تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۲۳۷۱۴۲

شرکت گاز یک ریال در انتخابات ریاست جمهوری خرج نمی‌کند / خادم: به هیچ کس وابسته نیستم / در انتصاب نیروها وابستگی‌ها را دخالت نمی‌دهم

۴
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت گاز یک ریال برای استقبال از شخصیت‌ها و انتخابات خرج نخواهد کرد و در واقع یک ریال بدون هیچ تعریف خاص نمی‌تواند، هزینه کند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رحمان خادم عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت گاز و نفت توانایی خاص خودش را در حوزه مالی دارند، اما این شرکت یک ریال بدون هیچ تعریف خاص نمی‌تواند هزینه کند و به طور مثال استقبال از رئیس جمهور که وظیفه همه است، یک ریال شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانست هزینه کند.
خادم تاکید کرد: برای نصب بنرهای تشریف‌فرمایی هیچ گونه هزینه‌ای نداریم در انتخابات‌ها و مراسم‌های استقبال پول هزینه نشده و قرار نیست هم هزینه شود.
وی در ادامه با اشاره به چینش مدیران در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: به هیج کس وابسته نیستم و ذره‌ای وابستگی‌ها را در انتصابات دخالت نمی‌دهم.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین معیار برای چینش نیروها شایستگی و صلاحیت و توانمندی افراد است و حتی اگر فردی با من زاویه داشته باشد و اما در او توانمندی‌ باشد، بدون شک از او استفاده خواهم کرد، به طور مثال یکی از نمایندگان فردی را برای مسئولیتی معرفی کرد، اما به دلیل اینکه با او با صداقت صحبت کردم و گفتم که این فرد مورد نظر به این علت و آن علت نمی‌تواند در این مسئولیت باشد، قبول کرد.
خادم گفت: در انتخابات نیروها ابتدا بررسی‌های لازم را انجام می‌دهم.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص استخدام‌های فله‌ای در دوره گذشته، اظهار کرد: من از آقای صیدالی تشکر می‌کنم او از مدیران خوب شرکت گاز بودند، نیروها در زمان و موقعیت خاصی برای انجام پروژه‌ها توسط شرکت‌ها بکار گرفته شدهند و البته بنده هم معتقدم باید کارشناسی شده انجام می‌گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
نیروها در زمان صیدالی وشابون صادقی بدون رضای خدا بکار گرفته شدند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بنده تا الان خیلی اقای خادم را دوست داشتم ولی بعد از این تقدیر و تشکر...
گاز بیچاره
Iran, Islamic Republic of
اقای خادم خودت میدونی اقایان چکار کردن خدا را خوش نمیاد این حرفو بزنی
محمد لنده
Iran, Islamic Republic of
در اداره گاز شهرستان کهگیلویه بزرگ /همی بستگان خود را بدون هیچ استخدامی استخدام کرد مثلا یکی را به عنوانرییس اداره گاز چاروسا چهار سال پیش استخدام کرد نیرهای لنده همه از آشنایان ایشان هستن و مدرک هم ندارن تو خود لنده جوانانی هستن که فوق لیسانس دارن و بیکارن لطفا شما جلوی این استخدامیهای فامیلی را بگریدنه اینکه همه فامیل و آشنایان خود را به عنواننیروهای چاروسا استخدام کنید و جوانان چاروسا خود از ان محروم باشن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1