تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۴۱۵۷۹

ماجرای تغییر مدیرکل تعاون روستایی و واکنش استاندار

۲
۰
کبنا ؛وحید رازی‌پور
هوشنگ جهانبخش یکی از مدیران کل فعال سیاسی استان در میان بهت و ناباوری تغییر کرد. او نیاز به معارفه برای مردم استان ندارد. شاخصه اصلی وی اصلاح طلب بودن و عضویت در ستاد دکتر روحانی در سال ۹۲ و حمایت قوی از دولت در برهه‌های زمانی خاص و رسانه‌ای بودن وی است.
قرار بود فردا هوشنگ جهانبخش سکان تعاون روستائی را در حالی بدست یگ گمنام سیاسی و اجتماعی دهد که جهانبخش یک هفته پیش به عنوان رئیس ستاد انتخابات تدبیر وتوسعه در استان منصوب شده است.
هر چند جهانبخش دارای مولفه‌هایی است که بودن یانبودن در پست اداری چیزی از تلاش وی در راستای رقابت‌های انتخاباتی روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهد کاست اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که توجه چندانی به تغییر مدیران حامی دولت ندارد.
استانداری که خبر از تغییر مدیرکل خود تا لحظات آخر ندارد و نمی‌داند تدبیر در آستانه انتخابات یعنی چه؟
اگر چه شنیده شد در نهایت با دخالت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از این تودیع و معارفه جدید جلوگیری خودداری شد و قرار است بعد از مشخص شدن جایگزین دیگری مراسم تودیع و معارفه انجام بگیرد، اما ضرورت دارد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چینش مدیران با حساسیت بیشتری برخورد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
گمنام سیاسی که گفتی یعنی باید مثل بقیه دنبال حاشیه و غرق در مسائل سیاسی باشند.مهندس فرامرزی از نیروههای توانمند کاریلد و ولایی تعاون روستایی هستند که انصافا توانمند تر از وی در مجموعه سراغ نداریم.بله ایشان دنبال حاشیه نبوده و نیستند و چراغ خاموش بدون ادعا به مردم خدمت کردنند.لطفا در مورد مسولین زحمت کش استان درست صحبت کنید از این ادبیاتتون بسیار متاسف و متاثیرم.
Iran, Islamic Republic of
شما که نوشتید گمنام سیاسی اجتماعی خدمت جنابعالی عرض کنم که مهندس فرامرزی در مدت خدمت خود در سازمان های کشاورزی اب وفاضلاب روستایی وتعاون روستایی در هر کجا خدمت نموده داری پست های مدیریت ومعاونت مدیر کل و مدیریت شهرستان بوده پس قبل از اینکه مطبی بنویسید از قبل تحقیق کنید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1