تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۲۴۳۸۸۹

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گچساران تجلیل شدند

۰
کبنا ؛ 
رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه گچساران در آئین تجلیل از بازنشستگان این سازمان که با حضورفرماندار گچساران، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس درمانگاه  تامین اجتماعی گچساران، رئیس بانک رفاه شعبه مرکزی گچساران و رئیس کانون بازنشستگان شهرستان و جمعی از پرسنل تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: برای بنده در این سازمان موجب افتخار و مباهات است که از مقام و منزلت همکاران بازنشسته تقدیر نمایم.
محسن علیزاده بیان کرد: ما معتقدیم، بازنشستگان، این گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص می‌توانند با بهره‌گیری مفید از  تجربه های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه می‌باشد به جامعه، به ویژه این سازمان خدمات مفیدی را ارائه نمایند. از خداوند منان، توفیق و سر بلندی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سعادت و بهروزی ملت شریف ایران را مسئلت می نمایم.
در ادامه مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که عمر خود را در راه کار و خدمت به مردم سپری کرده و امروز مخزن تجربه، خرد و آگاهی‌اند.
عباس نورمحمدی خاطر نشان کرد: بررسی و تعمق همه جانبه در فرهنگ غنی ایران زمین و آموزه‌های دینی ما از گذشته تا به امروز بیانگر این واقعیت مهم است که تکریم و حفظ حرمت سالمندان و پیشکسوتان همواره به‌عنوان یک ارزش مورد تأکید قرار گرفته است اکنون فرصت مغتنمی است که از فعالان دیروز عرصه کار و تلاش شهرمان تجلیل و قدردانی کنیم.
نورمحمدی عنوان کرد: بازنشستگی به عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه بوده و پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی و یافتن راه حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان درواقع به نوعی تکریم این بزرگواران در خانواده و اجتماع و ترسیم چشم اندازی روشن، امیدوارکننده و عزت‌مندانه برای جامعه شاغلین خواهد بود.
گفتنی است: در پایان از خدمات ۵ نفر از پرسنل زحمتکش سازمان تامین اجتماعی شعبه گچساران به نامهای آقایان افراسیاب قشقایی، بهروزعلی دارایی، امیدوار شیخ ممو، سهراب نارکی، بهمن طاهری با اهدا لوح سپاس و هدیه قدردانی گردید.
گزارش: حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
یه خسته نباشید جانانه خدمت دو مدیر ارزشمند آقایان نورمحمدی و علیزاده، موفق باشید
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
چه جلسه باشکوهی جناب علیزاده با چهار نفر
کاش حداقل بیشتر ارزش میزاشتی خودتم یه روز بازنشسته میشی و پشت این میز نیستی همیشه
بازنسیته
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای علیزاده حسته نباشی
کیامرث بخشی پور
Iran, Islamic Republic of
این استان باید به مدیرانی چون آقایان نورمحمدی و علیزاده افتخار کند.
ایل تامرادی
سازمان تامین اجتماعی به جای این جلسات وعده های افزایش حقوق بازنشستگان بیچاره را عملی کنند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1