش کبنا از یاسوج، فتاح محمدی امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با تبریک حلول ماه مهمانی خدا اظهار کرد: در آیات و روایات فراوانی بر انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه در تبیین و گسترش این فریضه موظف و مکلف هستیم، گفت: دوام جامعه اسلامی در گروی انجام این فریضه است و جامعه‌ای که در آن منکرات رو به زوال است جامعه پویا و زنده خواهد بود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم همه احساس مسؤلیت کنیم و در برابر روزه خواری و سایر منکرات در جامعه واکنش نشان دهند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند ۲۰۳۰ افزود: از مفاد این سند آگاهی دقیق و کافی ندارم اما از مسوولان کشوری شنیدم که جمهوری اسلامی چنین سندی را امضا نکرده چرا که برخی از بندهای سند مغایر با قوانین نظام است.
این مسوول با بیان اینکه اشاعه یک منکر از خود منکر بدتر است، افزود: مگر می شود وزیر و مدیری در سطح نظام جمهوری اسلامی چنین سند ضد ارزشی را امضا کند.
معاون استاندار تصریح کرد: اگر مسوولی در نظام جمهوری اسلامی چنین مباحثی را بپذیرد مردم این موارد را نمی پذیرند و چنین فردی را نمی بخشند.
وی خاطرنشان کرد: اگر کسی در نظام اسلامی ایران چیزی مغایر با مبنای الهی و اخلاقی ملت ایران را بپذیرد صلاحیت حضور در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ساجدی
Iran, Islamic Republic of
درورد بر ازاده سرافراز جناب فتاح محمدی عزیز
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
کی بتون...رامهارکنه که بدون سندحرف میزنه
باوي اصيل
Iran, Islamic Republic of
اطلاع کافی نداری چرا الکی نشر می دهی و برای خودت سخنرانی می کنی.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام.جناب محمدی اگر امضاء نشده چرا حضرت آقا تذکر دادن
استان
Iran, Islamic Republic of
. روحانی!!!!!!!!!
کارمنداداره
Iran, Islamic Republic of
امضاشده اقا تذکر دادن که نباید امضا میشد درضمن بخون متن سند رو ببین... به کشور میزنن
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت ..
همکارت در استانداری
اقای حاج فتاح محمدی اگر به گفته خودت اعتقاد داری که از مفاد این سند اگاهی دقیق و کافی نداری پس چرا انرا و یا بخشی از ان را محکوم و حتی امضاکننده انرا مطرود مینمایی واگر به صحبت مسئولان بالا اعتماد داری پس باید به عنوان یکی از مسئولان دولت تدبیر و امید بتوانی بر اساس مبانی محکم حقوقی ویا حداقل بر اساس اصل دفاع از سیاستهای دولت بویزه رئیس جمهور منتخب مردم از موارد قانونی و حقوقی دفاع مینمودید نه اینکه یکی به نعل بزنی و یکی به سم اقای حاج محمدی همانطور که گفتی شنیدم ماها هم از زبان مسولان شنیدیم که سند اصلا نیازی به امضا ندارد چه برسد به اینکه لازم باشد از.. اظهار نظر نمائیم محضر استاندار محترم عرض میدارم که نیاز فوری و فوتی جامعه استان ما اول واخر کار تولید و تلاش است دوم وحدت در حمایت از سیاستهای منتخب مردم است جهت اشتغال جوانان و زدودن اثار فقر از سیمای نحیف استان محروممان نه اظهار نظرهای سیاسی/
چرومی
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدی این طور که معلوم است اطلاعات شما از .. هم بیشتر استچرا که اگر امضاء نشد ه بود که..یاعلام نمی کرد نکند برایدر قدرن ماندن چنین حرف می زنی
بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرا کامت مرا منتشر نمی کنید ؟؟؟؟؟
با اینکار خود ، دارید از منکرات حمایت می کنید !!!!!!!!!!!!!!
موضوع مرگ جنین ۳۹ هفته ای را چه کسی باید بررسی کنه ؟؟؟
آیا رسالت رسانه نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل بعنوان خبرنگار پرونده شکایت آقای سلیمان شجاعی از مسئولین شبکه بهداشت گچساران رو بررسی کنید !!!!
تا ببینید چه راحت ، جان انسانی فدای سوءمدیریت آقایان شده است !!!
بررسی نکنید ، چه فرقی با خائن دارید ؟؟؟؟؟
سکوت در مقابل مرگ یک انسان ، خیانت به کل بشریت است !!!!
سریر
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی دوستان مواردی که مطرح فرمودند درسته .جنابعالی چراازسندی به قول خودتون اطلاع کافی ندارید،اظهارنظرمیکنید ؟مردم امروزنیاز به آرامش وهمبستگی دارند.اینکه یه مسؤلی دراین برهه چنین اظهاراتی که اطلاع کافی ندارندنباید ذهن مردم را مغشوش کرد.تاجایی که ما اطلاع داریم شهریور۹۵مفادچنین سندی را خدمت آغا بردندیعنی ۸ماه قبل ازانتخابات اخیرریاست جمهوری .حالا بااین حال نمیدونم چرا ........
بهداشت ...
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم سایت
با سلام
ضمن تشکر ، بدینوسیله جهت ارائه اسناد مرگ یک انسان کامل ، به مدیریت آن سایت اعلام آمادگی می کنم تا ببینید این پدر مصیبت زده چگونه مجبور به رضایت شده است !!!
این فرزند متعلق به یک مسلمان است که در دین ما سفارش اکید شده است :
« مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا » ( سوره مائده آیت ۳۲ )
ترجمه : « هرکس انسانی را بدون ارتکاب قتل ، یا فساد در زمین بکشد ، چنان است که گوئی همه انسانها را کشته است ، و هرکس انسانی را از مرگ رهائی بخشد ، چنان است که گوئی همه مردم را زنده کرده است ؛ ( زیرا فرد نماینده جمع و عضوی از اعضاء جامعه است ) » .

ونیز پیامبر بزرگوار وحبیب قلب مان ، جرم کشتن یک انسان مؤمن بی گناه را بالاتر از نابود کردن تمام دنیا میدانند : « قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ وَالَّذِی نَفْسِی بِیَدِهِ لَقَتْلُ مُؤْمِنٍ أَعْظَمُ عِنْدَ اللَّهِ مِنْ زَوَالِ الدُّنْیَا » ( سنن نسائی حدیث شماره ۳۴۴۸ )
ترجمه : « پیامبر علیه السلام میفرمایند : قسم با آن ذاتیکه جان من در دست اوست ، بدون شک ( جرم وگناه ) کشتن یک مسلمان در نزد الله متعالی بزرگ تر است از نابودی تمام دنیا »

علت مرگ جنین در اسناد فوق الاشاره کاملاً مشخص است
بسم الله پیگیری از شما برادر عزیز !!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مرد ..
باز هم تلویحا ..
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1