تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۲۴۱۱۶۶

پیام تسلیت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت هنرمند هم استانی

۱
۰
کبنا ؛مسئولان و شخصیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت حمزه ولوی مدیرکل محیط زیست استان فارس را با ارسال پیام‌های جداگانه تسلیت گفتند.
به گزارش کبنا، این پیام‌ها به شرح زیر است؛

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت دکتر حمزه ولوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس که اصالت کهگیلویه و بویراحمدی دارد را تسلیت گفت.
غلام‌محمد زارعی در این پیام آورده است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت ناگهانی دکتر حمزه ولوی که از سرمایه‌های ارزشمند و دلسوز کشور در عرصه مدیریت و خدمتگزاری در حوزه  محیط زیست و از هنرمندان صاحب قلم و شاعران برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد بود، ضایعه‌ای دردناک برای جامعه هنری و حوزه مدیریتی کشور محسوب می‌شود.
با نهایت تاسف و تأثر درگذشت آن مرحوم را به مردم و جامعه هنرمند استان و کشور و به ویژه خانواده وی تسلیت عرض کرده، برای بازماندگان محترم آن مرحوم صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.
غلام محمد زارعی

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه وبویراحمدو

نماینده مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی



نماینده کهگیلویه بزرگ درگذشت مدیرکل محیط زیست فارس را تسلیت گفت
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس با صدور پیامی درگذشت مدیرکل محیط‌زیست استان‌فارس را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ که به دفتر ایلنا در یاسوج منتشر شده چنین است:
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیم»
« إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون »
مرگ حق است و رفتن به سوی معبود غایت هر انسانی است. اما عروج بزرگمردانی که پیشتر در مکتب خدمت وهنر پیشتاز بوده و بیشتر در قلوب مردم جای دارند بسی سنگین و طاقت فرساست. خبر آمد شمع وجود دکتر حمزه ولوی ، مدیر کل محیط زیست استان فارس واز چهره های ماندگار هنر و ادبیات ، به خاموشی گرایید و روح بلند آن هنرمندفرزانه به خالق لوح و قلم پیوست و جامعه ی هنری استان را عزادار نمود.
آن استاد ارزشمند و دلسوز در عمر پر برکت خویش منشأ خدمات متعدد علمی ،مدیریتی و هنری با تکیه بر دانش٬ تقوی و اخلاق حسنه گردیدند. انبوه خدمات و آثار هنری اش انشاءالله مصداق خیر ماندگار و تسلی بخش فقدان آن چهره ماندگار هست. و استاد از مصادیق واقعی شعر شیخ اجل هست که فرمود « سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز »
علیهذا اینجانب در نهایت تألم و تأثر این فقدان جانسوز را به محضر جامعه علمی، دانشگاهی و فرهنگی بخصوص جامعه ی هنری و بیت مکرم و معزز آن فقید سعید و عموم مردم استان بویژه شهرستان چرام تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز به معبود پیوسته غفران و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبری جزیل توأم با عزت از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت تاج‌گردون در پی درگذشت مدیرکل محیط زیست فارس
درپی درگذشت مدیرکل محیط زیست استان‌فارس که اصالت کهگیلویه و بویراحمدی دارد، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیام تسلیتی صادر کرد.
غلامرضا تاج‌گردون در صفحه شخصی خود نوشت: اداره کل محیط زیست فارس. فروردین سال نود و پنج در شب شعر دهدشت او را زیارت کردم. اشعار زیبا و دلنشینی خواند و با او شوخی کردم. به من و او لوح افتخار شهروندی بلاد شاپور را دادند. در کمال ناباوری امروز دارفانی را وداع گفت. تسلیت به خانواده او و جامعه هنرمند استان و کشور...
 

 پیام تسلیت استاندار فارس

 استاندار فارس در پیامی درگذشت دکتر حمزه ولوی مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس را به خانواده، همکاران و سازمان های مردم نهاد مدافع محیط زیست تسلیت گفت.
سید محمد علی افشانی در این پیام اظهار کرد: درگذشت مرحوم ولوی به عنوان مدیری لایق، کاردان و محققی ارزشمند موجب اندوه و تاثر فراوان شد.
استاندار فارس افزود: دکتر ولوی انسانی مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر بود که برای حفاظت از محیط زیست و پاسداری از حقوق نسلهای حال و آینده تلاش وافری داشت و مبنای عمل وی، و رعایت قانون بود.
در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید خدمات ارزشمند این مدیر کاردان و لایق به مردم و توسعه استان های محل خدمت به ویژه استان پهناور فارس هرگز فراموش نخواهد شد و توشه پیش فرستاده ای در بارگاه الهی است که سبب آرامش روح و روانشان خواهد بود.
افشانی در این پیام تسلیت از خداوند رحمان رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان وی صبر و شکیبایی مسالت کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین ماه به علت عارضه قلبی درگذشت.


سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
درگذشت ناگهانی و غم انگیز مرحوم دکتر حمزه ولوی مدیرکل کوشای محیط زیست استان فارس و از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد موجب تأثر و تألم گردید. ایشان در مدت مسئولیتش با عشق و دلسوزانه خدمت نمود و منشأ خدمات ارزشمندی در حفاظت از محیط زیست شد. اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم عزیز شهرستان چرام تسلیت گفته و صمیمانه برای آن مرحوم که از اهالی فرهنگ و شاعر خوش قریحه ای نیز بود، طلب رحمت و مغفرت نموده و برای خانواده محترمشان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام لطیف رستاد به مناسبت درگذشت مدیرکل محیط زیست استان فارس
در پی درگذشت حمزه ولوی مدیرکل محیط زیست استان فارس و از  شاعران مطرح استان لطیف رستاد مدیرعامل شرکت غله و خدمات بزرگانی منطقه ۳ کشور با صدور پیامی این ضایعه را به مردم استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.
متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن و الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز       مرده آن است که نامش به نکویی نبرند
شاعر هرگز نمی میرد و شعر او زبان زنده ای است که با عمق و زیبایی خود تا ابد حرف میزند و احساسات را نوازش می کند.
این صفت و ویژگی به همراه عشق به طبیعت و دوست داری محیط زیست دو صفت برجسته شخصیتی بودند که بیش و پیش از مدیریتش به چشم می آمد. مدیریت و شخصیت مرحوم دکتر حمزه ولوی تلفیقی از احساس ، دغدغه و زیبایی بود .
سرسبزی و خرمی  بهار که تجلی گاه قدرت و زیبایی بخشی خداوند و فرصتی برای سرایش شاعران و تنفس رها و آزاد دوست داران طبیعت است با خبر درگذشت این مدیر شاعر و دوست دار طبیعت  برای همه مردم خوب و فهیم استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و دوست داران محیط زیست و شاعران و هنرمندان کشور تلخ و اندوهگین  گردید.
واکنش و غم و اندوه مردم و الخصوص جوانان بویژه در فضای رسانه ای در ساعاتی که از این اتفاق می گذرد بیانگر عمق این  ضایعه است.
اینحانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و فرهنگی آن مرحوم و هم چنین مردم شریف شهرستان چرام این مصیبت را به همه مردم استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و دوست داران طبیعت و هنرمندان و هم چنین شورای اداری استان فارس و مجموعه سازمان محیط زیست کشور تسلیت عرض می نمایم.  از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.
لطیف رستاد ۱۳۹۶/۱/۱۲

رضا دهبانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی درگذشت هنرمند هم استانی را تسلیت گفت.
این متن به شرح زیر است؛
زنده ترازتوکسی نیست چراگریه کنیم
مرگمان بادومبادانکه توراگریه کنیم
آسماناهمه ابریم گره خورده به هم
سربه دامان کدام عقده گشاگریه کنیم
بسم ا... الرحمن الرحیم
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
خبر ضایعه درگذشت  شاعر و هنرمند نام آشنای استان زنده یا استاد دکتر حمزه ولوی موجب تأثر ، تأسف وتألم شد.
اشعار پر مایه او به گونه ای بود که مخاطب را مجذوب خویش می ساخت،فقدان این بزرگ مرد برای اینجانب وتمامی و هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ضایعه اسفناک وغمی بزرگ است اینجانب ضمن همدردی با هنرمندان،خانواده ،اشنایان ،دوستان و همکاران این ضایعه ی دردناک را به اهالی فرهنگ و هنر ،شاعران ،ودوستداران شعر وادب کهگیلویه و بویراحمد بخصوص مردم شریف شهرستان چرام تسلیت عرض مینمایم.
از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات،وبرای بازماندگان صبری توأم با استقامت مسألت دارم .
رضا دهبانی پور
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

محنایی _ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی درگذشت مدیرکل محیط زیست استان فارس که از فرزندان فرهیخته و غیور هم استانی بود تسلیت گفت.
در متن پیام مجید محنایی آمده است:
انالله و اناالیه راجعون
همزمان با دگرگونی و تحول طبیعت و آغاز شکوفه های روح نواز بهاری به یکباره خزانی سرد و سوزان ، این سرسبزی و طراوت را در آغوش گرفت و فرزندی فرهیخته و ادیب از دیار نخبه پرور کهگیلویه و بویراحمد را راهی دیار باقی کرد.
با نهایت تأثر و تأسف باخبر شدیم مدیرکل محیط زیست استان فارس که از فرهیختگان و شاعران نامی و از مدیران دلسوز و حامی محیط زیست بوده دعوت حق را لبیک گفته و از میان ما رفت.
بدون شک درگذشت مرحوم دکتر حمزه ولوی چهره ی ماندگار فرهنگ ادب ، هنر و شعر دیار زرخیز کهگیلویه و بویراحمد ضایعه ای جانسوز و غمی دردناک و غیر قابل جبران است.
اینجانب این مصیبت بزرگ و درگذشت ناگهانی مدیر توانمند از دولت تدبیر و امید و شاعری فرزانه و فرهیخته( فقید سعید دکتر حمزه ولوی)  را خدمت همه دولتمردان صدیق دولت تدبیر و امید در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس، هنرمندان، ادیبان، شاعران،  همکاران معزز سبز پوش آن عزیز سفر کرده  در سازمان محیط زیست و به ویژه بیت معزز و مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فرهیخته فقید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر، بردباری و عزت خواستارم.

جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج
در پی درگذشت دکتر حمزه ولوی مدیرکل محیط زیست فارس و شاعر و ادیب برجسته هم‌استانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در پیامی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفت.
⬅️ متن این پیام به شرح زیر است:
مرگ گاهی ریحان می‌چیند ...
خبرها گاه چنان اندوهناک و تلخ است که تا مدت ها همه را در شوک فرو می برد و مانند پتکی سنگین از بهت و غم بر جان آدمی فرود می‌آید.
خبر درگذشت شاعر ارزشمند، مدیر لایق و کاردان هم استانی،  جناب آقای دکتر حمزه ولوی ، مدیر کل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس از این دست بود.
در روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۶ خورشیدی، جامعه فرهنگی ایران، بزرگمردی متفکر را که عمری پربار را در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ محیط زیست و همچنین شعر و ادب بومی کهگیلویه و بویراحمد گذراند، از دست داد.
آثار ادبی ایشان که همواره ماندگار و خاطره انگیز است هرگز فراموش نخواهد شد و یادشان در سروده‌های‌شان جاری خواهد ماند.
با نهایت تأسف و تأثر، این ضایعه را به جامعه ادبی وهنری کشور، دوستداران محیط زیست و نیز به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند منّان برای آن مرحوم، علوّ درجات و رحمت واسعه‌ی الهی و برای بازماندگان گرانقدر و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی در تحمّل این مصیبت را مسئلت دارم.

جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
انالله و اناالیه راجعون
فرمان قضا آمد و با روی سپیدش
چون پرچم تسلیم به سامان قَدَر رفت
آن مرغ نَفَس کز قفس خاک رها شد
بالی زد و ناگه به گُلستان سحر رفت
در طلیعه بهار رویش گلها پرنده سبکبال مهاجر به سوی جزیرهٔ ابدیت پرگشود.
آری آنگاه که نسیم آرام سحری به دشت و دمن می پیچید ، گوهری گران بهاء و  انسانی عالم و صدیق و با اخلاص سربر آستانه مرگ جاودانه نهاد.
مردی که سرزمین دلش بوی عطر دلاویز محبت و عشق داشت و جویباران زلال مهر و مرامش از قلل روحش جاری بود.
شاعری شیرین سخن و مدیری مدبر بود که تمام زندگی و عمر پر خیر و برکت خویش را وقف عشق و دوست داشتن به همنوعان و مخلوقات خالق بی همتا نمود.
اینجانب با نهایت تأثر و تأسف شدید از استماع در گذشت استاد دکتر حمزه ولوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس و چهره ی نام آشنا و ماندگار فرهنگ ، ادب و هنر سرزمین کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه ای اسفبار را به محضر همه ی فرهنگ دوستان ،هنرمندان و علاقمندان به محیط زیست و به ویژه مردم نجیب و شریف شهرستان چرام و علی الخصوص بیت معزز و معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان آن سلسله جلیله صبر و سلامتی خواستارم.
روحش شاد و یادش گرامی

وحید محمدی تبار دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان
انالله و انا الیه راجعون
امروزه در فضای بورکراسی اداری ، "دل دریایی" میخواهد که طبع شعر و هنر را پشت صندلی ها و ریاست ها حفظ کنی و خود شاعر باشی و خود محیط بان ...
بی میل به قدرت باشی و در عین اینکه خودت مدیر باشی ،
شعر و فرهنگ را زنده نگه داری و به میهن ت و سرمایه ی عظیم  آن ، یعنی "محیط زیست ش" عشق بورزی....
مرحوم دکتر ولوی ، نمونه کامل انسانی دردمند و مدیری با احساس و مسئولیت شناش بود.
خداوند روح آن فقید سعید را با اولیا و اوصیای الهی محشور گرداند‌.
بدین وسیله ضایعه اسفناک مرگ ناگهانی شاعر فرهیخته و مدیر کل محترم محیط زیست استان فارس را صمیمانه به خانواده محترم ولوی و جامعه هنری و ادبی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

برپایه این گزارش ،حمزه ولوی اهل استان کهکیلویه و بویراحمد و مدیرکل محیط زیست استان فارس  بود و در آخرین روزهای حیات با حمایت از کمپین ملی 'نه به ریختن زباله '، عموم مردم را به حفظ محیط زیست و طبیعت فراخوانده بود.
وی مسئولیت هایی مانند معاونت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را در کارنامه داشت.
بنا به گزارش دریافتی، آیین تشییع وی ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه جاری مقابل ساختمان اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس در شیراز برگزار می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارعی عید رو تبریک گفت ؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1