تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۲۳۷۶۰۷

مولفه‌های ارزیابی مدیران کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز

۰
کبنا ؛سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، با بیان اینکه سال ۱۳۹۶ استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد مسافران و گردشگران بسیار زیادی خواهد بود، گفت: تمامی مدیران بخش های مختلف استانی و شهرستانی آمادگی لازم و کافی برای استقبال، هدایت و راهنمایی مسافران و گردشگران را داشته باشند.
وی با اشاره تمایز خاص سال جدید در قیاس با سال‌های گذشته، گفت: بهار امسال با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی همراه شده که لازم است همه مدیران با برنامه ریزی جدی این تقارن مبارک را به خوبی مدیریت کنند.
رئیس کمیته ارزیابی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی؛ با تبیین ضرورت اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی در جای جای استان، تصریح کرد: اغلب گردشگران تمایل جدی دارند در فضای باز و روی زمین با نهایت آرامش تفریح و گردش خود را سپری کنند.
محمود مومن نسب، در ادامه، با تاکید بر ایجاد بسترهای امنیتی و انتظامی لازم در اماکن اسکان و اقامت گردشکران به عنوان یک الزام اساسی، افزود: بیشتر مسافران و گردشگران امنیت را بسیار مهمتر از هتل پنج ستاره مجانی می دانند.
مومن نسب، گفت: پیش بینی مولفه های امنیت، نوع رفتار با میهمان نوروزی، ایجاد رفاه، تردد راحت، ترافیک، اسکان، استراحت، بازدید، پذیرایی، بهداشت و سایر مسایل مرتبط با موضوع سفرهای نوروزی از اهمیت بالایی در کمیته ارزیابی عملکرد مدیران برخوردار است.
این مسئول استانی، بیان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کریدور شمال جنوب و راههای اصلی مواصلاتی کشور است و این فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم در بخش های مختلف از وجود گردشگران و مسافرین نوروزی به نحوه احسن پذیرایی و استفاده لازم را ببریم.
سرپرست حوزه بازرسی و امور حقوقی استانداری: با اشاره به آمادگی مسئولین استان، فرمانداران و شهرداران در برگزاری مطلوب تعطیلات نوروزی، گفت: امیدواریم به فضل خدای متعال، زائران، مسافران، گردشگران نوروز ۹۶ در استان کهگیلویه و بویراحمد را با منظر متفاوت و خاطره خوش از سیمای استان تجربه کنند.
وی در ادامه بیان کرد: ستاد استقبال از مهمانان و مسافران نوروز ۹۶ تحت مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری عملاً کار خود را در سطح استان شروع و با برنامه ریزی های متعدد، تلاش شده استقبال و پذیرایی مناسب و شایسته از مهمانان نوروزی به عمل آید.
مومن نسب، گفت: جناب آقای مهندس نیک اقبال جانشین استاندار در ستاد تسهیلات نوروزی استان، در آخرین نشست ستاد در جمع اعضای ستاد، بر لزوم برنامه ریزی مناسب و قابل قبول و رضایتبخش برای راهنمایی مطلوب مسافران و گردشگران و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های دیدنی، زیارتی و طبیعی تاکید ویژه داشتند.
این مسئول استانی از تمام مدیران و مسئولان استان در خصوص بازبینی مجدد محل های اقامت و بازدید مسافران، بررسی وضعیت عمومی و نحو ارائه خدمات در هتل ها، مسافرخانه ها، مهمانپذیرها، پلاژها، خانه های استیجاری، خانه های معلم، مدارس شبانه روزی، رستوران ها، مراکز تعمیر و خدمات عمومی خودرویی و برنامه کاری نمایندگی های خودرو و نیز خدمات ایمنی، جاده ای، مخابراتی، موادغذایی، نصب تابلوهای راهنما، بنرهای معرفی صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری قبل از شروع مسافرت ها تاکید نمودند.
وی در ادامه: لکه گیری معابر و خیابان ها، زیباسازی شهرها و روستاهای گردشگر پذیر، تعمیر سرعت گیرهای سطح شهرها، تعیین محل های اقامه نماز،  رفع موانع در مسیرهای مواصلاتی استان، توجه به مراکز درمانی و امدادی از دیگر موضوعات مورد توجه و اهتمام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برشمرد.
مومن نسب برپایی ایستگاههای اطلاع رسانی پاسخگو، آماده سازی کمپ های اسکان مسافر در ورودی های شهرها و در سطح شهرها تامین روشنایی پارک ها و آماده سازی سرویس های بهداشتی در سطح شهرها را ضروری و حایز اهمیت دانست.
وی با تاکید مجدد به مدیران ستادهای استانی و شهرستانی بویژه فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دهیاران جهت مهیا ساختن فضای پرتحرک و شاد برای مسافران بیان کرد: سطح اطلاع رسانی مستمر باید بگونه ای باشد که مسافران نوروزی به هیچ وجه احساس سرگردانی نکنند.
رئیس کمیته ارزیابی ستاد تسهیلات نوروزی کهگیلویه و بویراحمد؛ خطاب به فرمانداران، بخشداران و حوزه صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی در نظارت هرچه بیشتر بر قیمت خدمات تأکید کرد و گفت: باید با تدبیر، اتخاذ تمهیدات لازم و برنامه‌ ریزی های ویژه، از هرگونه سوءاستفاده و افزایش غیر قانونی قیمت ها و خدمات جلوگیری شود.
مومن نسب، اظهار داشت: گردشگران و مسافران کاستی، نارسایی و دیدگاههای خود را تا ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ با شماره تلفن ۰۷۴۳۲۲۲۱۱۴ و یا به شماره های همراه ۰۹۱۷۲۹۷۵۴۹۹ یا ۰۹۱۷۱۴۸۱۴۰۸ یا ۰۹۱۷۰۹۸۷۸۶۳پیامک و یا با سامانه ۱۱۱ عنوان کنند.
سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و در قالب اقدام مشترک و فعال همه مدیران و کارشناسان محترم، ایام خوب و شادی برای مسافران و گردشگران نوروزی، در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد فراهم گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1