تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۲۴۳۸۷۲

برنامه‌های هفته سلامت در گچساران تشریح شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در اولین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی سالجاری که با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: هفته سلامت در شهرستان گچساران همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱ الی ۷ اردیبهشت سالجاری با اجرای برنامه های متنوعی در جهت ارتقای سلامت و امنیت غذایی و با شعار زندگی سالم  با امید و نشاط  برگزار می شود.
هایده حافظ قرآن با اشاره به شعار جهانی هفته سلامت امسال، افزود: در جهان شعار هفته سلامت، بیایید درباره افسردگی حرف بزنیم نامگذاری شده است.
حافظ قرآن بیان کرد: اما در کشور ایران این شعار فرق کرده و کشور ما با شعار زندگی سالم و باامید و نشاط به این موضوع می‌پردازد.
وی با اشاره به روز شمار هفته سلامت یادآوری کرد: در این زمینه باید فرهنگ سازی و ارتقای سلامت و تاکید بر سلامت و بهداشت مردم انجام بگیرد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد: در روز اول هفته سلامت که از یک اردیبهشت ماه سالجاری روز جمعه با شعار  تحرک بدن، تفریحات سالم و فعالیت گروهی انجام می‌گیرد.
حافظ قرآن درادامه گفت: این روز با اجرای برنامه همایش پیاده‌روی عمومی از پارک دوستی تا اداره شبکه بهداشت و درمان، عیادت بیماران بیمارستان شهید رجایی با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستانی و همچنین سخنرانی دکتر سبز معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه در زمینه دستاورد طرح تحول سلامت در شهرستان خواهد پرداخت.
وی به روز دوم هفته سلامت اشاره و بیان کرد: روز دوم با شعار غذای سالم و جامعه سالم و با برنامه‌هایی نظیر افتتاح چادرهای سلامت در مرکز بهداشت جامعه زنده یاد شکیبایی و شهید مطهری به منظور سنجش قند، وزن، فشار خون، قند خون مراجعین و همچنین نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اصحاب رسانه خواهد بود.
حافظ قرآن تصریح کرد: روز سوم با شعار سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی که با حضور پرسنل شبکه بهداشت و درمان جهت اهدای خون اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: روز چهارم با شعار طرح تحول سلامت، ارتقای کیفیت زندگی که با برنامه‌های همایش تجلیل از فعالان و حامیان سلامت با حضور مسوولان ادارات و اعزام تیم پزشکان متخصص به مناطق محروم شهرستان گچساران انجام می‌پذیرد.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان با اشاره به روز چهارم و پنجم این هفته گفت: در روز سه شنبه با شعار دین، معنویت، سلامت روان و روز چهارشنبه با شعار هنر و رسانه و سواد سلامت و با اجرای برنامه‌هایی نظیر برگزاری نمایشگاه نقاشی با محوریت شعار هفته سلامت که با همکاری اداره آموزش و پرورش در سالن وحدت برگزار و همچنین برگزاری جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی  و همچنین تجلیل از فعالان سلامت انجام می‌گیرد.
حافظ قرآن به روز هفتم اشاره و خاطرنشان کرد: روز هفتم هفته سلامت به پاکسازی مناطق گردشگری شهرستان گچساران که با همکاری اداره حفاظت از محیطزیست صورت می‌گیرد.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

روانشناس
Iran, Islamic Republic of
طبق گزارش چند روز پیش وزیر بهداشت ، افسردگی در ۲۶ سال گذشته ۲ برابر شده اما حالا که شعار سازمان بهداشت جهانی ، افسردگی است ، توی کشور ما شعار رو عوض می کنن !!!!!
مسخره نیست ؟؟؟؟؟
لااقل از آمارهایی که خود تان داددید ، ....... کنید !!!!!
بعد نگردید دنبال علت خودکشی های گچساران واستان !!!!
کارمند بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
یه نگاهی به شرکت کنندگان کنید ، رؤسای ادارات بجای خودشان ، افراد دیگری مانند خدمات ، راننده و ... جهت شرکت در شورای سلامت می فرستند !!!!
به همین دلیل هیچگاه این شورا توفیقی نداشته است !!!
Iran, Islamic Republic of
واقعن جای تاسف داره
باوی
Iran, Islamic Republic of
واقعااا که ملک زاده خخخخخخ واقعاا ضعیفع واقعاااا
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1