تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۴۵۱۹۲

آگاهی بخشی به جامعه ضروری است

۵
۰
کبنا ؛عبدالحمید پناهی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به انتخابات پیش رو و حربه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام اظهار کرد: امروزه قدرت‌های بزرگ پس از برجام به ابزارهای دیگری چون حقوق بشر برای فشار به جمهوری اسلامی روی آورده‌ است و از هر فرصتی برای فعال کردن شکاف‌ها در ایران اسلامی استفاده می‌کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد حضور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه را بیانگر آگاهی و شعور مردم در تعیین سرنوشت و آینده مملکت عنوان کرد و گفت: قطعا مردم شهرستان بویراحمد همچون سنوات گذشته با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری به افتخارات خود می‌افزایند.
دبیر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه باید انتخابات پیش رو همچون هر رویداد دیگری آسیب‌شناسی شود، گفت: متاسفانه امروز آسیب‌هایی در انتخابات وجود دارد که برخی افراد با برجسته کردن قوم‌گرایی معتقد هستند که از اقبال عمومی بیشتری برخوردارند.
پناهی با ابراز تاسف از وجود و ظهور آسیب‌های جدید انتخاباتی توسط افراد و گروه‌های مختلف برای افزایش آرا و اقبال عمومی بیان کرد: ما فرهنگیان وظیفه داریم نسبت به آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش بیشتری داشته باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با اشاره به در پیش بودن روز بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: معلمی یکی از شریف‌ترین و پر مسؤولیت‌ترین شغل‌هاست که می‌توان آن را شغل انسان‌سازی نامید.
پناهی از تمامی مدیران و مسؤولان شهرستانی خواست تا همکاری و همراهی لازم را با مسؤولان مربوطه جهت برگزاری باشکوه ویژه‌ برنامه‌‌های روز معلم  داشته باشند تا این تعامل و همراهی موجب دلگرمی فرهنگیان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
.. از کجا پیداش شد
سید
Iran, Islamic Republic of
کم ...حالا نوبت خودشه
فرزندایل
Romania
درودزنده باداستادپناهی گرانقدر
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
دروود بر دکتر پناهی افتخار استان
همم شهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا بزرگ زاده ای
مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات های تروریستی و خونین گروهک تجزیه طلب ...
وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر استعفای بنده را منتشر ...
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد + عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد + عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
1