تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۲۴۴۹۵۹

با پنهان‌کاری گفتمان انقلاب را زیر سؤال نبرید

۱
۰
کبنا ؛جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: به خاطر پنهان‌کاری فعالیت‌های چند فرد خاص گفتمان انقلاب را زیر سؤال نبرید، چراکه پخش غیره زنده مناظرات جایگاه ریاست جمهوری را متزلزل می‌کند.
صمد فقیهی نژاد بابیان اینکه به خاطر پنهان‌کاری فعالیت‌های چند فرد خاص گفتمان انقلاب را زیر سؤال نبرید، گفت: آیا باید تا این اندازه سطح نامزدهای ریاست جمهوری پایین آورده شود که کسانی دیگر بایدها و نبایدها را مشخص و سانسور کنند؟
وی تأکید کرد: این‌گونه رفتارها که خلاف گفتمان انقلاب اسلامی و آزادی و اطلاع‌رسانی به مردم است تنها جایگاه ریاست جمهوری را متزلزل و افول می‌دهد.
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج بیان کرد: صحبت‌های اخیر اشخاص در کمیته تبلیغات و ریاست جمهوری، با توجه به اینکه نمایندگان رئیس‌جمهور در کمیته حضور دارند این دوگانه را برای اذهان تلقی می‌کند که گویی دست‌های پشت پرده با جلوه دادن یک شخصیت آزاد از رئیس‌جمهور، ولی مخالفت با برگزاری زنده مناظرات به دنبال فرار از پاسخ‌گویی می‌باشد.
فقیهی نژاد ضمن خطاب قرار دادن نمایندگان مجلس، افزود: همان‌طور که در قضیه دستگیری ادمین کانال‌های تلگرامی موضع حقوق بشری گرفته بودید چطور الآن که بحث اکثریت مردم مطرح است سکوت کرده‌اید.
وی اظهار کرد: اگر نظر بر مناظره ضبط‌شده باشد نه‌تنها تنوع در ارائه برنامه‌های نامزدها توسط صداوسیما، کاهش پیدا می‌کند؛ بلکه باعث جلوگیری از ایجاد حس رقابت و حضور پرشکوه در مردم می‌شود و این خلاف اصل انتخابات می‌باشد که بنای آن بر شفافیت و وضوح برای انتخاب آگاهانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود پیروزه
Iran, Islamic Republic of
درود بر صمد عزیز
سپاس.
آفرین بر شما جوان نیک و ارزشی..
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1