تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۲۳۸۰۳۰

عدم استفاده از امکانات دولتی برای اشخاص در انتخابات / بال پرواز خودم را شکستم / برکناری مدیران کم‌کار و ناتوان در سال جدید/ از نقد اصحاب رسانه هیچ هراسی ندارم

۳
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده در دیدار با اصحاب رسانه گفت: شفافیت، سلامت، دقت در اجرای صحیح انتخابات یک وظیفه است و مدیران و هیچ کس دیگر حق ندارد از امکانات دولتی برای هیچ شخصی در انتخابات هزینه کنند.

به گزارش کبنا نیوز لنده، دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در دیدار با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از تلاش های یک ساله مدیران و اصحاب رسانه اظهارکرد: جامعه نیازمند اهل قلم و اصحاب رسانه است جرا که نقش سازنده اصحاب رسانه در سوق دادن جامعه به سمت توسعه یک امر لازم و ضروری است.
 
وی افزود: مدیران نیازمند رسانه هستند، چرا که رسانه به عنوان رکن اساسی توسعه جامعه می تواند در جهت بیان عملکردها و شناسائی مشکلات به مدیران کمک کند.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: رسانه های نقشی دوسویه دارند چرا مسئولیت خدمت به هم نوعان یک مسئولیت خطیر است.
وی تاکیدکرد: امنیت روحی و روانی و مادی اصحاب رسانه باعث پویایی و شفافیت در اطلاع رسانی خواهدشد چرا که خاطر آسوده باعث بیان صحیح مطالب خواهدشد.
 
کریمی نژاد اظهارکرد: نقد برنامه ها و عملکرد دستگاه ها به طور منصفانه به دور از تخریب یک اقدام پسندیده است.
وی گفت: شهرستان لنده، شهرستانی محروم است ولی همه باید برای توسعه پایدار آن با همدلی و همزبانی برای آبادانی بیشتر آن قدم برداریم.
 
رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: تعامل با گروه های مختلف سیاسی در این شهرستان باعث ایجاد آرامش و آسایش روحی و روانی برفضای شهرستان و حرکت به سوی پیشرفت و توسعه فراگیر شهرستان شده است.
وی اظهارکرد: تلاش های خوبی علی رغم همه محدودیت ها و محرومیت ها از سوی دولت در این شهرستان برداشته شده است که آثار آن در حوزه بهداشت و درمان، آب ، برق و گازرسانی به روستاها و حمایت بیشتر نهادهای حمایت به خوبی قابل مشاهده است.
کریمی نژاد اظهارکرد: اصحاب رسانه باید منادی حضور باشکوه مردم در انتخابات باشند، چرا که نقش مهم اصحاب رسانه در فراهم کردن زمینه حضور نقشی پررنگ است.
وی اظهارکرد: امروز هر کدام از مردم یک رسانه است چرا که گسترش شبکه های اجتماعی باعث توزیع سریع اطلاعات شده است.
فرماندار شهرستان لنده گفت: اعتماد سازی، امید به مردم و دعوت ازمردم برای حضور در پای صندوق های رای یک اقدام مهم و اساسی است.
وی تاکیدکرد: شفافیت، سلامت، دقت در اجرای صحیح انتخابات یک وظیفه است و مدیران و هیچ کس دیگر حق ندارد از امکانات دولتی برای هیچ شخصی در انتخابات هزینه کنند.
کریمی نژاد گفت: مردم حق انتخاب دارند و بهترین انتخاب را خود مردم خواهند کرد و وظیفه برگزاری یک انتخابات پر شور و بدور از حواشی است.
فرماندار شهرستان لنده در ادامه گفت: از نقد اصحاب رسانه هیچ هراسی ندارم. چرا که نقد منصفانه آنان برای رفع مشکلات راهگشا است.
 
وی تاکیدکرد: خودم را همکار اصحاب رسانه می دانم و به کار رسانه همیشه علاقه مندم و اعتقاددارم رسانه همانند چوب بوم نقاشی است چرا که اثرات آن باعث اعتبار به جامعه می شود.
 
کریمی نژاد در ادامه حرکت به سمت توسعه در سال ۹۶ را یکی از اهداف مهم مسئولان ای شهرستان بیان کرد وگفت: مهمترین اقدام ما در سال ۹۶ بحث حرکت شتابان به سمت توسعه در حوزه گردشگری، منابع طبیعی، گیاهان داروئی، کشاورزی، راه و راهسازی، فرهنگ و پیگیری فرهنگ سرا، تکمیل مصلی نماز جمعه و پیگیری بحث بیمارستان لنده است.
فرماندار شهرستان لنده گفت: در سال ۹۶ اقدامات خوبی در حوزه برق و پایدار نمودن آن صورت خواهد گرفت که در کنار آن نیز درستگاه های خدمات رسان نیز در حال انجام وظایف هستند.
وی تاکیدکرد: شهرستان لنده ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری دارد که امیدواریم سال جدید بتوانیم با تخصیص اعتبارات قابل توجه وضعیت گردشگری این شهرستان را ساماندهی کنیم.
 
کریمی نژاد اظهارکرد: راه از مهمترین و زیربنایی ترین اهداف در سال جدید است که بحث پروژه روکش آسفالت لنده به سوق در سال جدید با اعتباری بالغ بر ده میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال بعد از تعطیلات نوروزی اجرایی خواهدشد.
این مقام مسئول خطاب به مدیران تاکید کرد: تلاش و پیگیری های خبرنگاران باعث تولید اخباری خوب و باکیفیت برای شهرستان خواهد شد و مدیران نیز باید از این پروژه ها سهمی برای خبرنگارانی که در این حوزه نقش داشته اند در نظر بگیرند.
وی گفت: مهمترین ارزیابی ما برای سال ۹۶ بحث ارزیابی و تقویت حوزه روابط عمومی های ادارات است و مدیران نیز باید از ظرفیت خبرنگاران جهت بیان عملکرد خود استفاده کنند.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: توسعه راه های شهرستان با جذب اعتبارات ملی می تواند بخش زیادی از مشکلات شهرستان لنده را در این حوزه رفع نماید.
 
وی تاکیدکرد: در سال جدید عملکرد کلیه مدیران و مسئولان ارزیابی و مدیران ضعیف و ناتوان برکنار خواهندشد و مدیران توانمند نیز تقویت خواهند شد چرا که مردم بهترین ارزیابان برای مدیران کم کار هستند و برای برخورد با مدیرام کم کار با هیچ کسی تعارف نداریم.
 
کریمی نژاد اظهارکرد: در تودیع و معارفه ام برای فرمانداری وعده دادم که بال پرواز خودم را می شکنم و امروز نیز از با استقرارکامل خود بال پروازم را شکستم و امیدواریم سایر مدیران نسبت به حضور در شهرستان و عدم استفاده از خودروی دولتی همت خود را به کار گیرند.
کریمی‌نژاد گفت: تشویق مردم برای حضور در انتخابات و تلاش در جهت شور و نشاط سیاسی وظیفه‌ای همگانی بوده که نیاز است بیش از پیش در کشور و جامعه ما نهادینه شود.
وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به حقوق شهروندی افزود: هر اقدامی که باعث سلب حقوق شهروندی شود باید از سوی متولیان امر با برخورد جدی رو به رو شود.
رئیس شورای اداری شهرستان لنده در ادامه به نصب بنرها‌ی تسلیت در ورودی و میدان شهر لنده اشاره و گفت: نصب بنرهای تسلیت در سطح شهر باعث تألم خاطر شهروندان می‌شود و همین امر خود سلب حقوق شهروندی را به همراه دارد که نیاز است مصوبه‌ای در جهت ممانعت از نصب بنر در میادین و خیابان‌های شهر از سوی شورای اسلامی و شهرداری به تصویب برسد.
کریمی‌نژاد در ادامه با اشاره به مشکلات اعتباری شهرداری لنده افزود: وضعیت ظاهری شهر لنده خسته‌کننده و نیاز به تغییر و تحول اساسی داشته که در این خصوص باید از ظرفیت‌های شهرستان و همچنین مشارکت‌های مردمی نهایت استفاده را ببریم.
وی در خصوص وضعیت المان شهری لنده گفت: علی رغم تلاش های بی وقفه شهردار و اعضای شورای شهر، از وضعیت المان حوزه شهری لنده ناراضی هستم.
کریمی نژاد گفت: تلاش، تخصص و تعهد شهردار در جهت عمران و آبادانی شهر خوب بود ولی وضعیت بودجه ای اجازه فعالیت بیش از این را نمی داد، که امیدواریم در سال ۹۶ با تخصیص اعتبارات بیشتر وحضور اعضای شورای جدید بتوانیم وضعیت شهر را ساماندهی کنیم.
وی در پایان شادابی و سلامتی مقام معظم رهبری را که مایه نشاط و امید ملت ایران است را از خداوند خواستارشد و سالی توام با موفقیت و شادابی را برای مردم به خصوص اصحاب رسانه نیز آرزو کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرماندار عنایت کنید نگذارید عد ه ای از کادر ستادی فرمانداری در انتخابات خدای ناکرده تقلب کنند و از طایفه ای خاص حمایت کنند چون مردم همه چیز را میفهمند و درک خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
جان خودت بگیر بشین
گپ ول
رهبان
Iran, Islamic Republic of
درود بر کریم نزاد عزیز که به درستی فهمید برای حفظ خود و صندلی باید اصلاح طلب بودن را کنار گذاشت همانگونه که حاج عدل و حاج آقا موحد همه جا از او تعریف میکنند
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1