تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۲۴۶۸۲۳

روکش آسفالت ۷۵۰ کیلومتر راه در کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم

۱۲
۰
کبنا ؛مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت که افزون بر ۷۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در طول سه سال و نیم گذشته در سطح محورهای ارتباطی استان انجام شده است.

به گزارش کبنا نیوز، علی خوان‌پایه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت در طول این مدت همچنین ۶۸ نقطه حادثه خیز در سطح استان شناسایی و رفع شده است.
وی روشنایی ۴۰ کیلومتر از جاده‌های برون شهری و تونل‌ها، نصب تابلوها و علائم هشداردهنده به میزان ۱۰ هزار و ۵۶۰ عدد و خط کشی معابر عمومی به میزان چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر را از دیگر اقدام‌های انجام شده ظرف سه سال و نیم گذشته ذکر کرد.
خوان پایه با اشاره به اقدام‌های این اداره کل در حوزه ایمن سازی جاده‌ها و حمل و نقل نیز گفت که بیش از ۳۰ مدرسه در سطح حاشیه جاده‌های برون شهری استان تاکنون ایمن سازی شده است.
وی نصب ۱۰ دستگاه دوربین هوشمند، ۲۴ دستگاه تردد شمار و ۱۹ دستگاه دوربین‌های ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان را از مهمترین اقدامات در حوزه ایمن سازی جاده‌ها عنوان کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت که تصادفات منجر به فوت ظرف سه سال گذشته در استان حدود ۲۶ درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به افزایش هفت درصدی تردد خودروها در سطح جاده‌های ارتباطی برون شهری استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۴ نیز گفت که کل تردد ثبت شده در سال ۹۵ به ۲۳ میلیون و ۹۵۴ هزارو ۳۰ وسیله نقلیه رسید.
خوان‌پایه مدیرکل حمل و نقل و راهداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه می‌گوید؛ پس از بیماری‌های قلبی عروقی، تصادفات جاده‌ای به عنوان دومین عامل مرگ و میر در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در سال‌های اخیر سوانح رانندگی منجر به فوت در کشور کاهش یافته است، افزود: در سوانح رانندگی منجر به فوت سال ۸۴ بیش از ۲۸ هزار نفر و در سال گذشته به حدود ۱۶ هزار نفر رسید.
وی با اشاره به کاهش ۲۶ درصدی سوانح رانندگی منجر به فوت در استان، گفت: در سوانح رانندگی منجر به فوت سال ۸۴ تعداد  ۱۸۹ نفر و در سال گذشته به ۱۴۰ نفر رسید.
مدیرکل حمل و نقل و راهداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید بیش از ۷۵۰ کیلومتر روکش آسفالت و همچنین ۲۸ نقطه حادثه خیز بحرانی شناسایی و رفع حادثه شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای این دولت بیش از ۴۰ کیلومتر روشنایی برون شهری و تونلها اجرا شده است، افزود: بیش از ۱۰ هزار و ۵۶ عدد تابلو و علائم ایمنی در جاده ها نصب شده است، و همچنین بیش از  ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی معابر و تعمیر سیستم روشنایی به طول ۴۳ کیلومتر اجرا شده است.
وی در ادامه افزود: در سال گذشته بیش از هزار کیلومتر خط کشی معابر برون شهری، ۲ هزار عدد تابلوها و علایم هشداردهنده و همچنین تعداد ۲۳ نقطه رفع نقاط حادثه خیز در قالب دو طرح کم هزینه وزود بازده و پر هزینه ودیر بازده به انجام شد.
وی افزود: در محورهای مواصلاتی جاده ها به میزان بیش از ۵۰۰ تن آسفالت لکه گیری، نصب و تعمیرات تعداد ۶۰۰ عدد گاردریل به طول ۴ کیلومتر و همچنین ۳۰۰ کیلومتر نقاط پرتگاهی به وسیله خاک ریز ایمن سازی شد.
مدیرکل حمل و نقل و راهداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: امسال بیش از ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی و فرعی استان در دولت تدبیر و امید انجام می گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناسان استانداری
Iran, Islamic Republic of
اولا چه ربطی به شما دارد در زمان اداره راه وشهرسازی این کار انجام شد مگر تو هم چپی هستی شما که معاون اصلاح طلب را عزل و بجایش اصولگرا منصوب کردی چه حرفی برای گفتن داری
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این اماری که این اقا گفت همش در همان یاسوج استفاده شده کهگیلویه حرومش بو
من وتو
Iran, Islamic Republic of
بروباباتوهم توهم دلت خوشه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در زمان شما هیچ کاری نشد .. همه حمل ونقل .. اونای که به نحوی به شما مرا جع می کنند ..د خدا ما بین من کار مند نیستم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقا اشتباه نکن در زمان ایشان در یاسوج هم کاری نکرده فقط .. می کن
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ای اقا ... هرکه..ارا گذاشته اینجا بر...گذاشته
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احترام خون شهدا را داشته باش ..
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شما کدام کار انجام داده در کدام جاده نام ببر جاده های ما معلوم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اره خیلی برای مردم تلاش می کنی خدای ا.. راضی هستید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ببخشید برای چند ..ت باید اینجوری به م.. جاده ای درست نکر ده اید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شما کار که نکردی مردم را... جهت واقعیت به بخش حمل ونقل مراجعه شود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کدام روکش چند سطل قیر روکش اسفالت
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1