تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۲۳۰۹۳۴

احتمال دست‌های پشت پرده در خصوص تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی وجود دارد

۵
۰
کبنا ؛ رئیس آموزش و پرورش دیشموک با اشاره به خبری که در فضای مجازی در خصوص تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی منتشر شده بود، گفت: مستندات کافی برای کذب بودن تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی داریم‌.



منصور صالح‌زاده درباره خبری که در فضای مجازی در خصوص تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی منتشر شده بود، اظهار کرد: روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در چند بند این خبر را تکذیب کرد.

رئیس آموزش و پرورش دیشموک در پاسخ به این سؤال که چند سرباز معلم در منطقه دیشموک مشغول به تدریس هستند، اظهار کرد: تعداد ۱۲ نفر سرباز معلم در این منطقه داریم که از عملکرد آموزشی آن‌ها رضایت داریم و به صورت مستمر کلاس‌های آن‌ها توسط سرگروه‌های آموزشی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سرباز معلمی که متهم به تنبیه دانش‌آموزان شده و عملکرد آموزشی وی، گفت: در بازدید‌های آموزشی که از آن مدرسه داشتیم این سرباز معلم در بحث آموزش از سایر معلمان رسمی آن آموزشگاه عملکرد بهتری داشته است.

صالح‌زاده با بیان اینکه سرباز معلمان آموزش‌های لازم را برای تدریس فرا گرفته‌اند در پاسخ به این سؤال که چرا برخی اولیا از این سرباز معلم شکایت داشته‌اند، تصریح کرد: دلیل اصلی اختلافات محلی است که در منطقه وجود دارد.

وی در خصوص مستنداتی که دال بر عدم تنبیه دانش‌آموزان دیشموکی است، گفت: این دانش‌آموزان به اداره‌کل آموزش و پرورش استان فرا خوانده شدند و با سؤالاتی که از آن‌ها توسط حراست و بازرسی و سایر مسؤولان استانی شد معلوم گردید که هیچ گونه تنبیه بدنی توسط معلم مدرسه صورت نگرفته است.

رئیس آموزش و پرورش دیشموک گفت: از مدیر مدرسه، معلمان دیگر این مدرسه، رئیس مجتمع و همه دانش‌آموزان این مدرسه نیز به صورت مستند تحقیق و بررسی لازم را به عمل آورده‌ایم که همگی متفق‌القول هستند که هیچ گونه تنبیهی توسط این آموزگار صورت نگرفته است.

صالح‌زاده با بیان اینکه مشکلات خانوادگی باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود هرگونه احتمال دست‌های پشت پرده را هم رد نکرد و گفت: احتمال می‌دهیم که کسانی پشت این قضیه قرار گرفته باشند/فارس

نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه مخفی کاری و ماست مالی کردن نباشه
پشتِ پس پرده شناس
Iran, Islamic Republic of
ان شاء اله که دانش آموزان تهدید به سکوت نشده اند و دست هایی در پشت پسِ پرده نیست.
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
خب مستنداتشون را رو کنند، که مردم ببینند وباور کنند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
از مسئولان محترم سایت کبنا نیوز خواهشمندیم.دیگر از این دست خبرهای تنبیه معلم ودانش آموز در سایت قرار ندهید این خبرها فقط خدشه دار کردن جایگاه معلم است همه می دانیم معلمان قشری مظلوم هستند که حتی جرات امر ونهی کردن به دانش آموزان را دیگر ندارند وهیج قانونی جهت حمایت از آنان وجود ندارد
محمد از چرا م
Iran, Islamic Republic of
همش ضعف زارع پور هست.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1