تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۲۳۵۵۶۶

بارها از روی سنگ لغزیدند و با بی‌خیالی هرگز پاهایشان نشکست /استفاده ابزاری از موقعیت شوراها

۵
۰
کبنا ؛فعال فرهنگی و رسانه‌ای گفت: عمران شهری در کهگیلویه و بویراحمد به زعم خاص و عام چنان ضعف بسیار دارد که یکی از دلایل اصلی آن استفاده ابزاری از موقعیت شوراهاست.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سجاد نوبهار عصر امروز در جمع برخی از فعالان تشکل‌های مردم‌نهاد با اشاره به اهمیت کار شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل محرومیت تاریخی که در همه بخش‌ها وجود دارد در حوزه عمران شهری این محرومیت نمود بیشتری پیدا کرده است.
وی دلیل آن را در وهله نخست نوپا بودن شهرهای استان ذکر کرد و گفت: عمر برخی از شهرها از جمله مرکز استان از نیم دهه بیشتر عبور نمی‌کند که همین یکی از دلایل محرومیت‌های مفرط کنونی است.
این فعال فرهنگی تصریح کرد: بی‌شک حل مشکلات شهرهای ۱۸‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد با پیچیدگی‌های خاص خود، نیازمند عزم و اراده‌ای جدی و همه‌گیر از تمامی بخش‌ها در عرصه‌های عمومی و خصوصی و اقشار و گروه‌هاست.
عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: شورای شهر در کنار سایر ارکان مدیریت شهری می‌تواند افزایش سطح مطالبات شهروندان را از دولت کاسته و در نهایت ارتقای جایگاه شورا و به تبع شهرداری در بهبود وضعیت زیستی شهرها را به همراه داشته باشد.
بازرس انجمن اهدا عضو کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: افراد سودجو و منفعت‌طلب از هر دری برای سودجویی و رسیدن به اهداف و مطامع خود وارد می‌شوند که شوراهای اسلامی از این امر مستثنی نیستند.
وی با بیان برخی از زد و بندها و ناکام ماندن شوراها در خدمت به مردم افزود: شهرهای کهگیلویه و بویراحمد  به افرادی نیاز دارند که به دور از تعصبات قومی و قبیله‌ای و جناحی منافع عمومی شهروندان را تأمین کنند و برای این کار از جان و دل مایه بگذارند.
نوبهار در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع فعالان تشکل‌های مردم‌نهاد تصریح کرد: نباید امانت بزرگ مدیریت شهری را به دست کسانی بدهیم که بارها از روی سنگ لغزیدند و با بی‌خیالی ما نسبت به عملکرد آن‌ها هرگز پاهایشان نشکست.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا صفری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد متعهد، با صداقت و جسور کهگیلویه و بویراحمد

در دوران دانشجویی با آقای نوبهار هم کلاس بودم ایشان را فردی متعهد و مردم دار می دانم و در ضمن ایشان برای تمام افرادی که با ایشان ارتباط دارند اعم از چپ و راست دوست داشتنی است
ساکن در جاده آبشار
Iran, Islamic Republic of
باید به کسی در شورای شهر رای دهیم که همچون آقای نوبهار تعهد داشته باشند و بر سر منافع عمومی مردم به هر قیمتی حاضر به معامله نباشد
کارمند جهاد کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
نوبهار جوانی شایسته و تودل برو است و منش پهلوانی دارد
منصف
Iran, Islamic Republic of
چیه رای میخوای نیست.....بهتره فکر کاندیدی را نکنی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام
برادر شما که هنوز فرق نیم دهه با نیم قرن رو نمیدونید لطفا سنگ بزرگ برندارید!!
استان ما تا کی قراره شاهد حرفهای گنده بدون کارشناسی باشه؟!!
شورا شده محفل بی سوادان ماجراجو!!!
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1