تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۲۳۰۵۰۲

واریز ۶۱ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پیمانکاران

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل امور اقتصادی و دارایی از واریز ۶۱ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه اسلامی به خزانه معین استان برای پرداخت مطالبات پیمانکاران خبر داد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در نشست هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل و همکاری دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مثال زدنی است و انتظار میرود که با رصد مسائل و مشکلات و همفکری و خرد جمعی، کاستیها و نواقص کارها را برطرف و با تدبیر و آینده نگری اصلاحات لازم را در جهت رشد و توسعه اقتصادی استان انجام دهیم.
ابراهیم کشاورز افزود:  اقدامات و فعالیتهای بسیار خوبی در حوزه اقتصادی استان انجام گرفته و دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان حضور و مشارکت موثری در انجام فالیتها داشته اند و اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی که به بدنه اقتصاد استان تزریق گردیده، نتایج بسیار خوبی را رقم زده است.
وی بیان داشت: در دهه فجر امسال پروژه های زیادی در استان افتتاح و کلنگ زنی شد و امیدواریم با برنامه ریزی هدفمند در فجر آینده خدمات و کارنامه بهتری را شاهد باشیم.
کشاورز با اشاره به اقدامات مهم و تاثیرگذار وزارت اقتصاد و دستگاههای تابعه در دولت تدبیر و امید، افزود: مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد در راستای اطلاع رسانی اهم کارها و فعالیتهای اقتصادی صورت گرفته، کمپین اطلاع رسانی را تحت عنوان" صد روز، صد اقدام" در دستور کار قرار داده است که از دوم بهمن ماه به مدت ۱۰۰ روز به اجرا گذاشته میشود.
وی اظهار داشت:  از دستگاههای اقتصادی در استان انتظار میرود که با هماهنگی لازم نسبت به اطلاع رسانی این اقدامات و فعالیتها در سطح استان از طریق تبلیغات محیطی، نشریات مکتوب، فضای مجازی،دستگاههای خودپرداز و دیگر وسایل ارتباطی اقدام نمایند و با توجه به حجم وسیع فعالیتهای کمپین و نظر به اینکه توفیق این پروژه وابسته به سرعت و دقت عمل بالای ارکان وزارت اقتصاد و دستگاههای تابعه است ضروری است بسترسازی لازم برای تبادل و انتشار آسان اطلاعات کمپین طی ۱۰۰ روزه اجرای آن فراهم گردد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در ادامه با اشاره به انتشار اسناد خزانه اسلامی در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران در استان نیز اظهار داشت: بر اساس هماهنگیهای صورت گرفته فیمابین فرابورس ایران و خزانه داری کل کشور، در تاریخ مقرر مبلغ ۶۱ میلیارد تومان به خزانه معین استان واریز شد تا به حساب دستگاههای اجرایی واریز گردد و بر اساس فرمتهای سخادو، پیمانکارانی که حساب شبای خود را اعلام کرده اند، مطالبات خود را از دستگاههای اجرایی دریافت نمایند.
وی بیان داشت: واریز این وجه فرصت خوبی برای سیستم اقتصادی استان و بویژه بانکهاست چرا که با افزایش نقدینگی و گردش پولی شاهد تسریع در روند انجام فعالیتهای اقتصادی خواهیم بود.
کشاورز در ادامه با اشاره به وضعیت درآمدی استان نیز اظهار داشت: با تلاش و پیگیری دستگاههای متولی وصول درآمد تاکنون نسبت به سهم ۱۰ ماهه، ۱۰۴ درصد و نسبت به درآمد کل،  ۸۷ درصد درآمدهای مصوب استان وصول گردیده و انشااله تا پایان سالجاری مابقی درآمد مصوب نیز وصول خواهد شد تا استان از عواید آن منتفع گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه ادم دروغ گو را.اینا همش حرف
رضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مردم بدبختی که ا...ر هستن!!! متاسفم برای سایتای خبری که کوچکترین حرفی از... انتشار نمیدن!!! از استخدامهای اقوامش و... .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1