تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۴۲۷۱۲

آیت‌الله ملک حسینی؛ خدا «جبهه‌های سیاسی» را لعنت کند/ سفر مسئولان به روسیه چه دستاوری برای کهگیلویه و بویراحمد داشت؟

۵
۰
کبنا ؛آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی بزرگ برای شفای اقتصاد بیمار کشور است.
وی ادامه داد: این اقتصاد، اقتصادی برون‌گراست که نقش دولت باید در تحقق آن بیشتر و کامل باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی یا ریاضت اقتصادی نیست بلکه اقتصادی برگرفته از خود درون جامعه و مردم برای توسعه داخلی است.
وی ادامه داد: ما موکلفیم که بگویم که این کار را در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده‌ایم و باید همه‌چیز برای مردم روشن و مشخص باشد.
ملک حسینی بیان کرد: اینک وقت آن است که پاسخ بدهیم که چه کرده‌ایم و چگونه برای مردم اجرا کرده‌ایم.
وی ادامه داد: دیگر وقت آن گذشته که بگویم فلان خواهیم کرد و فلان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: امروز احداث دهکده پارک علم و فناوری برای به وجود آوردن دانشمندان آینده است.
ملک حسینی بیان کرد: آیا امروز در جهت عدالت محوری از همه‌چیز از تودیع و معارفه‌ها، معارض‌ها کارها عدالت را رعایت کرده‌ایم.
وی ادامه داد: امروز باید بگوییم چیکار کرده‌ایم و عدالت محورانِ بااین‌همه تغییر مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی را به جلو برده‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه گفت: لعنت خدا بر کسی که بخواهد آبروی کسی را ببرد، خدا لعنت کند این جبهه‌های سیاسی را که برادرها را جلوی همدیگر قرار داده، امروز این مملکت متعلق به همه ماست و باید برای توسعه آن قدم‌های راستین برداشت.
ملک حسینی: سؤال این است که آیا توانسته‌ایم و یا چیکار کرده‌ایم که مردم راضی بوده باشند.
وی ادامه داد: فلان سرمایه‌گذار می‌گوید، برای سرمایه‌گذاری به من می‌گویند که مگر بویراحمد و کهکیلویه مرده است که تو بخواهی سرمایه‌گذاری بکنید.
ملک حسینی بیان کرد: اگر قرار تولید ملی بر تولید خارجی ترجیح داده شود این کار باید در جهت اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تولید برخی محصولات در دنیا موفق است اما سؤال این است آیا برای شناخته شدن آن کاری کرده‌ایم. سؤال این است که آیا سفر مسئولان ما به یکی از شهرهای روسیه چه دستاوردی داشته است.
ملک حسینی بیان کرد: نگرش امروز به اقتصاد مقاومتی نجات کشور از وضعیت بغرنج امروز است و خدمتی به کشور امیرالمؤمنین و آبروی اسلام در تاریخ است.
وی ادامه داد: انقلاب امروز با زبان من و شما سخن خواهد گفت، اگر هدفمندانه حرکت کردیم می‌توانیم به تاریخ پاسخ دهیم. راه درمان اقتصاد بیمار کشور اقتصاد مقاومتی است و الگوی اقتصاد مقاومتی چون از طرف ولی‌فقیه مطرح شده همه در برابر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مسؤول هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی و یا ریاضت اقتصادی نیست، افزود: این اقتصاد برگرفته از جامعه و مردم و برای توسعه کشور است و باید با تلاش زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کرده و موانع موجود را رفع کنیم.
ملک‌حسینی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مردم‌گرا است، گفت: اقتصاد مقاومتی به این معنی نیست که دولت در آن نقش ندارد بلکه موکلفیم کارهایی در راستای اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.
وی با طرح چند سوال از مسؤولان حوزه‌های اقتصادی استان گفت: سوال من از مسئولان مربوطه این است که اگر اقتصاد مقاومتی نبود این اقدامات و کارها را انجام می‌دادید و یا چون اقتصاد مقاومتی مطرح شده انجام داده‌اید که بی‌شک جواب مسئولان این است که وظیفه آنها برنامه‌ریزی، ظرفیت‌سازی, هدایت  و حمایت است.
نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری وقت آن رسیده که بگویم چه کرده‌ایم نه اینکه چه باید کرد، افزود: به دنبال مچ‌گیری از مسئولان نیستیم و لعنت خدا بر کسی که دنبال مچ‌گیری باشد و اگر حرفی می‌زنیم و سوالی می‌پرسیم تنها برای رفع اشکالات باشد.
وی با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تولید ملی مورد توجه قرار دارد، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت کاری مسئولان باشد و برای پیش‌برد مولفه‌های اقتصادی از آنها حمایت شود.
ملک‌حسینی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری از الزامات تولید است، گفت: تولید باید با سرمایه ملی و ایرانی باشد و آیا سرمایه‌گذاران ایرانی مورد حمایت قرار گرفته‌ و موانع پیش‌روی آنها برداشته شده است؟
وی تصریح کرد: تولید ملی باید بر تولید خارجی ارجعیت داشته باشد و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

جمونگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا چرا جلوی سیاسی بازی و قومیت گرایی نمایندگان را در استان نمی گیری
معلم
Iran, Islamic Republic of
املا صفر .
ندا
United States
اقای.. عزیز سلام پس چرا بقیه ش رو نمیگی چرا نمیگین رفتن نمیدونم امارات یا چند تکاور دیگه چه گلی زدن تو سر استان الی اینکه با پول بیت المال رفتن گردش دست آخر هم میان میگن ما مارفتیم اقتصاد رو مقاوم کردیم امثال شما هم .. سریع همه رو تایید میکنی و چیزی تو دست این مردم بدبخت نیست
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا سفر روسیه اگر برای ما آب نداشت برای بعضی نان داشت .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1