تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۲۴۳۰۹۹

۸۵ درصد شهر یاسوج تحت شبکه جمع‌آوری فاضلاب /شناسایی و فعال‌سازی ۳۵۰۰ انشعاب غیرفعال فاضلاب در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون ۲۹۹ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان اجرا شده است، گفت: ۴۰ کیلومتر از این میزان در سال گذشته اجرا و به شبکه جمع‌آوری فاضلاب افزوده شد.
به گزارش کبنا، سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب اقدامات زیادی در سال گذشته در استان انجام داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری و ساماندهی انشعابات غیرمجاز را از اقدامات مهم انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: این کار به صورت ویژه در دستور کار معاونت نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این موضوع در سال جاری نیز مورد توجه بوده و به صورت ویژه پیگیری می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته بیش از سه هزار و ۵۰۰ انشعاب غیر فعال فاضلاب در سطح شهر یاسوج شناسایی و فعال شد.
این مسوول اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از دیگر اقدامات مهم این شرکت در سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون ۲۹۹ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان اجرا شده که ۴۰ کیلومتر از این میزان در سال گذشته اجرا و به شبکه جمع‌آوری فاضلاب استان افزوده شد.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر پنج شهر یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، چرام و سیسخت از شبکه جمع‌آوری فاضلاب برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد از مناطق شهر یاسوج و ۳۰ درصد از شهرهای مانند دوگنبدان و دهدشت تحت پوشش این شبکه قرار گرفته‌اند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از ادامه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای دیگر شهرهای استان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: مطالعات اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرهای لنده و باشت نیز در حال انجام بوده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این شهرها نیز از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری برخوردار شوند.
وی پوشش شهرها به شبکه جمع‌آوری فاضلاب را عامل موثری در حفظ محیط زیست بیان کرد و یادآور شد: ارتقای بهداشت و سلامت عمومی از دیگر مزیت‌های اتصال به شبکه فاضلاب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و فعال‌سازی ۳۵۰۰ انشعاب غیرفعال فاضلاب در سطح شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طی سال گذشته  جمع‌آوری و ساماندهی انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب به صورت  ویژه در دستور کار معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت اظهار کرد: این موضوع در سال جاری نیز به صورت جدی انجام خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت آب  و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر پنج شهر استان از جمله یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، چرام و سی‌سخت از شبکه فاضلاب برخوردار هستند.
وی  با اشاره به اهمیت اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح شهرها عنوان کرد: اتصال به شبکه فاضلاب باعث ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست و خواهد شد به همین منظور شرکت آب و فاضلاب در این زمینه برنامه‌های مختلفی در زمینه آگاهی بخشی به شهروندان انجام داده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در  سال گذشته به عمل آمد بیش از ۳۵۰۰ انشعاب غیرفعال فاضلاب در سطح شهر یاسوج شناسایی و فعال‌سازی شد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد مناطق شهر یاسوج تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  مطالعات اتصال روستاهای اقماری  شهر یاسوج نیز تکمیل و انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
آقای لدنی لطفا ممکن است بگی سایت شبکه فاضلاب سی سخت کجا قرار دارد که مردم هم نمی دانند. ممنوع سی سخت هنوز سیستم فاضلاب ندارد و مردم از چاه قدیمی استفاده می کنند .
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1