تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۲۳۱۴۸۳

سفر هیئت تجاری «عمان» به کهگیلویه و بویراحمد/ بازار «عمان» یک فرصت استثنایی است

۸
۰
کبنا ؛بیست‌و پنجمین نشست دولت و بخش خصوصی در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بیست و پنجمین نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت به ریاست معاون امور اقتصادی استانداری با حضور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در این نشست با بیان اینکه، تشکل‌های بخش خصوصی با شرایط توسعه صادرات غیرنفتی در استان فعال شدند، گفت: دعوت از هئیت تجاری ایالت امسک روسیه، دعوت از سفیر بلغارستان و سفر هیئت تجاری اتاق بازرگانی یاسوج به عمان به منظور شناسایی بازار مصرف؛، معرفی محصولات و توانمند‌های استان در حال حاضر از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه صادرات غیرنفتی در اتاق بازرگانی استان انجام گرفت.
کیانی افزود: از اهداف سفر به کشور عمان، معرفی توانمندی‌ها و کالاهای استان، گسترش مناسبات تجاری کشور عمان به نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در پایتخت این کشور بود.
وی با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد با معرفی فرصت های استان ۲۴ غرفه در نمایشگاه اختصاصی کشور عمان دایر کرد، افزود: در این نمایشگاه با بیش از ۸۵ شرکت ایرانی در نمایشگاه غرفه اتاق بازرگانی استان مورد استقبال وزیر صنعت کشور ایران قرار گرفت. از محصولات سینره، کوبودنا، بید زرد، گل رز، دام زنده، آب معدنی، محصولات باغی و صنایع تبدیل کهگیلویه و بویراحمد در عمان استقبال شد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در راستای توسعه صادرات استان در سفر به کشور عمان انجام گرفت، افزود: اتاق بازرگانی استان برای ایجاد شناسایی ظرفیت‌های استان، ثبت شرکت، نحوه صادرات و دسترسی به بازارهای آسیایی با منطقه آزاد صحار، منطقه ویژه دقم و هلندی‌ها جلساتی برگزار کرد.
وی از حضور هیئت تجاری عمان در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: بازار تجاری عمان یک فرصت استثنایی برای عرضه محصولات کهگیلویه و بویراحمد است، ۲۰ اسفند سالجاری هئیت تجاری این کشور برای صادرات  شناسایی بیشتر ظرفیت‌های استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.
وی اظهار داشت: برای توسعه صادرات غیرنفتی استان رایزنی‌های لازم با کشورهای ترکمنستان و امارات از سوی هئیت اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گیرد.
کیانی اظهار داشت: عدم شناخت بازار پرسود کشور عمان برای تجاران کهگیلویه و بویراحمدی، معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های کهگیلویه وبویراحمد به مردم عمان و آشنایی با سلیقه آن‌ها باید از طریق در اختیار نهادن مجموعه‌های معرفی محصولات صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به محصولات استان و مشکلات و تاثیرات منفی آن در تجارت گفت: بسته‌بندی محصولات استان، عدم پرواز مستقیم از استان به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و چند مسیره شدن، عدم آشنایی فعالین اقتصادی استان با بازار پرسود عمان از جمله مشکلات است و در بازار تجاری نیز تاثیر منفی زیادی دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید قائدی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر غیرتت جناب مهندس جبار کیانی که در چند سال های اخیر فقط شما بودید که پای بازرگانان خارجی را به استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد باز کرده وبا سیاستهای غیور مندت وفعالیتهای شبانه روزی خود که واقعا از زندگی خود وخانواده محترم برداشته وصرف پیشرفت استان وجوانان نموده اید .خداوند متعال که عوض تمام این زحمتها را به شما عنایت فرماید....شما نگین فیروزه ای اتاق بازرگانی وصنایع معادن وکشاورزی استان هستید ..با آرزوی سلامتی
Iran, Islamic Republic of
این سفرها و این کارها تا کنون هیچ خروجی نداشته و نخواهد داشت
اقای کیانی میدونیم با پول خودت داری هزینه میکنی که تو خبرها باشی
این کارو نکن خوب نیست
مهتقی
Iran, Islamic Republic of
این کارا به شما نیومده
یاری
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا درسته
اکبری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جبار خان ای ول
صفایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا درسته جبار کیانی ادم فعالی است برای استان ولی عده ای مخالف ایشان هستند .ونمیتونند هیچ موقع جبار را خراب کنند ...
درود
Iran, Islamic Republic of
احسن بر قائدی عزیز
شفایی
Iran, Islamic Republic of
درود برقائدی عزیز واقعا دکتری
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1