تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۲۳۷۶۰۵

نامه‌ای به اعضای جبهه مردمی انقلاب گچساران؛ حرمت امامزاده با متولی آن است

۱۴
۰
کبنا ؛ 
آنچه در ادامه می‌آید نامه یکی از مخاطبان کبنا نیوز خطاب به اعضای محترم جبهه مردمی انقلاب شهرستان گچساران است.

یا ایها الذین آمنو اجتنبوا کثیراً مِن الظّن انّ بَعْضَ الظّنِ اثمٌ
«ای کسانی که ایمان آوردید ازبسیاری از گمانها بپرهیزید، چرا که بعضی گمانها، گناه است».
اعضای محترم جبهه مردمی انقلاب شهرستان گچساران
آقایان؛ حاج یدالله مرادی، حاج محمدرمضانی و مهندس رمضان عباسی
سلام علیکم
ضمن تبریک پیشاپیش نوروز باستانی و آرزوی موفقیت برای تشکل مذکور ،احتراما در حالی که قانون مداری و قانون گرایی باید اصلی ترین ویژگی تشکلی باشد که خود را مدافع اصلی و شاید تنها مدافع انقلاب اسلامی می داند. اما متاسفانه دیروز بیانیه ای به نام «جبهه مردمی انقلاب اسلامی گچساران» در رسانه ها منتشر شد که نه تنها در دفاع از انقلاب نبود، بلکه قدم برداشتن بر علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با ترویج قانون گریزی بود.
در بیانیه مذکور سه شبهه اساسی طرح شده است؛
انتخاب اعضای هییت های نظارت و اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی از یک جریان سیاسی تقلب و مهندسی انتخابات گذشته شوراهای شهر و روستا دعوت مردم به عدم شرکت در انتخابات
برادران محترم؛
طبق ماده ۳۲ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب۱ /۳ /۱۳۷۵؛ انتخاب هییت اجرایی انتخابات بر عهده فرماندار محترم است و هیچ جای قانون مذکور، اشاره نکرده که معتمدین مورد نظر اصلاح طلب باشند یا اصولگرا، ترک باشند یا لر و... ( البته انتقاد به منتخبین وارد است. کما اینکه حقیر و دوستان اصلاح طلب هم منتقد منتخبین فعلی هستیم)
همچنین طبق قانون، نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا بر عهده مجلس و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی است و طبق همین قانون نماینده گان محترم برای هر شهرستان حوزه خود، پنج نفر مورد اعتماد را برای نظارت بر انتخابات، انتخاب و معرفی می کند.
برادران دینی عزیز؛
از قدیم گفته اند و شنیده ایم که : حرمت امامزاده با متولی آن است. بنابراین شماها که مدعی نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی هستید و منتقدین خود که چه عرض کنم بعضا دوستان دیروز خود را ضد انقلاب خطاب می کنید، باید بدانید که یکی از بارزترین ویژگی های یک تشکل سیاسی که خود را مدافع انقلاب اسلامی می داند، قانون مداری است، و احترام و شان قانون و عمل به آن باید در صدر اعمال شما ها قرار بگیرد. طبیعتا وقتی شماها به قانون مداری جناب فرماندار معترض هستید و خواهان تفسیر سلیقه ای از قانون هستید، نباید از دیگران  توقع داشته باشید که برای قانون قداستی قائل باشند.
ضمنا بهتر است نگاهی هم به گذشته و انتخابات های مختلف و انتخاب هییت های اجرایی و نظارت توسط شما و دوستانتان هم بیندازید و بعد قضاوت کنید.
دومین شبهه طرح شده، بحث مهندسی کردن انتخابات شورای شهر گذشته است!!
تقریبا هشت سال از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ می گذرد و همچنان خیل عظیمی از نیروهای فکری جریان اصلاحات را فتنه گر می نامید و با این ترفند خیلی از نیروهای فکری اصلاحات را تلاش کرده اید که حذف کنید!
حال، برادران محترم انقلابی! دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس را؟
قبلا بحث تقلب در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را مردود که چه عرض کنم، خنده دار می دانستید، اما امروز با چماق تقلب در انتخابات به جان رقیب دیرینه خود افتاده اید! کدام یک را باور کنیم؟ تکلیف ما را روشن کنید.
.
سومین شبهه طرح شده، دعوت به عدم شرکت در انتخابات !!!
در پاسخ به این شبهه، بهترین پاسخ سکوت است...!
سه شبهه مذکور یادآور این داستان کوتاه است؛ نقل است که یکی از مبلغین دینی در یکی از نطق های تبلیغی، تاکید داشته است که چنانچه نوزادی بر فرش منزل ادرار کند، قسمتی از فرش که خیس شده است نجس است.
اما چند روز  بعد از نطق مورد نظر، با مراجعت به منزل متوجه می شود که قسمتی از فرش منزلش قیچی و دور انداخته شده است.
از همسرش سوال می کند و پیگیر علت برش فرش می شود؟ همسر مبلغ پاسخ می دهد؛ مگر حضرتعالی نبودی که چند روز پیش نطق کردی که چنانچه فرش با ادرار نوزاد خیس شود، نجس است؟ این فرش را هم صبح نوزاد خیس کرد و مجبور شدم قسمت نجس فرش را برش داده و دور بیندازم!
مبلغ پاسخ داد؛ همسر گرامی نطق حقیر برای دیگران بود نه برای خودم!!
به راستی شماها که به وقت شعار موعظه می کنید که قانون سرلوحه کار بگیرد و همه باید پایبند به قانون اساسی باشند، چطور حالا که در عمل به قانون به گمان شما،  همفکران شما متضرر شده اند، چطور شعارهای دیروز خود را فراموش کرده اید!؟
حال برادران انقلابی!
علارغم این که مطلع هستیم که در صورت پیگیری مسیولین مربوطه، طبق بند ۳،۴ و ۵ قسمت "ج" و همینطور بند ۲ و ۳ قسمت " د" و بندهای ۱،۲،۳،۴،۹،۱۰،۱۱،۱۲ و۱۳ قسمت " ح"  قانون مصادیق محتوای مجرمانه موضوع ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه ای و همینطور ماده ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی(قانون جرایم رایانه ای) و ماده های دیگر قانون، اعضای محترم تشکل مذکور دست کم، افزون بر اعاده حیثیت (در صورت امکان)، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (۵٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا چهل میلیون (۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهند شد،  ضمن دعوت همه دوستان به تبعیت از قانون، از مسیولان محترم، مخصوصا نماینده محترم مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم گچساران، به عنوان یک همفکر خواهشمندیم چنانچه امکان دارد  شعار زنده باد مخالف من را در عمل به اثبات برسانند و بیانیه دوستان عزیز را از سر دلسوزی و دلواپسی نسبت به انقلاب اسلامی بدانند که همراه با عصبانیت نگاشته شده است.
البته بیانیه مذکور نکته مثبتی هم داشت و آن دفاع از نادیده گرفتن جوانان و بانوان در ترکیب هییت های مذکور بود، که ضمن تشکر و قدردانی بابت دفاع از بانوان که بیش از پنجاه درصد جمعیت شهرستان گچساران را در می گیرند و همین طور جوانان، باید اعتراف کنم که متاسفانه هر دو جریان فکری کشور «اصلاح طلبان و اصولگرایان» صرفا در مواقع انتخابات به یاد این دو قشر مظلوم جامعه می افتند، چون به رای بالای آنها نیاز دارند وگرنه در عمل هیچگونه توجهی به دو قشر مذکور نداشته و ندارند.
و العاقبه للمتقین
ایمان محمدپورفتح
۲۶ اسفند هزار و سیصد نود و پنج
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
اگرسردمدارجبهه نامردمی یدالله مرادی ومحمدرمضانیه تکلیف مشخصه
منتقد بیانات آقای پور فتح
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که از انتخابات ۸۸ سخن میگی و مثال دم خروس را میزنی
به همان نامی که از آن سخن گفتی کمی در وجدان خویش تامل کن و انقدربا سخنانتان باعث رنجش این پیر فرزانه، رهبر مسلمین جهان نشوید. چرا که فتنه ۸۸ برای همگان اثبات شد و دگر اجازه آن را نخواهیم داد.
حتی اجازه حمایت کسی هم نمیدهیم، پس مراقب گفتارتان باشید که روزی به روزگار فتنه گران گرفتار نشوید وگرنه همه ما چهره های انقلابیونی چون آقای مرادی و عباسی و... را که سربازان رهبر کبیر انقلاب و وفادار به ملت خود بوده را میشناسیم، شما فکر حال دوستان خود باشید.

با صلوات بر محمد ص و آل معصوم و دعای سلامتی مقام معظم رهبری
موسوی
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به آقای محمدپور.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
میگن انتخاب این افراد با فرماندار
یکی ندونه میگه فرماندار با کیه
حداقل به دفاعیه مسخره خود یه نگاه بندازی بد نیست اقایی که شدی منتقد اساتید انقلابی ما
محمدپور
Iran, Islamic Republic of
تو نامه ای هم که جبهه مردمی انقلاب اسلامی نوشته بود هم که به همین موارد اشاره شده
اون ها هم گفتن چرا تمامی منتخبین از یک جناح و تفکر انتخاب شدن
و اشاره به دخالت نماینده کردن
حالا شما میگین نماینده نه و فرماندار انتخاب میکنه
خو عزیز من همه میدونن که فرماندار هم مجری نماینده ما شده پس لزومی به ریز ریز کردن جزئیات نداره
شاید شما کج فهم باشید که متوجه نشدید

در کل همه میدونیم منتخبین همه مورد تایید جناحی نماینده و فرماندار هستند
Iran, Islamic Republic of
همیشه شنیدن حرف حق تلخ است
صادقی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف اینان محمد پور عزیز با سواد و با غیرت
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیز وابستگان به فتنه ۸۸شخصیت حقیقی وحقوقی انها ثابت است ونیازی به ارایه مستندات ندارد وشعار زنده باد مخالف راازهمین معرفی هیات نظارت واجرایی وبازرسی می توان درک کرد ومردم دیگر کول این شعارها ی توخالی رانخواهند خورد ودرفکران باش که ازنعمت وخان بازشده چندصباحی نوش جان نمایی
نه چپی ونه راستی
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید این بساط اصولگرایی و اصلاح طلبی رو همتون سروته یه‌کرباسین فقط مردم‌ رو بازی گرفتین پشت پرده هم‌ به مردم‌میخندین
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدپور پس شما که اطلاع و اعتقاد به قانون دارید که طرح یک حقیقت روشن چنین مجازاتی بدنبال دارد به نظر شما سران فتنه که نظام را پرتگاه بردند و با حیثیت آن بازی کردند مجازاتشون چیه ؟؟؟؟؟ یا اعتقاد دارید که طرح این موضوعات فقط باید از طرف جریان برانداز شما باشد
Iran, Islamic Republic of
فتبارک الله دوست عزیز. ولی باید با اقایون طبق قانون برخورد بشه البته اگه چیزی از سیستم قضایی هنوز زنده هست و عدالت داره
شهروند
Iran, Islamic Republic of
برادر محمدپور،این برادران حرفی در اجرایی کردن نص صحیح قانون اساسی ندارند!بلکه مساله ای را عنوان میکنند که بدون شک توطئه ای در کار است و این از قبل برای ملت ثابت شده.
چرا اقایون ترس دارند که نظارت و اجرا با حضور همه طیفهای سیاسی باشد تا شبهات برطرف گردد؟!!
در مقام ضرب المثل هم عرض کنم،این چاه (جانبداری)اگر برای ملت آب نداشته باشد برای چاه کن(....) نان دارد!!
Iran, Islamic Republic of
برو تو هم دلت خوشه
اصلاطلب دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای محمد پور اول این متن کار شما نیست چون این کار بخشدار و یک نفر دیگر است به اسم شما زدید در سایت خودت خراب نکن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1