تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۲۴۴۰۶۴

رزمایش مدافعان حرم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۰
کبنا ؛فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان‌های بیت المقدس استان خبر داد.
سرهنگ جاماسب بهمنیار اظهار داشت: رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان‌های بیت‌المقدس ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: اجرای رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان‌های بیت‌المقدس ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان به استعداد سه گردان و به مدت دو روز از ۳۱ فروردین ماه امسال تا یکم اردیبهشت در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان برنامه‌ریزی شده است.
بهمنیار ادامه داد: نمایش اقتدار و توان رزمی و دفاعی بسیجیان و آشنایی با انواع تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها و در راستای انتظارات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ، سازماندهی و آموزش بسیجیان از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.
فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح برنامه‌های اجرایی این رزمایش گفت: در این رزمایش علاوه بر کارهایی رزمی، برنامه‌های فوق برنامه، مسابقات فرهنگی و غیره و برنامه‌های بصیرتی، سیاسی، عقیدتی و اعتقادی برگزار می‌شود.
بهمنیار افزود: در این برنامه سعی بر سازماندهی و تلاش برای ارتقاء روز افزون توانمندی‌های رزمی دفاعی بسیجیان قهرمان، افزایش کارآمدی گردان‌ها و هدایت و نظارت بر آموزش‌های نظامی و رزمایش‌ها و تمرینات رزمی مورد توجه است.
وی ابراز کرد: از مدیران کل و روسای ادارات و نهادهای شهرستانی و استانی، معتمدین و ریش سفیدان عشایری استان و خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت و دفاع مقدس برای حضور در این رزمایش دعوت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
1