تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۲۴۰۸۹۴

همایش توسعه لنده برگزار شد (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛سومین همایش توسعه شهرستان لنده با حضور معاون بانک تجارت کشور، معاون بانک توسعه صادرات کشور، معاونین استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ادارات استان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، بخشدران و مسئولان این شهرستان در سالن پوریای ولی این شهر برگزارشد.
این همایش، سومین همایش توسعه شهرستان لنده بود که به منظور خروج شهرستان لنده از بن بست و ارائه راهکارهای توسعه ای و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
سومین همایش توسعه شهرستان لنده صبح امروز با حضور جمعی از نخبگان ؛صاحبنظران ، مدیران و مسولان استانی  در سالن پوریای ولی شهر لنده به منظور توسعه پایدار شهرستان لنده برگزار شد.
سید مجتبی حسینی نیا معاون بانک تجارت کشور در این همایش با تبریک عید نوروز و با اشاره به راه های خروج از بن بست این شهرستان اظهارکرد: راه های رسیدن به توسعه پویا چندین راه است که صنعتی شدن، توزیع عادلانه امکانات، توسعه برمبنای تولید و فناوری، تصمیم گیری های اقتصادی غیرسیاسی، استفاده از ظرفیت نخبگان از راه های توسعه سریع می باشند.
وی افزود: سرمایه های عظیم انسانی جمهوری اسلامی باعث شده است که اولین کشور استعداد خیز در جهان باشیم و تمام کشورها به هوش و ذکاوت ما ایرانیان غطبه بخورند.
معاون بانک تجارت کشو تصریح کرد: بیل گیتس بزرگترین سرمایه دارد دنیا در همایشی گفته است که اگر قدری با ایران رابطه می داشتیم بزرگترین مرکز آپی دنیا را در ایران باتوجه به هوش و استعداد آنان پایه گذاری می کردم.
وی تاکیدکرد: نظام بانکی ما بخاطر تحریم ها هزاران فرصت ناب را از دستت داد که اگر مسئله تحریم ها نبود این همه مشکلات بیکاری را نداشتیم.
حسینی نیا اظهارکرد: ما دارای سرمایه های عظیم معنوی در این کشر هستیم که جوانان ۱۶ساله ما در هشت سال دفاع مقدس این ظرفیت عظیم را به جهانیان نشان دادند.
مسئول آموزش بانک تجارت کشور اظهارکرد: سرمایه های عظیم فکری، نخبگان، سرمایه های مالی و توسعه ای، ذخائر و معادن، سرمایه های اصل و نسبی و سرمایه های ارتباطی سرمایه های هستند که هیچ کشور در دنیا همه آنان را به طور همزمان به غیر از ایران ندارند.
وی در ادامه اظهارکرد: برای توسعه شهرستان لنده نیازمند عزم راسخ مسئولان استانی با چرخشی کردم سیتم مدیریتی در سطح استان، به کارگیری نیروهای نخبه در پست های سازمانی استانی، توزیع عادلانه امکانات، برداشتن موانع سد راه تولید و توجه ویژه به مناطق محرومی همانند لنده می تواند عاملی برای خروج این شهرستان از بن بست باشد.
حسینی نیا در پایان از وعده ساخت دو باب واحد آموزشی و بهداشتی درشهرستان لنده از محل تبلیغات بانک تجارت را به مردم این شهرستان وعده داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دنا و چرام بیمارستانشان راکلنگ زدندوشروع کرده اند به ساخت .باشت که کوچکتراست هم بیمارستان دارد اما لنده بدبخت تازه همایش گذاشته
Iran, Islamic Republic of
هههههههههههههههههه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1