تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۲۳۶۵۴۰

انتقاد تند چند باره کاظمی از شهردار یاسوج/ گزارش مدیران مدینه فاضله ای است که اصلاً واقعیت ندارد / واقعیت شهر یاسوج اندوه‌ بار است

۱۱
۰
کبنا ؛حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ششمین نشست پیشگیری از وقوع جرم در سالن دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: گزارشی که مدیران در این نشست ارائه دادن مدینه فاضله ای است که اصلاً واقعیت ندارد، واقعیت شهر یاسوج اندوه‌بار است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسین کاظمی با اشاره به اینکه شهر یاسوج دارای ترافیک بسیار بالا و بدون پارکینگ است، اظهار داشت: مدیران می‌گویند وضعیت شهر خوب است، ولی وضعیت از آغاز خوب نیست.
وی با اشاره به اینکه عدم پارکینگ‌ شهرداری موضوع اصلی و آسیب زا در شهر یاسوج است، بیان داشت: در شهرهای دیگر جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ در یک حساب جدایی وازیر و و هزینه ساخت و احداث پارکینگ می شود، آما شهرداری یاسوج پارکینگ را می‌فروشد.
وی تاکید کرد: کارت پارک خلاف قانون است، و هیچ‌گونه پروانه‌ای از شورای ترافیک ندارند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهر یاسوج تنها مرکز استان در کشور بدون دوربین نظارتی است، بیان داشت: امسال مبلغ بیش از یک میلیارد تومان از محل جرایم راهنمایی و رانندگی برای نصب دوربین های نظارتی به شهرداری یاسوج اختصاص داده شد. اگرچه مبلغی هم تخصیص داده نشود شهرداری موظف است دوربین‌هایش را نصب کند.
وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه برون‌شهری یاسوج وضعیت به نسبت شهر بهتر است، و شهرداری یاسوج در سال ۹۶ باید فکری برای دوربین‌های نظارتی درون‌شهری نماید.
کاظمی با اشاره به وضعیت آبشار یاسوج، گفت: متاسفانه شهرداری یاسوج با ساخت یک جدول، فضاهای پرتی که در این مکان ایجاد شده،  را به آسانی جهت ایجاد پل تحت اختیار باغداران قرار داده است.
وی  گفت: سلام مرا به شهردار یاسوج برسانید و بگویید که انجام این عمل بدون شک در راستای زمین خواری و خلاف قانون است، و در حوزه استانداری پیگیر چنین خلافی هستیم.


این مسئول اظهار داشت: جناب شهردار باید هر کاری که می خواهد در سطح شهر انجام دهد باید در شورای ترافیک آن را طرح کند و عمل سرخود خلاف قانون است، شهرداری یاسوج چشمه نباتی را به فضای سبز و پارک و به همچنین به مکان تجاری تبدیل شده که این عمل نیز خلاف قانون است، ما باید ترافیک را کاهش دهیم و شهردار پارک چشمه نباتی را به گلخانه تبدیل کرده و آن را  به یک فرد اصفهانی واگذار کرده است که باید چاره ای برای ترافیکی که در آینده کنار این گلخانه ایجاد می شود، اندیشیده شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حاشیه رود بشار تا پل مختار برخی اقدام به کاشت گندم کرده‌اند، گفت: اکنون آب این رودخانه کاهش پیدا کرده و چطور این مسئله را همه مشاهده می‌کنند ولی مسئولان امور آب هیچ توجهی به آن ندارند؟
وی با ابراز گلایه‌مندی از وضعیت جاده دشتروم گفت: این محور لکه ننگی بر پیشانی استان است چرا که با وجود دارا بودن نقص فنی این محور به بهره‌برداری رسید.

کاظمی با بیان اینکه دفن زباله یکی از مواردی که شهرداری از آغاز به آن توجهی نکرده است، افزود: در این رابطه نیز باید راهکار درستی ارائه شود.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم در سال جدید به وظیفمون عمل کنیم. تاکید کرد: «آقای مزارعی» اگر ما به وظیفمون عمل کنیم، در واقع دیگر نیازی نیست نشست پیگیری از وقوع جرم برگزار شود. ملت هم نشان دادند که هرگاه ما مدیران به وظیفمان عمل کنیم مردم هم به وظیفه شان عمل خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
بایا ول کن تو و ترافیکت سالی ی بار جلسه میکنی و خودتم نمیدونی چی میگی.تو ک دوران کارشناسی ضعیفترین جوی کلاس بودی ب پشتکانه کی مدیر شدی
محمد
Iran, Islamic Republic of
افرین سید خوب کفتی واقعن شهرداری یاسوج به جز بنرهای تبلیغاتی کاری نکرده
شهروند رستم ممسنی
Iran, Islamic Republic of
شما خودت چه عملکردی داشتی که فقط انتقاد میکنی ,بشین سر جات
حسین
Iran, Islamic Republic of
افرین برسید وظیفه شناس به حق
شهروند
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم کاظمی چرادرجلساتی که شهرداحضورندارند به ایشان می تازد اگه جراتش راداری دریه جلسه با حضور خودش این حرفها رابزن.
استان
Iran, Islamic Republic of
فقط نمیدونم چطور تو دوره احمدی نژاد پست داشتی حالا هم داری. کدوم طرفی هستی؟
پ.روشن
Iran, Islamic Republic of
فارغ از هر گونه دیدگاه سیاسی بی شک جناب اقای مهندس کاظمی با اقتدارترین و توانمندترین و همچنین پاک ترین مدیر در استان میباشد
واقعا که من در حوضه مدیریتی من شجاع تر از ایشان ندیدم و نمیشناسم
درود خداوند بر ایشان باد
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
محبوبترین مدیر استان جاوید نیک اقباله.اقای کاظمی حنات پیش استاندار و کارمندای استانداری رنگی نداره.چ مدیر فنی هستی ک ماشین تو جاده سی سخت ب ته دره میره و جرات نمیکنی حرفی بزنی
موسوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به مرد شجاع ونترس
دهقان
Netherlands
آقای کاظمی تهمت و افترا خوب نیست خجالت بکش
چیزی نمانده عمر کاری کوتاه هست کاکو
Iran, Islamic Republic of
. مگه شهردارها. چه دارند که فقط باید سید با شرافت جلوش بایستد دردو بر شرف حاج کاظمی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1