تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۲۳۹۹۵۶

توقع مردم از فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات چیست؟

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛منوچهر هرمزپور
مردم از فرمانداران برای صیانت از آرای انتخابات شوارها و ریاست‌جمهوری توقع دارند که باید به آن احترام گذاشته شود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ همان طوری که در جریان هستیم بحث انتخابات است البته اگر انتخابات با حضور پور شور مردمی و همچنین با سلامت و صلابت برگزار شود به نتیجه دلخواه رسیده‌ایم فارغ از این که چه کسی پیروز و چه کسی شکست خورده آن باشد.
نمی‌دانیم چرا بعضی مسؤولان خودشان را به کوچه علی چپ  می‌زنند، چرا برخی از آن‌‌ها حضور مردم را وظیفه می‌دانند، باید به آن‌ها گفت که این مردم حرمت و کرامت دارند این مردم را با فضاهای پوچ سیاسی چپ و راست که همیشه یک بازی است بازی ندهید.
مسؤولان بدانند این مردم بودند که پا به پای امام راحل و رهبری معظم انقلاب در تمام صحنه‌ها در مقابل غرب ایستادند و شهید دادند تا امروز شما در آسایش کامل باشید.
امروز به عنوان یک شهروند ایرانی و مسلمان از تمام فرمانداران کشور جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم به سه اصل در نامه امام علی علیه‌الاسلام خطاب به یکی از فرمانداران خود توجه داشته باشند که اولا این فرمانداری برای تو وسیله آب و نان نیست بلکه امانتی است و بدان تو از سوی مافوق خود تحت مراقبت هستی
دوم این که هرگز حق نداری درباره رعیت استبداد به خرج دهی و حق نداری در کارهای مهم و خطیر بدون اطمینان وارد شوی و سوم این که در دست تو بخشی از اموال خداوند عز و جل است و تو یکی از خرانه‌داران او هستی.
با توجه به نصایح امیرمؤمنان به مسؤولان و به خصوص فرمانداران باید از فرمانداران نظام جمهوری اسلامی توقع داشت که به عنوان امین مردم امانت‌دار بیت‌المال و همچنین امین آن‌ها در حفظ و صیانت از رأیشان در انتخابات‌های مختلف باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خدادادي
Iran, Islamic Republic of
باسلام ودرود وتبر یک سال نوبه شما جناب اقای هر مز پور مطالب خوبی نوشتی که تو استان از ش عمل کنه نمونش داخل انتخابات مجاس دیدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خوب نوشتی دستمریزاد
خان
Iran, Islamic Republic of
اقای هرمز پور ما همه لر هستیم و قومی قبیلیه فکر میکنیم درست ولی...
بازماندگان جنگ
Iran, Islamic Republic of
درود برتو جناب دکتر هرمزپورعزیز واقعا درست وخوب نوشتی درود برقلم تو که با هیچ کسی تعارف ندار فرماندارن مردم را مسخره کردن وهرکاری که بخواد میکنن وهرکسی که بحوان قبولش میکنن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1