تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۲۵۰۱۱۶

نامه استاد دانشگاه یاسوج به استاندار در خصوص استقبال از «جهانگیری»

۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛یکی از اساتید دانشگاه‌های یاسوج نامه‌ای در خصوص استقبال سید موسی خادمی و معاونین وی به عنوان متولیان امور انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد  از اسحاق جهانگیری از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نوشت که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
به گزارش کبنا، متن این بیانیه به شرح زیر است؛

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر خادمی
سلام علیکم
با عرض ادب و احترام
همانطوریکه استحضار دارید، مهمتربن رکن دمکراسی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت یا همان انتخابات سالم ملی همه‌گیر می‌باشد. لازمه انتخابات سالم وجود مجریان قابل اعتماد و بی‌طرف بویژه در سطوح عالیه و فرماندهی این پروسه مهم و حیاتی است. از همه مهمتر ایجاد این حس اعتماد یا بی‌اعتمادی بر خود اعتماد یا بی‌اعتمادی اولی‌تر و زمینه سازتر می‌باشد.
در اخبار منتشره در سایت‌های محلی از ورود جناب آقای دکتر جهانگیری کاندیدای محترم ریاست جمهوری تصاویر حضور حضرتعالی معاونین  محترم بویژه متولیان امور انتخابات در پانسیون تشریفات و استقبال از نامبرده به نوعی نگرانی را در ذهن من و هزاران امثال بنده ایجاد و خدای ناکرده بی طرفی متولیان این امر بویژه فرمانده ارشد یعنی شخص جنابعالی را زیر سوال برده و حس نگرانی را در وجود ما برانگیخته است.
جناب آقای استاندار چگونه شخص حضرتعالی می‌توانید این بی طرفی را توجیه نمایید. اگر با توجیه معاونت محترم ریاست جمهوری باشد ایشان در حال حاضر نه به عنوان شخص حقوقی که شخص حقیقی کاندیداتوری در این استان حضور یافته‌اند.
جناب آقای دکتر ما به نظام مقدس اسلامی و سلامت و امانتداری آنان باورمندیم، اما رفتار شما و معاونانتان نگرانی را در دل مردم ایجاد می‌نماید.
احتمالا فراموش نفرموده‌اید که به بهانه‌ای دوستان شما هشت ماه هر آنچه خواستند کردند پس چرا خودتان چنین اعمالی را انجام می‌دهید.
جناب استاندار محترم ما از رفتار شما و همکارانتان نگرانیم، تا دیر نشده عذرخواهی و جبران کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
میگن اشرافی بهش برمیخوره.صندلی هارونگاه؟این کهگیلویه وبویراحمده این منش رودارندوای به حال شمال تهرانش
مهمان
Iran, Islamic Republic of
با درود به مدیر محترم ، ابتدا نویسنده محترم بهتر بود نام خود را می نوشتند. و اما بعدآ مردم استان که خود را مهمانواز و مهربان می دانند،چگونه است که استقبال از یک نفر که در واقع مهمان است جرم محسوب می شود؟ عجب است که کم کم به سمتی می رویم که برخی از تحصیگرده گان و افرادی که مدعی نخبگی علمی جامعه هستند از استقبال یک مقام مسئول از مقام دیگری که از افراد خدمتگزار کشور بوده انتقاد می کنند و چنین وانمود می کنند که گویا خلاف بزرگی انجام شده است!حرکت استاندار محترم یک حرکت شایسته و استقبال از یک مهمان بوده است و جای تقدیر دارد.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
درود براستاد دانشگاه استاندار حق ندارد استقبال افرادخاص برود ماهم مشکوکیم
لر
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده آقای جهانگیری هنوز معاون اول رییس جمهور این کشور هستند و استقبال از ایشون امری ضروری هست پس بهانه جویی ها رو کنار بگذارید.
مجید
استقبال رئیسی هم رفتن به رسم مهمان نو ازی
خواجه بافره بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای بابا کی کاری به قانون داره همه دو دستی صندلی ها را چسبیده اند که از دست ندند به هر قیمتی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1