تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۲۴۷۹۴۱

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه یاسوج با حضور «ستار هدایت‌خواه»

۷
۰
کبنا ؛نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی برای تبیین شاخص کاندیداهای تراز انقلاب و جلسه پرسش و پاسخ به دانشگاه یاسوج می‌رود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همزمان با اوج‌گیری تب انتخابات در کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار شده و در حال برگزاری است.
در همین زمینه ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج جهت سخنرانی و پرسش و پاسخ به دانشگاه یاسوج می‌رود.
هدایتخواه در این برنامه دانشجویی به تبیین شاخص‌های کاندیدای تراز انقلاب خواهد پرداخت که این برنامه روز یک‌شنبه ۱۷ اردیبهشت رأس ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در سالن آمفی‌تئاتر شهید چمران خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
درود برعزت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه کی هست حالا؟همون نبود که دو بار شکست خورد و مردم برا همیشه به ..فرستادنش ؟؟؟
مهم
United States
یکی از کاندیدا به دلیل شباهت نام استان ما با چهارمحال و بختیاری اسم ما رو در کنار استان اصفهان به عنوان استانهایی که بر سر آب درگیری ایجاد کردن آورده که در این مورد دو مطلب هست که باید بگم
یکی اینکه از جناب تاجگردون تقاضا داریم به دلیل دسترسی داشتن به این کاندیدا ازشون بخوان تا در مناظر بعد رسما عذر خواهی کنن و تصحیح کنن که منظور ما استان کهگیلویه و بویر احمد نبوده چرا که مردم استان ما علی رغم اینکه آب و نفتمون رو برای هم وطنان دیگرمون میبرن نجابت به خرج داده و هیچ وقت نه لوله آبی رو شکوندن نه لوله نفتی رو و ما نه بین خودمون و نه میان ما و استانهای هم جوار هیچ وقت چنین درگیری نداشتیم که جناب هاشمی طبا به اشتباه اسم استان ما رو بردن بلکه این مربوط به اختلافات میان استان اصفهان با چهارمحال و بختیاری و خوزستان هست و به ما ارتباطی نداره
نکته دوم در مورد نام استان هست که قبلا هم بارها هشدار داده بودیم که به دلیل شباهت نام استان با برخی استانهای دیگه همیشه ما رو با اونها اشتباه میگیرن و این مورد یک نمونه عینی بود که باعث شد در مناظره ای که میلیونها نفر به طور زنده نظاره گر اون بودن نام استان ما به عنوان استانی نا امن که تنش و درگیری بر سر آب دارن مطرح شد
نکته سوم اینکه استان ما الارغم داشتن نقاط ضعف فراوان یکی از امن ترین استانهای ایران هست. ولی به خاطر یک اشتباه عکس اون در برنامه زنده گفته شد که این برای کسانی که بخوان در استان ما سرمایه گذاری کنن ایجاد شک میکنه.
خلاصه کلام اینکه این موضوع باید حتما تا قبل مناظره اخر پیگیری بشه و این اشتباه توسط خود هاشمی طبا تصحیح بشه. این یک کامنت هست و از سایت شما تقاضا داریم حتما این موضوع رو در یک یادداشت درج کنید و به گوش مسئولین هم برسونید مخصوصا تاجگردون که خودش کاملا در جریان درگیری بر سر آب بین اصفهان و چهارمحال و بختیاری هستند.
دانشگاه ارشدي
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر دکتر ستار هدایتخواه مرد عمل نشان دادی که در تمام دوران خدمت بی ریا کار کردی ومقبوایتی مثال زدنی داری
همشهری بویراحمد
بنازمت شیر بیراحمد می بایست از آقای حاج زارع هم دعوت می کردن و یا دعوت بکنن ببینیم این بار از کی می خواهد حمایت کند.
ti
دیگه نمیدونه چیکار کنه جناب دکتر شما دیگه از ذهن مردم استان پاک شدی
عشایر
Iran, Islamic Republic of
کی گوش ایکنه غیر چها.. مثل خت دکتر وراسی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1