تاریخ انتشار
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۴۴۸۱۳

با تخلفات کاندیداهای انتخابات در هر مرحله‌ای از انتخابات برخورد میشود

۳
۰
کبنا ؛سید محمد کاظم نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید صلاحیت شوراهای شهر و روستا از الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر یاسوج خبر داد و اظهار کرد: با الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر میزان تخلفات به حداقل می‌رسد.


رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر در شمارش آرا سرعت بیشتر می‌شود، گفت: با الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر هر فرد از طریق سیستم الکترونیک شخص مورد نظر را انتخاب می‌کند و در صورتی که کاندیدا نماینده نداشته باشد امکان دخل و تصرف در آرای آن‌ها وجود ندارد.
نظری با بیان اینکه سه گروه ناظر متشکل از ناظران شورای نگهبان، ناظر هیأت نظارت شورای اسلامی و بازرسان وزارت کشور بر شعب اخذ رای حضور دارند، گفت: با حضور این سه ناظر سلامت انتخابات تضمین شده است.
این مسؤول با اشاره به تبلیغات در محل‌های رای‌گیری اذعان کرد: در محوطه‌های رای گیری مشاهده می‌شود که کاندیدا یا طرفداران آن اقدام به تبلیغات و وعده‌ به مردم هستند خلاف بوده و انتظار می‌رود قانون را ملاک عمل قرار دهند.
نظری در ادامه با بیان اینکه استفاده از عنوان دکتر در فضای مجازی بیشترین عنوان بوده، گفت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان شوراهای شهر و روستا تنها سه نفر مدرک دکترا دارند لذا بیان عنوان دکتر برای کاندیدا نوعی فریب افکار عمومی است.
رئیس ستاد انتخابات بویراحمد تاکید کرد: هیأت نظارت این اختیار را دارد که با تخلفات کاندیداهای انتخابات در هر مرحله‌ای از انتخابات حتی در روز انتخابات مطابق قانون برخورد کنند.
فرمانداذ بویراحمد در پایان با اشاره به شروع تبلیغات ریاست جمهوری اذعان کرد: تبلیغات شوراها از ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت‌ماه بوده و هر گونه تبلیغات زود هنگام از تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

جک
Iran, Islamic Republic of
درانتخابات مجلس /
Iran, Islamic Republic of
تجربه انتخابات قبلی نشان داده بر اساس/
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فرمانداری است
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1