تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۲۳۱۷۴۹

دیدار مسئولان با خانواده شهدای چاروسا (+تصاویر)

۰
کبنا ؛معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه قلعه‌رئیسی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور استاندار در حوزه ایثارگران، رئیس بنیاد شهید کهگیلویه و مسوولان محلی از خانواده شهدا چاروسا دیدار کردند.
سید منصور موسوی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا عزت برای مسوولان است اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا با هدف تقویت روحیه خدمت‌گذاری و توجه بهتر و بیشتر به امور آن‌ها انجام می‌شود زیرا شهدای گرانقدر و خانواده‌های آنان در دوران دفاع مقدس و در تقویت انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امنیت و آسایش امروز کشور مدیون ایثارگری و رشادت‌های ایثارگران و شهداست.

وی با بیان اینکه طرح سپاس با هدف دیدار خانواده شهدا در تمام مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود افزود: تلاش می‌شود با هدف بررسی مشکلات خانواده شهدا دیدار با خانواده معظم شهدا را با حضور مسوولان استانی در تمام مناطق استان اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در دیدار با خانواده شهدا چاروسا که با حضور معاون سیاسی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی از خون صدها هزار شهید والامقام آبیاری شده و همه ما برای تداوم راه شهیدان و امام شهیدان باید از فرهنگ شهید و شهادت و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.

صلواتی با انتقاد از وضعیت گلزار مطهر شهدا قلعه‌رئیسی یادآور شد: متاسفانه گلزار مطهر شهدای شهر قلعه رئیسی با توجه به ساماندهی شدن آن به کلی در شان شهدا نیست و امیدواریم بنیاد شهید نسبت به بازسازی آن اقدام کند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی خواستار برطرف شدن مشکل اشتغال خانواده شهدا شد و ادامه داد: متاسفانه مهمترین مشکل خانواده شهدا در چاروسا مشکل اشتغال آنهاست که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

   
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1