تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۴۰۸۶۰

تاجگردون: دیگه دارم کم‌کم خسته می‌شم

۳۱
۰
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در کانال تلگرامی خود نسبت به وضعیت سینمای گچساران و برخورد یکی از مدیران با سرمایه‌گذاری واکنش تلخی نشان داد.
تاجگردون در کانال تلگرامی خود نوشت؛ اینجا داخل سینمای قدیمی گچساران است که عمرش از عمر من بیشتر است. انشالله به زودی خبر خوبی برای این سینما منتشر میشود. امروز سرمایه گذاری که برای سرمایه گذاری امده بود رفت یکی از ادارات تا کاراشو انجام بده مدیر مربوطه بهش میگه؛ مه تو بیکاری اومی سینما بسازی کی ایره سینما؛ (مگه شما بیکارید اومدید سینما بسازید کی میره سینما). حالا با سفارش من به مقام مافوق کارش انجام شد ولی بیچاره بقیه سرمایه گذاران و مردم. امیدوارم مسیولین به فکر باشند من که دیگه دارم کم کم خسته می‌شم.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تقصیر خودتون هم هست که اجازه می دین همچین مدیرهایی با چنین طرز فکری سکان مدیریت شهر رو در دست بگیرن ولی نخبه های شهر خونه نشین بشن. باید یه خونه تکونی اساسی در همه نهادهای شهر صورت بگیره. با قاطعیت میگم هیچ جای ایران نیست که اینجور مدیراش در شیپور نا امیدی میدمند و بجای همکاری و روحیه دادن به مردم و راهنمایی درست، افراد رو دلسرد می کنن. موارد اینجوری زیاد داشتیم و حتی مواردی بوده که سرمایه گذار به خاطر همین بر خوردها سرمایه خودشو برداشته و به خارج استان برده برای سرمایه گذاری و مسئولین استان همسایه هم با استقبال و گرمی ازش پذیرایی کردند و همه جور امکاناتی رو در اختیارش گذاشتن. همین تفکرات شهر رو در عقب ماندگی نگه داشته. ما هم خسته شدیم ما هم کلافه شدیم.
Iran, Islamic Republic of
با(( سفارش ))من!!
خدایی من که تو وامثال شما را نمی شناسم کی باید(( سفارش)) ما را بنماید؟!!
ای روزگار!!
((سفارش))
ت.ف
Iran, Islamic Republic of
دکتر محکم باش و به کارت ادامه بده قلب گچساران و باشت به عشق شما می تپد . حالا یه نخاله ای یه .....کرده.....
سادات محلهع
Netherlands
اگراین کارانجام بگیره هم تداعی گر خاطرات خوب گذشته است برای قدیمیا وهم سرگرمی بسیارخوبی است برای جوانان واوقات فراغت شاغلین .واقعا دست مریزاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر آدمای خشک مغز و کاریزما.ولی آقای تاجگردون اون مسؤل رو چه کسی مسؤل کرده؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اون مدیر و مسیول را قبل از تعطیلات بندازش بیرون
خورزوو خان
Iran, Islamic Republic of
با سلام.آقای دکتر چی شده نزدیک انتخابات دوستان بیدار شدن.به نظر شما این نوشدارو پس از مرگ سهراب نیست.بعد از چهار سال حالا..؟! فکری به حال اشتغال و اعتیاد جوانان بکنید.لاین شعر با کمی تغییر تقدیم میشود:
تابکی اولاد باوی تا بکی
تا بکی هان تا بکی هان تا بکی
کوکوی مرغ سحر آمد بگوش
خُرخُر خواب، ای گران جان تا بکی
نور بیداری جهانی را گرفت
خواب غفلت ای حریفان تا بکی
سبزهء خوابیده هم برداشت سر
برنمیداری تو مژگان تا بکی
میرسد آواز سیل از راه دور
تو به خواب، ای خانه ویران تا بکی
می وزد باد خزانت در چمن
شوق گلگشت بیابان تا بکی
بایدت بر حال خویشت خون گریست
سیر انهار و گلستان تا بکی
شوق تعمیر سرای و خانه چند
خاکبازی همچو طفلان تا بکی
روزِ کار و روزگار عبرت است
خوابِ راحت در شبستان تا بکی
هست مکتب جان ملت، جان من
تا بکی باشیم بیجان تا بکی
کودکان را مکتب است و مدرسه
خاکبازی در بیابان تا بکی
رفت وقت خنده و هزل و مزاح
خورد سالی خورده سالان تا بکی
ای قلم آخر زبانت می برند
اینقدر حرف «پریشان» تا بکی
نعمت اله سرابی
Iran, Islamic Republic of
قسمتی از دیالوگ امیر کبیر در فیلم « نصرالدین شاه آکتور سینما » : ..... اگر نیت یکساله دارید گندم و جو بکارید ، اگر نیت ده ساله دارید درخت غرس کنید ، اما اگر نیت صد ساله دارید انسان تربیت کنید ، سینماتوگراف ، انسان تربیت میکند .
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
دشمنت خسته بشه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خداقوت شیر مرد ایران.سنگ اندازی همیشه هست.خدا بهشون شفا بده
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
جوری ترجمه ش کرده انگار یکی از زبانهای زنده دنیا بوده.
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تقدیم به مردی که تاریخ او را فراموش نخواهد کرد:

جناب آقای دکتر تاجگردون

با سلام و احترام،


بی شک تلاش ها و زحمات طاقت فرسای شما نه تنها در پیشگاه الهی بلکه در اذهان مردم قدردان این سرزمین فراموش نخواهد شد.شما باعث شدید شهرستان های گچساران و باشت دوباره متولد شود.پس از انتخاب جنابعالی بعنوان نماینده گچساران و باشت این منطقه دوباره رونق گرفت.کارهای عمرانی و ساخت و سازها بی سابقه رشد داشت و موجی از رضایتمندی و خوشحالی بین مردم راه افتاد.دلیل اثبات این حرفم در انتخابات سال قبل مشخص شد.

سالها انتظار داشتیم وزیری یا مسئولی از پایتخت به شهرمان سفر کند که با وجود نماینده ارزنده ای چون جنابعالی این انتظار براورده شد.
سالها دوست داشتیم تصویر و صحبتهای نماینده شهرمان را در سیما ببینیم تا با دیدن آن برخود ببالیم که الان با افتخار به خود می بالیم.

تا الان ندیده بودیم که نماینده ای اینقدر با برنامه وارد عرصه کارزار شود ولی در عمل شما را دیدیم که برنامه محور هستید.

میدانیم شما نیاز به پست و مقام و مسائل دنیوی ندارد ولی مردم دیارت نیاز دارند شما همچنان و با قدرت تر در صحنه باشید تا مسیر رشدی که شروع کرده اید همچنان ادامه داشته باشد.
چه خوشحال بودم روزی که گفتید من تازه کارها را یاد گرفته ام.

دست اندازی ها، موانع و کارشکنی ها فراوان بوده و باز هم هست مهم نظر مردم است نه منفعت طلبان ،ولی شما همچنان خستگی ناپذیر باقی بمانید تا بام نفتی ایران شعله هایش روشن باشد.

ما قدردان زحمات شما هستیم و کارهای ماندگارتان درتاریخ ثبت خواهد شد.

در پایان با ذکر دوکلمه که حاوی کتابها معنا و مفهوم است از جنابعالی قدردانی نموده و ادامه راه را با قدرت تر از همیشه از شما تقاضامندیم.


خسته نباشید.
کهگیلویه و بویراحمد
United Kingdom
مسئولین شهرستان درراس ان فرماندار شو ای شهر اداره ارشاد چکاره هستند اقایان نماینده قانون گذار بنده خدا با ید در شهر و روستا بگردد شادی برای مردم بیاورد ونقص ها برطرف کند والا خستگی دارد تریبون بیتالمال دست افراد خاص وبرعلیه نماینده خدا را در نظربگیرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
??
گچساران
Iran, Islamic Republic of
راست می گوید کی می رود سینما
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
واقعان اون طرف باید که آقای مدیر هم نام داره باید اخراج بشه به بدترین شکل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حتمآازمدیرانی هستش که به شما سفارش کردن هواشو داشته باش
unknown
Iran, Islamic Republic of
ما هم خسته ایم دکتر
یه سینما نداریم تو شهرمون:(
خلاق
Iran, Islamic Republic of
دکتر جون اگر ب فکر یه موزه باشی بهتره . هر چند سینما لازم است مثل سینما سعدی شیراز.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیران توانمند را حذف میکنی و از نیروهای بله قربان گو و ترسو استفاده میکنی باید همین باشه
کا محمدقلی
Romania
حق هم داری که بگی دارم خسته میشوم مگر شما به تنهایی چقدر انرژی و توان دارید که هم کار نماینده را انجام دهید و هم جور مدیران ضعیف را بکشی .مدیرانی که منسوب شده خودتان هستند و برای عزلشان رو در بایستی داری .این مدیران ضعیف هم کار مردم و هم کار شما را سخت کرده و مردم را نسبت به شما بدبین کرده اند.خدایی بررسی کنید ببینید رییس منابع طبیعی گچساران دارد چه بر سر مردم ضعیف روستاها در میاورد و اراضی کشاورزی پنجاه ساله آنها را میگیرد و آنها را جریمه میکند و مردم بیکار را بیکارتر و فقیرتر میکند و فشار را بر شما افزون میکند چرا اینها را عزل نمیکنی ،در سال کار و اشتغال باغداری و کشاورزی مردم را با مشکل مواجه میکند و انگیزه کارآفرینی را از روستاییان میگیرد تا آنها مجبور به مهاجرت به شهر شوند و برای نگهبانی شرکت نفت شما را تحت فشار قرار دهید ،اداره راه و چند اداره دیگرهم ناکارآمد هستند دکتر عزیز نذار مردم بیش از این از شما ناراحت و نگران و ناامید شوند و شمارا فراموش کنند چون احساس میکنند آنها را فراموش کرده ای
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
خداوند توفیقت دهدشیرمرد، خداکمرتوببنده میرشکار، باعث افتخارمونی حاج غلامرضا، دشمنت خسته بشه، من از همین جا گل روتو میبوسم، ایشاله همیشه برقرار باشید مثه مورد ریشه بزنی خیلی دوست داریم داش غلام
خورزوو خان
Iran, Islamic Republic of
نوشدارو پس از مرگ سهراب.چی شده پس از چهار سال و در بحبوحه انتخابات یادی از این سالن وامانده کردید؟؟؟؟؟؟
تابکی اولاد باوی تا بکی **تا بکی هان تا بکی هان تا بکی
کوکوی مرغ سحر آمد بگوش **خُرخُر خواب، ای گران جان تا بکی
نور بیداری جهانی را گرفت** خواب غفلت ای حریفان تا بکی
سبزهء خوابیده هم برداشت سر **برنمیداری تو مژگان تا بکی
خورزوو خان
Iran, Islamic Republic of
من تا حالا دوتا نظر فرستادم هیچکدام رو نشر ندادید. کبنا نیوز برای خشنودی چه کسانی سانسور میکنید؟؟
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون تنها و بی کمک است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یکماه پیش گفتی تازه دارم راه می افتم حالا میگی خسته شدم ؟کمی نازنکن و وقتی هوادادان سی ساله ات را که واقعا نیروهای قوی هستند این تازه به دوران رسیده ها محاصره ات کرده اند و باز دورت دایره کشیده اند و خودت هم که کاری براشون نمی کنی یک تعارف خشک وخالی
محمود
Iran, Islamic Republic of
دکتر پیر شده نوبت جوانان تازه نفس
Iran, Islamic Republic of
انصافا واقعیت گفت کی میره سینما
فدایی
Iran, Islamic Republic of
خداقوت.....آقای دکتر....جنابعالی لطف کردی و باسفارش جنابعالی مشکل اون بنده خدا حل شد...الهی شکر....اما کی سفارش ما رو کنه....چطوری می تونید سفارش ما رو کنید تا مشکل بی خانمانی ما حل بشه..مشکل ما رو که وزیر کشور و دفتر رییس جمهور حل نکرد.....بیان و برای رضای خداوند متعال سفارش ما رو کنید....بیان و برای خشنودی دل خانواده ما هم سفارش ما رو کنید....من که از بزرگی و لطف خداوند متعال ناامیدنشدم....اما جواب رد و سردی برخورد بعضی از مدیران منصوب شده جنابعالی ناامیدمون می کنه.....بدون شک هیچ گاه سفارش ما رو نخواهی کرد چون زن هستم و نتونستم مثل مردان سوار بر ماشینها شب و روز همراه و همگام لیدرهایت باشم....چون زن هستم و به زن بودنم افتخار می کنم ....حتی اگر سفارشم رو نکنی....مردها همراهت بودن شبهای انتخابات....اما ما زنها توی خونه دعاگو و.....شما بودیم......امابازهم قبول نیست.....چون سهم ما زنها همیشه از سفارش کمتراز مردان هست.....راستی صدبارهم تاکید و تمنا کنم تا سفارش امثال ما رو هم کنید بی فایده است...چون امثال ما فقیرن و بی کاشانه و بی شغل و درآمد......پس سفارش ماها رو می خوای به چه کسی کنی؟
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط دنبال اینه مردم را سرگرم کنه تا این سه سال بگذره.با جشن،با سینما،با هر آنچه سرگرم کننده است،هرآنچه که در دید وکم خرج باشد. آقای تاجگردون ما جوانان از شما یه چیز میخواهیم ودیگر هیچ نمیخواییم.یک کارخانه.نامه تمام.
باوی
Iran, Islamic Republic of
نماینده وظیفه قانونگذاری داره تا کشور رو از چپاول حفظ کنه تا مردم فیلم مسولان چپاولگر نشن نه اینکه براشون فیلم و سینما بیاره سینما مال بخش خصوصیه ربطی به نماینده نداره به ما مردم نشون بده کدام قانون برای حفظ و رشد مملکت تصویب شده نه اینکه عکس بگیری و بذاری تو شبکه های اجتماعی زحمات شما دیده میشه مردم نمک نشناس نیستند بسیا رفهمیده اند و بالنده پس لطفا به وظیفتون که امانت الهی و مردمی هست عمل کنید خسته نباشید نماینده ما مردم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1