تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۲۳۵۵۲۴

حاشیه‌های جالب یک نشست؛ تاجگردون: ما نمایندگان با هم رفیق و همدل هستیم / مزاح «حاج عدل» با تاجگردون و زارعی

۹
۰
کبنا ؛همایش اعضای هیأت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، البته این جلسه همانند سایر جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حواشی نیز همراه بود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همایش اعضای هیأت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان با حضور عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، وحید محمدی‌تبار دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراها، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار، مهرداد کرمی دادستان مرکز استان، مدیرکل اطلاعات و جمع دیگری از مسئولان سیاسی و انتظامی استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، البته این جلسه همانند سایر جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حواشی نیز همراه بود.
به گزارش کبنا، در این همایش هنگامی که گفته شد، باید مجریان برگزاری انتخابات با قانون آشنایی کامل داشته باشند، پیشنهاد داده شد که باید از فرمانداران، بخشداران و سایر مجریان برگزار کننده انتخابات آزمون بگیرند، تاجگردون نماینده گچساران و باشت در پاسخ به این پیشنهاد، اظهار کرد: این موضوع در دست بررسی است و پیشنهاد خوبی است که از قانونی که می‌خواهیم رعایت کنیم، آزمون بگیریم.
عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در پاسخ به تاجگردون گفت: احتمالاً همه رد بشوند، می‌شود شَر و دشمن برای‌مان درست نکنی.
به گزارش کبنا، همچنین در این همایش وقتی که عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ نام «کهگیلویه بزرگ» را برد، خطاب به زارعی با لحن شوخی گفت: من نمی‌دانم چرا آقای زارعی وقتی من نام کهگیلویه بزرگ را می‌برم، تعجب می‌کنند، الان ۵۰ درصد از افرادی که در این همایش هستند از کهگیلویه بزرگ است.
در ادامه این همایش «غلام‌رضا تاجگردون» با بیان اینکه دلیل شوخی‌ و مزاحی که ما نمایندگان با هم می‌کنیم، به این جهت است که خدمت مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بگوییم که ما نمایندگان با هم رفیق و دوست هستم.
تاجگردون ادامه داد: ما از سایر استان‌ها خبر داریم و در برخی از استان‌ها از اختلاف بین نمایندگان‌شان اطلاع داریم.
وی افزود: هیچ استانی حتی استان تهران که با یک لیست در انتخابات حضور پیدا کردند و نماینده این استان شدند، مثل استان کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان‌شان با هم رفیق و دوست نیستند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: نمایندگان این استان با هم دوست و همدل هستند و دغدغه‌ای جز توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد ندارند.
تاجگردون تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که این برادری و برابری و دوستی بین ماها بماند، من قبلاً هم گفته‌ام، به همان «واو» قانع هستیم، اما با برابری و برادری. عدل هاشمی‌پور در خطاب به تاجگردون گفت: من و آقای زارعی  «واو» را قبول کردیم.
تاجگردون در ادامه صحبت‌های خود گفت: آقای هاشمی‌پور که من صندلی‌اش را آوردم پایین دیدم، صندلی‌اش کمی بالاتر از صندلی من، استاندار و بقیه است و یه مرتبه شروع کرد و گفت: ما ۵۰ درصد و ما فلان و این جور، متوجه شدم تقصیر صندلی بوده که کمی بالا است،آن را پایین آوردم. [ تشویق تاجگردون]
تاجگردون گفت: صندلی‌ها برابر باشد، هیچ ایرادی ندارد و راحتر می‌توانید حرف بزنید.
به گزارش کبنا، حاضرین همچنین نسبت به صحبت‌های هاشمی واکنش نشان دادند و او را به شکل ممتد تشویق کردند.
در ادامه تاجگردون نیز در این همایش با اشاره به جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور، اظهار کرد: سایت‌های محلی یک حرف و شوخی آقای هاشمی‌پور در جلسه را بزرگ می‌کنند و به آن می‌پردازند که خیلی دارای اهمیت و ارزش نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه وحدت داریدوباهم دوست ورفیق هستیدبهتره بجای واوبگوییدبویراحمدگرمسیری .
دکتر
Iran, Islamic Republic of
واقعا همه چی شده مسخره بازی هاشمی پور و تاجگردون...
Iran, Islamic Republic of
ها رفیق گفتی بااااور کردیم
رمضانپور
Iran, Islamic Republic of
خداوند دروغگو را نیامرزد.
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
حاجی عدل فکر میکنه داخل جلسات سنتی نشسته
همیشه فقط گلایه گلایه گلایه گلایه گلایه گلایههههه
یل
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دونفر..رفیقتن هر کاری دلت ایخو انجام میدهی اگر موحد وستار نما ینده بودند . یکه تازی کنی کارت وبیش کردی اخ سی ک وب
جوان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا وقتی نمایندگان یک استان با هم رفاقت داشته باشند علامت بسیار ناگوار و نامیمونی هست چون نشون میده که با ساخت و پاخت با هم دنبال منافع شخصی خودشون هستن و حاضر نیستن بخاطر مردم در برابر هم موضع بگیرند و جلوی زیاده خواهی کسی بایستند. رفاقتشون را بر عدالت و قانون و حق ترجیح می دهند.
بله درست گفته اند که نمایندگان تهران همواره با هم اختلافات جدی سیاسی و فکری دارند چون اونها صاحب اندیشه هستند و خیلی خیلی کمتر از نمایندگان استان ما دنبال منافع فردی هستند.
طاس احمدی
Iran, Islamic Republic of
مگه زارع هم نماینده مجلسه
ازتراب علیا
Iran, Islamic Republic of
وه همی گپل عدله گول بزن بودجه دهدشته هم ببرگچساران
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1