تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۲۴۲۳۰۴

دیدار اصول‌گرایان با فرماندار بویراحمد (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛در نشست صمیمانه برخی از چهره‌های اصولگرای شهرستان بویراحمد با فرماندار بر حفظ وحدت و همدلی میان همه جریان‌های سیاسی استان برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم تأکید شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فرماندار بویراحمد در این نشست با اشاره به نقش بزرگان جریان‌های سیاسی در ایجاد وحدت و آرامش در فضای شهرستان گفت: چنین نشست‌هایی می‌تواند منجر به آسیب‌شناسی انتخابات شود ضمن آنکه برخی آسیب‌ها خارج از صندوق‌های رأی است و همه باید کمک کرده و آن‌ها را شناسایی و برطرف کنیم.
محمدکاظم نظری گفت: برگزاری انتخابات سالم دغدغه همه ماست و همه بزرگان و نخبگان باید تلاش خود را به کار بگیرند که انتخابات شوراها از طایفه‌ای و قبیله‌ای شدن فاصله بگیرد.
نظری ادامه داد: باید در هر گروه و جناحی هستیم جانب انصاف را رعایت کنیم و نباید گرایش سیاسی را ملاک حق و باطل و خط‌کشی میان نخبگان جامعه قرار دهیم؛ چراکه با این کار فضا را برای افراد فرصت‌طلبی که در زمان جنگ حتی به خود زحمت تا اهواز رفتن را نیز ندادند، فراهم می‌کنیم.
حجت‌الاسلام شجاعیان در این نشست از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به‌عنوان دو رویداد مهم یادکرد و گفت: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد حساسیت روی انتخابات بیشتر از گذشته می‌شود و انتخابات ریاست جمهوری امتحان و آزمون بزرگ برای مردم ایران است.
وی تأکید کرد: هدف همه جریان‌های سیاسی باید مشارکت پرشور مردم در انتخابات باشد، حتی اگر نتیجه‌ای که رقم می‌خورد به نفع آن‌ها نباشد چراکه این حضور باعث عزت و سربلندی نظام می‌شود.
شجاعیان ادامه داد: جریان اصولگرای استان آمادگی خود را برای همکاری با دولت برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه اعلام می‌کند و به همین دلیل چهره‌های اصولگرای شهرستان خود بانی برگزاری این جلسه شده‌اند.
دیگر چهره سرشناس اصولگرای استان و شهرستان نیز در این نشست بابیان اینکه با برگزاری انتخابات، نظام مردم‌سالاری دینی تقویت می‌شود گفت: همه انتخاباتی که در جمهوری اسلامی ایران برگزارشده نشان داده که همواره همان شرایطی پیش می‌آید که اراده و خواست مردم باشد.
خلیفه خلقی پور با اشاره به سهم یک‌درصدی جمعیت استان در کشور گفت: اگرچه استان به لحاظ جمعیتی نمی‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری تأثیرگذار باشد اما همه اقدامات تیم اجرایی می‌تواند فرهنگ سیاسی استان را رقم بزنند.
وی افزود: انتخابات شوراها به دلیل پیوند خوردن بازندگی روزمره مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن آنکه شهر یاسوج به‌عنوان مرکز استان از مدیریت شهری رنج می‌برد که همه باید تلاش کنیم که به همین دلیل نقش مجری انتخابات در انتخاب اصلح بسیار مهم است.
وی ادامه داد: شاید توقع رعایت عدالت در انتخاب هیئت‌های اجرایی از جریان‌های سیاسی چندان معقول نباشد اما  انتظار این است که در انتخاب هیئت‌های اجرایی برای شهرستانی که مرکز استان در آن قرار دارد، جانب اعتدال رعایت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
مگه بویراحمدهم اصلاح طلب اصولگرادارد
جکی
Iran, Islamic Republic of
وقتی نستور شجاعی اصول گرا بو تآخرش معلومه
اووف
Iran, Islamic Republic of
صمیمانه؟؟؟؟
انصافا به چهره هاشون نگاه کنید....
زیر لب دارن به هم میگن: ای چهل روز سیتو ایگیم???
125
Iran, Islamic Republic of
کی گفته این ها اصول گرا هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
جلسه مدیران مدارس غیر انتفاعی است یا اصولگران؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
پس چهره های اصلی اصول گرا کجاست ازجمله حاج محمد رحیم دهرابپور ،حاج سید مسعود حسینی ، مهندس منصور صفرپور ،دکتر هدایت خواه و...
سعید
Iran, Islamic Republic of
جای خالی بزرگان اصول گرا حس میشه مثل دکتر ستار هدایت خواه و سید امید علی داستان.
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
مگر در بویراحمد هم فرماندار وجود دارد ؟!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1