تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۳۴۹۲۸

توضیحات اتاق اصناف در خصوص مکان نمایشگاه گچساران

۱۱
۰
کبنا ؛ 
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران با ارسال متنی در خصوص مکان نمایشگاه بهاره گچساران توضیح داد.
 
در پی چاپ و نشر مطالبی به گزارش در یکی از سایت  های محلی مبنی بر اینکه بازهم انتقاد حق و ناحق از اتاق اصناف شهرستان گچساران در سال ۹۵ که ناچاراً باید مطالبی را جهت اطلاعات مردم و ذهن این برادر عزیز در سایت موصوف به شرح ذیل عرض نمایم
۱ – برادر منتقد اولاً باب تنقید باز است اما شما قلم به دست محترم اگر از باب اغراض نباشد و نیت خیر و هدف اصلاح امور باشد چه خوب بود که حداقل در طول عمر کاری خود یکبار هم به اتاق اصناف سری میزدید و به درد دل ما هم گوش میکردید ، چطور شما به فوریت مردم عامه را دیدید و مصاحبه کردید و همسایگان نمایشگاه را ملاحظه کردید، اما یکبار هم به ما سر نزدید تا با اطلاع کامل مطلب بنویسید .
دوست من اتاق اصناف به استناد مدارک موجود بیش از ده سال است که اینجانب مسئولیت آن را، آنهم با رأی و خواست مردم بعهده دارم در مورد جایگاه مناسب جهت برپایی نمایشگاه  که در خور شان مردم فهیم گچساران باشد این موضوع را با کلیه مسئولین شهرستانی و استانی حتی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مطرح و مکاتبه کرده ام اما تا کنون فضائی مناسب جهت برگزاری نمایشگاه که حداقل ده هزار مترمربع باشد پیدا نکرده ایم.
اگر شما در نمایشگاه بهاره امسال متوجه این موضوع شدید ما سالیان سال است که به این موضوع پی برده ایم و راه حلی پیدا نکردیم ، از شما استاد محترم تقاضا میکنیم چنانچه محلی را سراغ دارید ما را در این راستا یاری فرمائید چون سرمایه گذار آماده است و منتظر زمین و محل مناسب برای احداث و برگزاری نمایشگاه می باشد.
۲ – برگزاری نمایشگاه پائیزه و بهاره از جمله سیاست های اجرائی دولت و جزء تکالیف و وظایف بوده و متولی برگزاری آن هم اتاق اصناف میباشد و ما مجبوریم با قبول زحمت و تحمل مشقت از حداقل امکانات حداکثر بهره را ببریم، انتظار داشتن بیش از حد ناسپاسی است .
۳ – در همین جا از همه قلم به دستان تقاضا دارم قبل از نشر هرگونه انتقادی، به اتاق اصناف هم سری زده تا انشاء الله جز حقیقت ننویسند از بدو حضور من در اتاق اصناف تا کنون بیش از سی نمایشگاه دولتی به تصدی گری اتاق اصناف برگزار گردیده که این آخرین نمایشگاه مورد بحث و انتقاد واقع شده، من میدانم شما هم میدانید، بعضی ها هم میدانند چون امسال اینجانب به پیشنهاد جمع کثیری از بزرگان اقوام مختلف، فرهیختگان و تعداد زیادی از بازاریان و منتخبین آنها یعنی رؤسای اتحادیه ها قصد کاندیداتوری شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرمان را دارم بعضی ها شاید توان و تحمل دیدن اینجانب را نداشته باشند.
من نمیگویم و نباید بگویم اما دیگران میگویند که این شایستگی و این لیاقت را دارم که بتوانم در یک سنگر مهم جهت عمران و آبادی شهر و خدمت به همشهریان عزیز انجام وظیفه نمایم.
 
( اعوذو بآالله من کید الحاسدین و بغی الظالمین -  و من یتوکل علی الله و هو حسبه )
 
با احترام
سید ناصر حسینی
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قشقایی
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر مرد شماره یک شورا آینده گچساران، موفق باشی
پناهپوری
Iran, Islamic Republic of
سید جان بنده خدا یه چیزی گفته، شما ایراد نگیرید،
آگاه
Iran, Islamic Republic of
من نمایشگاه رفتم واقعا بد بود اما کی حریف سید ناصر می شود؟
Iran, Islamic Republic of
نیاز نیست محل نمایشگاه وسط شهر باشه به قول معروف هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد، یه جایی حومه شهر برای این کار در نظر گرفته بشه که هم هزینه زمین بالا نباشه و هم بعدها مشکل ترافیکی ایجاد نکنه. الان همه شهرها فهمیدن که نمایشگاه نباید وسط شهر باشه
منصف
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز شما که نتونستید یه نمایشگاه بهاره موقتی در خور وشان این شهرتوی این ۱۰سال به راه بندازید پس دیگه حرفی برای گفتن نباید داشته باشید بعد میخواد بیاد توی شورا مشکلات شهر را حل کنید .
دهکده باباکلان
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شناختی که سید ازت داریم منتظر اعلام حضورت برای سنگرهایی بالاتر از شورایی بودیم ولی در هر حال اصلا نشو ناراحت،، قشقایی ها میکنن حمایت
کرمیان
Iran, Islamic Republic of
خدایی سیدهیچ کوتاهی برای همشهریان ش نکرده
ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
این آقا هیج کار کاری برای بازاریان نکرده فقط با زور و .... رییس اتاق شده وشماسایت کبنانیوز چرا تبلیغات زودهنگام برای این آقا انجام می دهید.
غربیه
Iran, Islamic Republic of
کسی که توی این ده سال نتونسته نمایشگاهی درخور مردم برگزارکند پس در شورا هم توان انجام کار را نخواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
چقدر پول از صاحب نمایشگاه خوردن.خدا میدونه
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سیدفکرکنم منصرف بشی ازاومدن خیلی بهتره.. عده ای راکه دورت راگرفتند نخورید شما رای بیارنیستیدهمین جایگاهی که داریدراهم ازدست میدیداین رابرادرانه بهتون میگم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1