تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۲۴۵۳۵۸

رئیس جدید اداره آموزش و پرورش لنده معرفی شد / آموزش و پرورش نباید دست‌خوش سیاست‌بازی شود

۱۱
۰
کبنا ؛پس از روزها تلاش برای تغییر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده سرانجام امروز رئیس جدید این اداره با حضور معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات رئیس پیشین تجلیل شد.
به گزارش کبنا، تغییر و تحول در روزهای پایانی و منتهی به انتخابات در سطح ادارات یکی از اقداماتی است که دولتمردان در جهت اهداف سیاسی و اجتماعی خود و یا بهبود بخشیدن شرایط خدمات‌رسانی و تغییر در نوع مدیریت‌ها انجام می‌دهند.
دولت تدبیر و امید در طی چهار سال گذشته بیش از ۲۹ مدیر را در شهرستان لنده تغییر و مدیران جدیدی را به جای آنها منصوب نموده که امروز رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز به جمع آن‌ها پیوست و جای خود را به یکی دیگر از طرفداران و حامیان دولت تدبیر و امید داد.
در ماه‌های اخیر طی چند مرحله خبر جابه‌جایی و تغییر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در سطح شهرستان گسترش یافت اما هر بار اقدامی و یا تلاش‌های گروه‌های حامی رئیس پیشین مانع از این تغییر و تحول شده بود.
از قرار معلوم بنا به حکمی از سوی مدیرکل  آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌ریزی لازم جهت تغییر و جابه‌جایی رئیس آموزش و پرورش لنده در هفته گذشته صورت پذیرفته بود ولی کنش و واکنش‌هایی از سوی فعالان سیاسی موجب شد تا متولیان امر تلاش نمایند تا در یک سکوت خبری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده را برگزار نمایند.اما رسانه‌ها با حضور در این مراسم توانستند نسبت به انعکاس خبری این مراسم اقدام نمایند.
بنا بر این گزارش، سیف‌اله محمدی‌نسب بر اساس حکم مدیرکل آموزش و پرورش جای خود را به دکتر علی جاودان (دانشجوی مقطع دکتری برنامه‌ریزی درسی) داده است.
سیاست‌بازی سهم مهلکی در آموزش و پرورش
معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هجمه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در حوزه‌ آموزش و پرورش گفت: عرصه تعلیم و تربیت نباید با سهم مهلکی همچون سیاست‌بازی دستخوش تغییر شود.
اردشیر یاری در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید آموزش و پرورش لنده با اشاره به اهداف و سیاست‌های آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش محلی برای رشد و تعالی استعدادها و ظرفیت‌های علمی و فرهنگی بوده که باید با استفاده از شیوه‌های نوین در جهت تحقق آن گام برداریم.
وی در ادامه با اشاره به لزوم تغییر و تحول در هر دستگاه و اداره‌ای افزود: همه ما یک آمدن و رفتن را در زندگی تجربه می‌کنیم، این تغییر و تحول در روال ادارای نمونه‌ای از زندگی و مرگ بوده که باید از آن درس بگیریم و بدانیم که از زندگی و مرگ آثاری نمی‌ماند.
معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آنچه در آینده از ما خواهد ماند عملکرد خوبی است که می‌تواند منبع خیری نیز برای آیندگان باشد.
یاری در ادامه ضمن گلایه از عدم حمایت مدیران بومی یادآور شد: متأسفانه در سطح استان آن‌طور که باید از مدیران بومی و فرزندان استان حمایت نمی‌کنیم و با کوچکترین اشتباه به دنبال برداشتن آنها و معرفی شخص جدید به جای آنها هستیم که این امر مانع از رشد و بالندگی فرزندان این استان در سطوح مختلف خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: از مسؤولیت‌ها باید به عنوان یک فرصت هم برای خدمت و هم برای معرفی استعدادها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم و بدانیم این مراسمات تکریم و معارفه تنها جابه‌جایی مسؤولیت‌ها می‌باشد.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان در ادامه به برخی اظهارات مطرح شده در مراسم تودیع و معارفه اشاره و گفت: هیچ‌سند مالی پاس نشده‌ای در شهرستان لنده وجود ندارد و ما برای حمایت از شخص خاصی فرد یا افرادی را اجبار به رأی دادن نکردیم و مخالف افراط و تفریط در آموزش و پرورش هستیم.
یاری با اشاره به هجمه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در حوزه‌ آموزش و پرورش ادامه داد: عرصه تعلیم و تربیت نباید با سهم مهلکی همچون سیاست‌بازی دستخوش تغییر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

باقری
Iran, Islamic Republic of
اقای یاری اگه به فکر مردم لندس معاون مالی را عوض کنه.فاین تذهبون
تورج جاوید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم تبریک میگویم امیدوارم موفق باشید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چاروسا را هم تغییردهید
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
حالا محمدی نسب رفت کجا ک میگین جابجایی
گودرر
Iran, Islamic Republic of
با سلام.... اقای ...تو هم سیاست باز هستی هم م..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای یاری اگر بحث سیاست بازی نیست چرا یه اصلاح طلب برداشتی اصلاح طلب دیگه انتخاب کردی پس انتخابهای شما همه سیاسیست و منتظر نتیجه انتخابات باش به زودی همه شما باید صیغه میروم را صرف کنید خوشحالی ما این است که طرفداران محمدی نسب عزل شده همه به ریسی رای خواهند داد
باوی
Iran, Islamic Republic of
وجود خود آقای یاری به عنوان معاونت توسعه مصداق بارز سیاست بازی دز آموزش و پرورش است رطب خورده چگونه میتواند منع رطب کند
معلم جوان
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل فرمودید سیاست بازی سهم مهلکی برای آموزشی وپرورش است و شما هم این وسط انتخابات ریس اداره را عوض کردید دغدغه ی تعلیم تربیت را داشته اید کارتون صرفا فنی بوده ما هم باور کردیم حداقل به چیزی بگید که به شعور مخاطب توهین نشه لطفا
Iran, Islamic Republic of
دللللللللممممممم.. که محمدی نصب برداشته شد
ازاولشم نباید به ریاست اموزش وپرورش منصوب میشد
واسه همچین . ...........هم زیاده
Iran, Islamic Republic of
دددددرررررررووووووووودددددددد بر دکترررررر جاویدان
به این میگن فرد لایق
نه فرد دوره ی قبلییییی
مستقل
Iran, Islamic Republic of
انصافا بنده به چپ وراست کاری ندارم اما تغییر ریس لنده اقدام به جای بوده زیا که در دوره ایشان اموزش وپرورش واقعا ضعیف شد ایشان از دوستان من است انتصاب ایشان از اول اشتباه بوده است
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1