تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۲۴۱۷۰۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فراموش کردن مدیران متعهد اصلاحاتی

۱
۰
کبنا ؛محمود امیر احمدی
در حالیکه دکتر خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد چند مدتی‌ است که درگیر فعالیت‌های خود برای انتخاب ریاست جمهوری ۹۶ شده است و از فضای مدیریتی بر استان و اشراف لازم دور شده است.
برخی نمایندگان استان داس را بر ریشه مدیران کارآمد جریان اصلاح طلبی گذاشته‌اند و از فرصت سرگرم بودن استاندار در حال سوء استفاده کردن هستند.
از مدت‌ها پیش «غلام محمد زارعی» با روش‌های مختلف سعی می‌کرد تا مدیران مخالف خود در سازمان جهاد کشاورزی و ارگان‌های وابسته به آن را کنار بزند اما به علت اصرار استاندار بروی این گزینه‌ها نتوانست راهی پیش ببرد.
بعد از ایام تعطیلات نوروزی و صحبت‌های انتخاباتی استاندار در شهرستان چرام و همچنین دیدارهای انتخاباتی نوروزی‌اش در تهران متاسفانه در سکوت خبری جهانبخش که از جمله کاندیداهای سمت رئیس ستاد روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هست کنار گذاشته می‌شود.
زارعی در پی این است که با این اقدام وی را کنار بگذارد و در حزب اعتدال استان و ستاد دکتر روحانی در استان نیروهای حامی خود را بگنجاند و در بهترین فرصت ممکن اقدام به این کار نمود.
از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهشمندیم در برهه کنونی توان مضاعفی را بروی حفظ نیروهای ارزشی جریان بگذارد و در گیر و گدار فعالیت‌های انتخاباتی موضوع به این مهمی را فراموش نکند تا عده ای از این فرصت بهره لازم رانبرند.
از صحبت های استاندار محترم هم کاملاً پیداست که وی هیچگونه رضایتی در این خصوص ندارد و تنها فشار نماینده محترم از تهران باعث این جابجایی و تغییر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب
Iran, Islamic Republic of
جون خودتون الکی شلوغش نکنید...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1