تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۳۹۴۳۷

دستور ویژه استاندار بر نظارت بازار کهگیلویه و بویراحمد / اقامت ۳۰۷ هزار نفر در استان

۱
۰
کبنا ؛ 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه ایام نوروز و افزایش مصرف برخی کالاها و اقلام اساسی، نظارت و بازرسی بر بازارهای استان تشدید می‌شود.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج،سید موسی خادمی صبح امروز در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با حضور تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت سه اکیپ بازرسی، نظارت و کنترل دقیق بازار با همکاری پلیس تشکیل شود.
وی خواستار نظارت تشدید نظارت بر قیمت و کیفیت سه اقلام اساسی شامل میوه، مرغ و گوشت قرمز شد و افزود: نتیجه بازرسی، نظارت و کنترل بازار استان توسط دستگاه‌های متولی به صورت مستمر گزارش‌دهی شود.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تناقض بین قیمت گوشت قرمز، مرغ و میوه در بازار این استان قابل قبول نیست و باید در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.
 
خادمی افزود: مسافران نوروزی باید بیشتر جغزافیای استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسند زیرا این استان کوهستانی و جاده‌های آن استانداردهای لازم را ندارند و به همین دلیل باید در رانندگی مراقبت لازم را داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: باید تلاش شود روند وقوع تصادفات در استان در روزهای باقی مانده تعطیلات نوروز کاهش یابد زیرا آمارکنونی رضایت بخش نیست.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اداره‌کل راهداری و مل و نقل جاده‌ای و همچنین پلیس تلاش بیشتری برای کاهش تصادفات داشته باشند.
معاون گردشگری ،اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت :
 
از ابتدای طرح نوروزی امسال تا امروز ۳۰۷ هزار و ۱۳۲ نفر در این استان اقامت داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.
قبادی ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۲۵ نفر در هتل، ۵۶۶ نفر در مهمانپذیرها، ۴۷۷ نفر در هتل آپارتمان ها، ۲ هزار و ۵۰ نفر در خانه‌های مسافر و ۲۸ هزار و ۸۱۱ نفر در مدارس اسکان یافتند.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی در ورودی شهرهای استان بین گردشگران تا ۱۳ فروردین توزیع می‌شود.
 
قبادی از برگزاری جشن‌های نوروزی در مراکز شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این جشن‌ها از فردا آغاز و تا پایان نوروز ادامه دارد.
 

 
گزارش:پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

کاظم کا شرگالا
Iran, Islamic Republic of
دولت ///تو آمار مسافران هم اینقدر //؟؟؟؟؟؟؟قسم میخورم تو یاسوج ۳۰۰ نفر هم نیومده و.........
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1