تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۲۳۱۴۹۲

حرف‌های مدیرکل جدید بازرسی استانداری؛ اگر مسئولان حمایتم کنند، گام‌های اثربخش برمی‌دارم / دوستانم از رفتارم ناراحت نشوند / بازرسی مغفول مانده /مخالف استخدام‌های بدون ضابطه هستم

۲۸
۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانداری مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید پدافند غیرعامل و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری برگزار شد.
در این مراسم محمود مومن نسب مدیرکل سابق پدافند غیرعامل استانداری با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به شاهرخ کناری داد.
به گزارش کبنا، در این آئین محمود مومن‌نسب نیز با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
مومن‌نسب در آئین معارفه خود به عنوان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خدمت واقعی و به دور از شعار زدگی برای مردم مایه سربلندی است و افتخار می‌کنم در دولت تدبیر و امید این مسئولیت خدمت گذاری به بنده واگذار شده است، اظهار کرد: از مدیریت ارشد کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اعتمادی که به این حقیر کرده سپاسگزارم و در پذیرش مسئولیت همیشه دعا می کردم خدایا آنچه را که بخواهی انجام ‌شود و آنچه را نخواهی هرگز نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اداره‌کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مغفول و مظلوم مانده است، بیان کرد: به فضل الهی خدمات اثربخشی را در راستای تقویت دولت، مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و جلب رضایت‌مندی عامه و مردم خواهیم داشت.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر اینکه در کلیات با برخی از اقدامات و رفتارها مخالفم، که مخالفتم را در مقاطع مدیریتی مختلف بر این حوزه اعلام خواهم کرد، اظهار داشت: جایگاه جامعه بازرسی و مدیریت عملکرد باید بیش از پیش تقویت شود و در این مسیر حمایت همه جانبه مسئولان اعم از قضایی، اجرایی و امنیتی را می‌خواهم و اگر مورد حمایت مسئولان و مردم و اهل رسانه قرار بگیرم، جایگاه اثربخش اداره‌ کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را در آینده خواهیم دید.
وی تاکید کرد: از همه مسئولان و دلسوزان خدمت به عامه تقاضا دارم بنده را مورد حمایت و کمک بی شائبه قرار دهند، چرا که مسیر پر پیچ و خمی را داریم و اگر مورد حمایت قرار بگیریم، یقیناً در کنار هم گام‌های ارزشمندی برای رضایتمندی مردم خواهیم برداشت.
مومن‌نسب با اشاره به استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات، اظهار کرد: به هیچ عنوان مخالف جذب نیروهای تحصیل‌کرده، دانشگاهی، شایسته و کارشناسی در بدنه اجرایی ادارات استان نیستم، اما معتقدم که هرگونه جذب باید طی یک فرآیند مشخص، قانونی و ضابطه‌ مند انجام بگیرد، به گونه ای که همه اقشار احساس عدالت کنند و به عبارت دیگر عدالت بر تمامی استخدام‌ها حاکم باشد و بدبینی ایجاد نشود.
وی افزود: انتظار دارم دوستانم در آینده از رفتارهای من نگران نشوند، بلکه در راستای شعار امید و اصلاح طلبی بنده را یاری کنند و از بازرسی ‌کل استان و مجموعه همکاران می‌خواهم مرا کمک کنند. چرا که سرنوشت این شد تا در کنار عزیزان بازرسی کل گام‌های ارزشمند و اثربخشی برای مردم برداریم و قول می‌دهم اگر مسئولان حمایتم کنند و به گزارش های منطقی بنده توجه کنند، رضایت‌مندی مطلوبی حاصل شود.
مومن‌نسب در ادامه با تشریح برخی اقدام های دوران مدیریتی خود در حوزه پدافند غیرعامل ارتقای جایگاه این حوزه حساس در بین مردم و افکار عمومی جامعه و نهادینه کردن کارکردهای اساسی و مهم آن در دستگاه‌های مختلف اجرایی و امنیتی استان را از مهمترین فعالیت های خود ذکر کرد.
وی در پایان، گفت: تکیه بر کار کارشناسی و نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی و جلوگیری از بروز تبعیض‌ها و بی عدالتی‌ها نیز از مهمترین برنامه‌های خود در حوزه بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی است.
به گزارش کبنا، شاهرخ کناری مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز آگاهی بخشی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مجموعه مدیریتی و اجرایی استان در راستای اثربخشی کارکردهای حساس در حوزه پدافند غیر عامل را از مهمترین برنامه‌های خود در این حوزه ذکر کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

...
Romania
برادر مومن نسب انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت مدیرکل بازرسی استانداری که نشان از توانمندی شما در عرصه مدیریت می باشد،صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با عنایت خداوند منان در این مسئولیت جدید موفق و پیروز باشید .
Romania
ایول
۷۴ض.ش
Iran, Islamic Republic of
درمان اداره کل کار کسی باشیدان شااله
گجساران
Iran, Islamic Republic of
جناب مومن نسب عزیز مدیرانی داریم که سابقه ۷۴ضربه شلاق درپروندشون هست
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
درود برمومن نسب مرد بزرگ مرد روزهای سخت ... خسته نباشی. به امید موفقیت
انصاف
Iran, Islamic Republic of
من که تاکنون چیز خاصی از این اقا ندیدم میخواین بزرگش کنید
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
انشاءا...موفق باشید ودر اولین گام به استخدامهای فامیلی جهاد کشاورزی رسبدگی نمایید تا مردم امیدوار شوند.
عسکری جهاد
Switzerland
برادر مومن نسب انسان توانمند و پرتلاشی هستند امیدوارم مثل قبل موفق باشید..تبریک عرض میکنم
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگی همین نیروهای استانداری وفرمانداری که پستشون توی بخشهاست ومزایای منطقه محروم استفاده میکنن وازبیت المال به ناحق حق منطقه محروم میگیرن سروسامان بده
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس مومن نسب انتصاب شایسته جنابعالی که نشان از تلاش وفعالیت جنابعالی در عرصه خدمتگذاری صادقانه به مردم شریف استان است را صمیمانه تبریک عرض میکنم امیدوارم باکسانی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به استخدام نیروهای فله ای و انتصاب اقوام خود درپست های کلیدی ادارات می نمایند بر خورد شود.
Iran, Islamic Republic of
بازرسی استانداری خیلی برای مردم شناخته نیست. بازرسی کل استان و قاطعیت آقای دانشی جای تقدیر داره
درجواب گچساران
Iran, Islamic Republic of
جدابعداز ۷۴ضربه شلاق هنوز هم مدیرهست؟
درجواب۷۴ض.شلاق
Iran, Islamic Republic of
موافقم برادریا خواهرگرامی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آقای مومن نسب مردی شریف است وصادق
دوستان پیش داوری نکنید
خوش بین باشیم
دیوجام
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مومن نسب انتصاب شایسته شما تبریک عرض میکنم
همکار
جناب آقای مومن نسب این انتصاب را ه جنابعالی تبریک می گویم و همچنین به آقای کناری تبریک میگم و انصافا جایگاه ایشان بالاتر از اینها می باشد.
کارکنان پدافند غیرعامل
انتصاب بجا وشایسته جناب آقای مومن نسب رابه عنوان مدیرکل بازرسی ،مدیریت عملکرد وامورحقوقی استانداری تبریک عرض می نماییم واز خدمات ایشان در اداره کل پدافند غیر عامل تقدیر وتشکر میگردد
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد اغلب کامنت ها توسط یک نفر نوشته شده / نمی دونم درست گفتم یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ودوست داشتنی جناب دکتر شاهرخ کناری انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری که نشان از توانمندی شما در عرصه مدیریت می باشد،صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با عنایت خداوند منان در این مسئولیت جدید موفق و پیروز باشید .m
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ودوست داشتنی جناب دکتر شاهرخ کناری انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری که نشان از توانمندی شما در عرصه مدیریت می باشد،صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با عنایت خداوند منان در این مسئولیت جدید موفق و پیروز باشید .
Iran, Islamic Republic of
اول یه فکری برای همین کارمندان استانداری وفرمانداری های دهدشت .گچساران وبویراحمد که پست سازمانی آنها در بخش های محروم می باشدوانتقال داده نشده اما درمرکز خدت میکنند وبه ناحق ماهی بالای ۲۰۰هزارتومان حق منطقه محروم میگیرن بکنه بعد....
Iran, Islamic Republic of
درود بر چراغعلی
کارگر
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که فکری یه حال این روزای کارگران بکنند که حق انها در اداره کار د.. شود عاجزانه خواهان برخورد قانونی هستیم
زينب قرباني خلف اباد
Romania
انتصاب های به جا و شایسته ی برادران بزرگوار جناب اقای مومن نسب و جناب اقای کناری را محضر این برادران و خادمان متعهد استان تبریک عرض نموده و از خداوند الرحمن موفقیت و توفیق خدمات بیش از پیش را مسئلت می جوییم
7
Iran, Islamic Republic of
میگم کدوم اقا بود که جای بخشدار بود و همه ی اسناد را اتش زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس اول به تخلف خودش بپردازد بعد دیگران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مهدی ۰چ گچساران
جاه دار از همین انتصاب این مدیرکل بازرسی استانداری از جناب اقای مومن نسب
تبریک بگویم ولی خدا می دانه شایستگی هم داره و بالاتر از اینه۰
ایشان یک بار در سالن شرکت نفت گچساران یک دوره پدافند غیر عامل بود من در مورد یک کاری داخل استانداری داشتم ایشان شماره تلفنش را داد و گفت زنگ بزن برات پیگیری می کنم کدوم مسئول حاضر شمارش همراهش بده یا بخواهد کار کسی را انجام بده فقط و فقط جناب مومن نسب عزیز خدا پشت و پناهت باشه
....
Iran, Islamic Republic of
اول هم خود استاندارینه درس کنن حق بخش های محروم میخورند نیروهای استانداری وفرمانداری را با چارت بخشداری استخدام می کنن امان از یک روز خدمت درمنطقه محروم.... بعدش ماهی ۳۰۰هزار حق منطقه محروم هم میگیرند این تخلف برادر
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگه تونستی .. گوهرگانی جهادکشاورزی را به سر منزل برسونی خوبه .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1