تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۲۴۱۹۹۱

دود اختلافات ناشی از انتصاب شکوهی به چشم دانش‌آموزان می‌رود/ زارع‌پور به مخالفت‌های امام جمعه و عدل هاشمی پاسخ دهد

۲۶
۰
کبنا ؛بهنام کریمی
از ابتدای دولت تدبیر و امید،امید اصلاح طلبان برای حضور نیروهای اصلاح طلب در مدیریت‌ها  بیشتر شد اما در چاروسا ظاهرا همچنان مسائل قومی و داشتن طایفه و نیروی انسانی برای تصمیم گیرندگان حائز اهمیت بود.
افراد زیادی برای در اختیار گرفتن سکان مدیریت چاروسا به طرق مختلف لابی کردند،از اصلاح طلبان اصیل گرفته تا اصول گرایان و افراد چرخشی که گویا شانس با کسی بوده که سابقه چرخشی بودن و حمایت از بزرگواری  را در کارنامه خود داشت و این شد که با حمایت طایفه و قوم خود و تلاش های شبانه روزی سید قادر لاهوتی و با اتکا به حمایت قاطع خود در دور قبل مجلس شورای اسلامی از علی محمد بزرگواری و همچنین با گوشه نظری که برداران ونزدیکان وی به مژدهی و موحد داشتند،محمد شکوهی سکان آموزش و پرورش را در چاروسا به عهده گرفت.
اینکه آیا با این انتصاب موفقیتی در چاروسا بدست می آمد به کنار اما اینکه چرا بعد از دوران اصلاحات اکثر روسای چاروسا باید از یک طیف و یک روستا باشد از همان ابتدا مورد انتقاد و اختلاف در منطقه قرار گرفت بالاخره تقسیم قدرت، موضوعی است که مدیر کل آموزش و پرورش باید به آن توجه کند.

مدیرکل محترم آموزش و پرورش شایسته است در وهله ی اول شایسته سالاری و در مرحله دوم انتخاب نیروی همسو با دولت را در اولویت قرار میداد که متاسفانه این اولویت ها را لحظ نکرد، چرا که از لحاظ شایسته سالاری فردی را که انتخاب کرد به گواه بسیاری از دانش آموزان و معلمان در مدارسی که بعنوان معاون و مدیر مشغول بود یک نیروی کاملا خنثی بود و ورود و خروج وی بیشتر شبیه دانش آموزان مهد کودک بوده  و دانش آموزان در روزهای زیادی زنگ تفریح خود را در عقربه های متفاوتی می دیدند،تا جاییکه حتی درگیری های متعدد او با دانش اموزان در مقاطعی نیز رسانه ای شده است.
از لحاظ سیاسی نیز گرچه بقول خود اصلاح طلب است اما اصلاح طلبی که جرات حمایت از اصلاح طلبان را ندارد و در یک جلسه رسمی نامی از آنها نمی برد و حتی ارتباط بسیار قوی با تمام سردمداران اصولگرای کهگیلویه به طرق مختلف برقرار میکند چطور می تواند اصلاح طلب باشد؟
مدیرکل محترم باید بداند که رهبر معظم انقلاب یک فرد را به علت جو دو قطبی که با حضور او بوجود می آمد از شرکت در انتخابات منع کرد و اینک همین جو در منطقه چاروسا در بین معلمان و نیز حس بی اعتمادی بین آنان بوجود آمده است و حتی عدم شرکت چندین ماهه ی امام جمعه محترم شهر در شورای آموزش و پرورش بر حاشیه های ایجاد جو دو قطبی افزود.
و صدالبته از لحاظ کاری هم عملکرد جناب آقای شکوهی به هیچ وجه قابل دفاع نیست.
و اما مسئولان ارشد و نماینده دولت در استان باید بدانند که واجب است برای دولت و کسی که آنها را در استان گماشت تا خدمات دولت را ارائه دهند احساس وظیفه کنند که اگر این احساس مسئولیت را نکنند خیانت کردند.
هر چند بنظر می رسد چاروسا از قدیم مکانی شد برای تمرین و خطا و آزمایش و مهمتر از همه راضی کردن چهره های شاخص سیاسی شهرستان کهگیلویه.
راضی کردن لاهوتی و مخالفت‌های منطقی عدل هاشمی و شیخ صلواتی

اگر اینطور نبود و برای راضی نگه داشتن دکتر لاهوتی نبود قطعا با وجود مخالفت های زیادی که از همه اقشار چه اصلاح طلبان منطقه چه امام جمعه محترم شهر و از همه عجیب تر انتقادها و سخنرانی های آتشین و اما بی نتیجه نماینده محترم شهرستان مبنی بر خواب بودن مدیر آموزش و پرورش چاروسا و حتی اصولگرایان منطقه علیه ریاست فعلی صورت گرفت تا امروز تغییرات در چاروسا اتفاق می افتاد.
اینکه قادر لاهوتی چقدر نفوذ دارد که با اینهمه انتقاد که علیه دولت و شخص استاندار در مکان های رسمی و غیر رسمی روا می دارد بتواند نیروی ضعیف منتسب به خود را همچنان تحمیل کند جای بحث نیست،اما مسئولانی که به امید لاهوتی به دوستان ضعیفش پست واگذار میکنند توجه کنند که در همین دوره آخر انتخابات مجلس مگر دکتر لاهوتی که همراه دکتر کامرانی بود توانست چقدر رای برای اصلاحات به سبدشان بیفزاید؟
کل مجموع رای اصلاحات چاروسا برای اولین بار به رقم ۲ هزار تقلیل پیدا کرد که اکثر این رای ها هم خودجوش و از طریق جوانان منطقه بوده و متاسفانه بعد از انتخابات جهت راضی کردن بعضی از افراد به غلط رای دکتر کامرانی را ۳۰۰۰ رای اعلام کردند. که جا داشت به جای دامن زدن به این حرکت زشت برای فرهنگیان و رواج دروغ شجاعت بیشتری به خرج می دادند و قبل از انتخابات برای اصلاحات گام بر می داشتند.
 به هرحال داستان انتصاب ها در چاروسا داستان خاص خودش را دارد:
شاید اینجا تنها منطقه ای باشد که امام جمعه آن با وجودیکه رییس فرهنگی آموزش و پرورش هم می باشد و بخش اعظمی از کارهای او مرتبط با آموزش و پرورش است در شورا و کارهای آموزش و پرورش هیچ دخالتی ندارد و هیچ اتفاقی هم نمی افتد و تنها کسانی که از این دو قطبی ضربه می خورند دانش آموزان بی گناهی هستند که عدم کسب هیچ عنوانی در مسابقات بزرگ اخیر قرانی در شهر لیکک،  خود مصداقی از این دوگانگی در چاروسا می باشد.

در آخر از مدیر کل محترم استان ،نماینده محترم شهرستان،امام جمعه محترم شهر و در راس از استاندار محترم تقاضا داریم که به مسائل و مشکلات بوجود آمده به واسطه حضور رییس فعلی آموزش و پرورش عنایت ویژه ای کنند.
انشالله که رسیدگی شود اما در صورت عدم اتفاق خاصی در یادداشت های بعدی به زوایای دیگری از این دوگانگی و بی اعتمادی ها،اختلافات با امام جمعه و انتقادات او،اعتراض اصلاح طلبان و تلاش برای خنثی کردن اعتراض آنها با فشارهای محلی، نام بردن از مدیران قومی، اعلام درصد حدودی مدیران کم تجربه و کم وجهه،اعلام درگیرهای مختلف بین دبیران  و دانش آموزان ، تعداد انتقالی ها و تبدیلی وضعیت های قومی و طایفه ای، پشت پرده ها و....خواهیم پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

شورا
Iran, Islamic Republic of
چقدر سیاست زده شده اید مدیر یک منطقه روستایی که این همه صغری کبری نمی خواهد بچسبید به زندگی تان
;''
Iran, Islamic Republic of
سلام بابا بهمئی راازچاروسا بدترکردند اولا فرمانداروبخشدار واموزش پرورش شد خانوادگی یعنی همه ازیک طایفه کوچک انهم کرایی هستند وای بحال مردم واصلاحات
کیا
Iran, Islamic Republic of
شمابنظرمیرسه بیشترنگران امام جمعه هستی تااموزش وپرورش
علی
Iran, Islamic Republic of
افرین.واقعا چاروسا باندی بازی شده
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه چی دست /هاست
معلم
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدیرکل محترم
من یکبار یک اعتراضی به شکدهی کردم باور کن اینقدر بهم فشار اورد تا رفتم معذرت خواهی کردم.دولتی ک ادعای اصلاح طلبی دارد نباید ایطور باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیر ضعیفیست
افراد را که هم انتخاب میکند ملاکش گوش ببببگیر بودنه
تبلیغات
Iran, Islamic Republic of
/ه حرفش را زارع پور توجه نمیکند وگرنه چرا بقیه ایمه هر کار خاستن میکنند
من
Iran, Islamic Republic of
بابا شما هم بیکارید،لاهوتی و عدل هاشمی میکنید.
عدل هاشمی در فکر اشتغال برای جوانان باشه نه انتصاب ها
این روزها جوانان مردم بیکارن،شام شب گیرشون نمیاد.انتصاب برایشان آب و نون نمیشود.
لطفا مسولان فکر اساسی کنن.
Europe
متن نظر شمااتفاقا آقای شکوهی بهترین مدیری هست که تاکنون آموزش وپرورش به خوددیده است
Europe
متن نظر شمادرودبرادرعزیزآقای زارع پورمدیرکل محترم بخاطرانتصاب شایسته وبایسته آقای شکوهی بیادمنصف باشیم ازروی غرض وکینه حرف نزنیم آقای شکوهی فردی هست قانونمندکه به خواسته های بی جاتوجهی ندارد
Europe
متن نظر شماشکوهی فردی هست شایسته ومعقول
بویراحمد
جناب زارع پور با حمایت تاجگردون مدیر شده/ وضعیت آموزش و پرورش/
کمی بعد
Iran, Islamic Republic of
حیف نون.....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از مدیر کل محترم خواهشمندیم که یک فکر اساسی برای اموزش و پرورش شهرستان بویر احمد بکند/
Iran, Islamic Republic of
این از عقده های شخصی افراد است که این مطالب را مینویسند والا هر شخص منصفی دوره آقای شکوهی را با ما قبل مقایسه کند میبیند که چه تفاوتهایی دارد و این آقا از ناکامیهای خودش چنین می نالد .
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
جناب زارع پور پول سالن آنوزش و پرورش چاروسا کحا میره که حتی یک توپ هم دانش اموزان امسال نداشتند؟؟؟؟؟؟؟؟
Asia/Pacific Region
به نظر من مشکل شما در جای دیگر است نه آقای شکوهی اتفاقا آقای شکوهی یکی از بهترین مدیران و مسوولان این منطقه است مدیری که توانست آموزش وپرورش چاروسا را مدیریت کند ایشان بود وآقایان شکوهی والهی و شکوهی از پاک دست ترین مدیران آموزش وپرورش چاروسا بودند وهستند وتو باید از غصه دق کنی وبمیری به نظر من شما از روی غرض به این مسائل دامن می زنید
Iran, Islamic Republic of
کی به لاهوتی کار داره؟ عضو سوخته
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
انصافا شکوهی مدیری توانمند و شایسته است.
حراست
Iran, Islamic Republic of
انصافا چاروسا افراد زیادی معترض هستند اما هیچکس جرات نمیکند اعتراض کند چون زود می..
لنده ای ها
Iran, Islamic Republic of
انشالله که در آینده نزدیک عوضش کنن تا بچه های منطقه شون وایل طیبی پیشرفت کنند.
معلم چاروسا
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده متن. واقعأ عالی گفتی. این آقا فقط مسائل قومی براش مهمه وگرنه هیچ کاری به خط و فکر سیاسی نداره به حال آموزش چاروسا باید زار زار گریه کنیم که چنین افرادی سکاندارش هستن
Europe
متن نظر شمابهترین مدیریت نسب به همه دوره های قبل مدیریت باتدبیرآقای شکوهی هست اینامغرض هستند تعداداندکی که به چهارنفرنمی رسند هستندکه دنبال منافع شخصی خودشان هستند
Iran, Islamic Republic of
در سه سال اخیر ودوره آقای شکوهی آموزش وپرورش چاروسا موفقیت های زیادی در مرحله استانی وکشوری بدست آورد
ریسی
Iran, Islamic Republic of
سلام
تشکر از نگارنده محترم //ی چی اصا یه سخنرانی بلد نی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1