تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۲۴۱۵۲۲

«افشاریان» انصراف داد / «داور» برای مردم یاسوج دیگر داوری نخواهد کرد

۷
۰
کبنا ؛داور پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج انصراف داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، خداداد افشاریان داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت‌نام کرده بود، ظهر امروز با حضور در فرمانداری بویراحمد از ادامه رقابت در انتخابات شورای شهر یاسوج انصراف داد.
افشاریان در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کرد: در برهه‌ای تصمیم به حضور در انتخابات شوراهای اسلامی برای شهر یاسوج گرفتم اما امروز به این نتیجه رسیده‌ام که از حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا انصراف دهم.
 
وی با بیان اینکه در انتخابات به عنوان یک ایرانی شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم و اعتقاد دارم که باید سرنوشت خود را به دست خودمان رقم زنیم تصریح کرد: دلایل مختلفی موجب شد تا از کاندیداتوری در انتخابات شوراها انصراف دهم.
 
افشاریان با بیان اینکه یکی از دلایل مربوط به اعتباری است که در میادین مختلف و به لطف تشویق مردم به دست آورده‌ام تصریح کرد: نگرانی من این بود که این اعتبار کمرنگ شود.
 
داور بین‌المللی پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به این که نیازی به شهرت و اعتبار ندارم و کلکسیونی از آن‌ها را در میادین مختلف جمع‌آوری کرده‌ام تصریح کرد: برخی مسائل دیگر که شاید گفتن آن در ین مرحله به صلاح نباشد من را مجبور به کناره‌گیری از کاندیداتوری شوراها کرد.
افشاریان در ادامه در خصوص ورود شوراها به مباحث طایفه‌ای و قومی و قبیله‌ای گفت: این موضوع نقطه‌ای تاریک در کار شوراها به شمار می‌رود و اگر شورا به سمت طایفه‌گری پیش برود شهر ما هر روز نسبت به گذشته عقب‌ مانده‌تر خواهد شد.
وی با بیان این که شهر یاسوج نیاز به عزم همه مردم این شهر در راستای توسعه و پویایی دارد افزود: امیدوارم در شواری آینده شهر یاسوج ۷ عضو پاکدست و دارای زندگی ساده و به دور از هرگونه آلایش ورود پیدا کنند.
افشاریان با بیان این که در شورای اسلامی شهر یاسوج باید تفکر ورزشی نیز وجود داشته باشد تصریح کرد: اگر اعضای شورای شهر در این زمینه بی‌توجهی کنند شاهد افول ورزش در مرکز استان خواهیم بود.
وی در ادامه از همه کسانی که مشوق وی برای حضور در انتخابات شوراها بوده‌اند قدردانی کرد و گفت: هر کجا که باشم برای اعتلای نام استان و همچنین سربلندی این مرز و بوم و جوانان آن تلاش خواهم کرد.
وی با اشاره به لطفی که مردم به خصوص جوانان و به ویژه ورزشکاران به وی دارند اظهار کرد: در همه سال‌هایی که در میادین داوری فوتبال حضور داشته‌ام به لطف مردم و به عشق آن‌ها موفقیت کسب کرده‌ام.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
بهترین کارممکن راانجام دادی یک پیشکسوت ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب افشاریان کار بدی کردی کنار کشیدی گفتیم با حضور شما و حاج محمدرحیم دهراب پور دوباره فوتبال استان اوج میگیره
Iran, Islamic Republic of
رای من بعد از افشاریان
حاج دهرابپور ورزش دوست
Uyy
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً میدونست که رای نمیاره ?
Iran, Islamic Republic of
افشاریان و دهرابپور
داور جوان
متاسفم از این نامه ای که یه جمله درست نداشت. با چه اعتماد به نفسی ازش عکس گرفتی و دادی به سایتها؟؟؟؟!!!! کل نامه یه جمله بود و فاعل و فعلش با هم مطابقت نداشتن. اگه فردوسی پور این نامه را ببینه عمرا اجازه بده به برنامه نود بری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردانگی خود را به رخ همه کشیدی ، احسنت به شما که وجودتان انسانیت و حس ورزشکاریست ..................................
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1