تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۲۳۰۹۳۸

تامین آب شرب یاسوج در مرز تهدید

۰
کبنا ؛نشست مشترک فرماندار بویراحمد، مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر یاسوج در سالن آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سیدعلی لدنی نژاد ظهر امروز در نشست مشترک با فرماندار بویراحمد، مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات و چالش‌های  پیش‌روی آب شرب شهر یاسوج باید همدلی و هم‌افزایی وجود داشته باشد، اظهار کرد: به دلیل توپوگرافی خاص و منابع تامین آب شرب شهر یاسوج اثرات خشکسالی و کاهش منابع آبی در این شهر بیشتر از سایر شهرهای استان خود را نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود:  در مجموع ۱۶ پروژه آب و فاضلاب شهری در سطح شهر یاسوج و روستاهای اقماری آن وجود دارد که  از این تعداد ۱۱ پروژه  در بهمن جاری  شروع شده است.
وی تصریح کرد:  لازمه به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها و استفاده مردم از مزایای آن  همکاری هرچه بیشتر شرکت آب و فاضلاب و شهرداری یاسوج است.
وی با تقدیر از  همکاری و تعامل قابل قبول شهرداری و شورای شهر یاسوج با شرکت آبفا در زمینه اجرای پروژه‌ها و رفع شکستگی‌ها عنوان کرد: امیدواریم که این همکاری برای سرعت بخشیدن به خدمات‌‌رسانی به مردم هرچه بیشتر افزایش یابد.
در ادامه سیدمحمد کاظم نظری با اشاره به اهمیت این نشست اظهار کرد: در حال حاضر رفع مشکلات شهروندان یاسوجی در زمینه کمبود آب و تدوین برنامه برای رفع این مشکلات از اولویت‌های اصلی است که  همه دستگاه‌ها برای تحقق  این مهم باید تلاش و جدیت به خرج دهند.
فرماندار بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه آبفای شهری در جذب اعتبارت ملی از محل سفر رئیس جمهور برای برطرف کردن فرسودگی شبکه توزیع و احداث تصفیه‌خانه اضطراری آب شرب یاسوج بیان کرد: با اجرای این دو پروژه مهم بخش زیادی از مشکلات مربوط به تامین آب شرب شهر یاسوج برطرف خواهد شد.
نظری با بیان اینکه باید نسبت رفع شکستگی‌ها و هدر رفت آب در سطح شهر یاسوج تلاش بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد:  در کنار این موضوع باید به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در شهر یاسوج و حومه آن ادامه داد.
وی بر لزوم همکاری  و تعامل هرچه بیشتر شهرداری یاسوج و آبفای استان تاکید کرد و گفت: بدن شک در وهله اول شهروندان و اهالی شهر یاسوج از این تعامل بهره خواهند برد.
فرماندار بویراحمد همچنین یادآور شد: امیدواریم که با تدبیر مسئولان آبفای شهری خدمات‌رسانی هرچه بیشتری به روستاهای اقماری شهر یاسوج صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1