تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۲۳۳۷۴۳

بانک ها همکاری کنند، زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم می کنیم

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمادگی داریم با همه بانک‌‌هایی که زمینه حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کنند همکاری کنیم.
به گزارش کبنا نیوز، محمود باقری در نشست هم‎اندیشی بین بانک انصار و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی ۶۶ کارگاه جدید صنایع دستی در استان تا نیمه نخست سال ۹۶ خبر داد.
وی افزود: تا سال ۹۲ تنها هفت کارگاه تولیدی صنایع دستی در استان داشتیم، که با همکاری صندوق کار آفرینی امید و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع دستی، تعداد این کارگاه‌ها هم‌اکنون به ۵۷ مورد افزایش یافته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی ۶۶ کارگاه جدید صنایع دستی تا نیمه نخست سال ۹۶ خبر داد و گفت: اعطای تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به طرح‌های بومگردی در حوزه گردشگری از دیگر اقدامات انجام شده است.
باقری عنوان کرد: آمادگی داریم با بانک انصار در زمینه معرفی سرمایه‌گذاران و هنرمندان صنایع دستی جهت ایجاد اشتغال، درآمدزایی و تولید ملی در استان همکاری داشته باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین توانستیم از محل صندوق توسعه ملی دو میلیارد تومان تسهیلات برای مجتمع تفریحی شهرک‌های صنعتی یاسوج، ۱۱٫۵ میلیارد تومان برای پارک آبی و هتل چهارستاره یاسوج، هشت میلیارد تومان برای احداث هتل در شهر سی‌سخت و ۵۰۰ میلیون تومان برای مجتمع تفریحی گردشگری سرای سبز دنا در آبشار یاسوج اعتبار جذب کنیم.
مدیر شعب بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: بانک انصار به‌دنبال ترویج بانکداری اسلامی در استان بوده و تنها بانکی است که نماینده ولی‌فقیه در امور شعب آن مستقر است و بر امورات بانکداری اسلامی نظارت مستقیم دارد.
مهدی رئوفی پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات صنایع دستی به مددجویان کمیته امداد را از مهم‌ترین اقدامات این بانک در سال گذشته عنوان و بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن طبیعت بکر می‌تواند صنعت گردشگری خود را رونق دهد و بانک انصار آمادگی لازم را برای پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران مشتاقل به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این اقا به غیر از.. دادن چیزی ازش برنمیاد. من نمیدونم قحط الرجال بوده ایشان را گذاشتند رئیس..؟
آخ به بخت دولت
Iran, Islamic Republic of
واقعا خبر جهانی و تصاویر هم زیباست و غیرتکراری
امیری
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیر با سلام
مگه قوانین سایت نمیگه هر نوع کامنت تو هین و .... درج نمیشه
چرا این کامنت را درج نمودین
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1